Inesdi's Master in Customer Experience vás vybaví potřebnými dovednostmi k vedení strategických rozhodnutí zaměřených na maximalizaci modelu vztahů se zákazníky a modelu spokojenosti, naučí se předvídat jejich potřeby a přání, v současné vysoké nejistotě a konkurenčním prostředí, generování a provádění změn v organizacích , aby získali konkurenční výhodu tím, že postaví spotřebitele do středu své strategie.
Dokončení tohoto programu umožňuje získání nových dovedností a schopností, aby odborníci, kteří jej studují, mohli úspěšně vést projekty v oblasti zákaznické zkušenosti ve svých společnostech a byli tak schopni reagovat na potřeby současného podnikatelského prostředí.
Důvody ke studiu na Inesdi
01. Metodika Naše metodologie je plně přizpůsobena vašemu času a vašim potřebám, takže dokážeme spojit váš akademický život s osobním a profesním životem. Kromě toho budete mít během programu veškerou potřebnou podporu, abyste se mohli profesionálně a osobně rozvíjet.
02. Učitelé Dozvíte se od předních praktických učitelů ve svém oboru a oblasti podnikání, kteří jsou v současné době aktivní. Naše fakulta je v přímém kontaktu se změnami probíhajícími v tomto odvětví, jakož is novými trendy, nástroji a funkcemi, které se vyvíjejí.
03. Think Digital Challenge Budete pracovat na závěrečném magisterském projektu, který bude vycházet z jeho skutečných potřeb prvotřídních společností. Kromě toho na tom začnete pracovat od začátku, abyste mohli všechny znalosti, které získáte, aplikovat v celém programu.
04. Fáze V různých osobních setkáních se setkáte s kolegy, učiteli a společnostmi spojenými se školou. Celý týden se budete moci podílet na dynamice sítí, prezentacích projektů, mistrovských kurzech a návštěvách společností. Kromě toho budete mít k dispozici coworking.