Magistr v oboru Business Administration - MBA Online

Všeobecné informace

Přečtěte si více o tomto programu na stránkách instituce

Popis programu

Ve složitém scénáři, ve kterém působíme, již úspěch nespočívá v oblasti nástrojů pro správu, ale ve schopnosti řešit vznikající problémy .

Proto byla ESEUNE Business School Online MBA navržena na základě inovativní hodnotové nabídky, která má připravit profesionály, kteří poskytují transformační řešení pro společnosti a společnost. Rozvíjí dovednosti (vedení, týmy, kreativita, vize atd.) A rozšiřuje znalosti (strategie, inovace, finanční plánování atd.), Které přispívají k úspěchu v řízení podniku a zvyšují profesionální kariéru účastníků.

Online MBA kombinuje asynchronní relace, na kterých student pracuje individuálně s jednou třídou za měsíc na místě-digitální (prostřednictvím Zoom), ve kterých studenti a učitelé posilují učení.

Jaké jsou klíčové faktory úspěchu online MBA?

  1. Zúčastnění lidé
    Lidé s odbornými zkušenostmi a projekcí, kteří usilují o řízení organizací.
  2. Učitelé
    Profesionálové (mezi nejlepšími ve svých oborech), kteří vynikají svými rozsáhlými zkušenostmi v předmětech, na kterých pracují.
  3. Metoda
    Zcela zaměřeno na zvyšování dovedností a upevňování znalostí pro řízení podniku.
  4. Síťování
    Přibližně 3 000 manažerů, kteří ukončili MBA na ESEUNE, pracuje ve stovkách společností ve 30 zemích po celém světě.
  5. Struktura MBAyourself
    Umožňuje sladit vývoj Mistra s profesionální a osobní činností studenta.
  6. Globální vize
    Volitelná období výuky na Georgetown University v Číně, Silicon Valley, Indii a Africe.

man, businessman, tablet computer

program

A. Lidé a vybavení

Lidé jsou klíčovým faktorem dnešní organizace. Jsou hlavním zdrojem konkurenční výhody, protože pouze díky kreativitě a znalostem se vytvářejí myšlenky, které organizace potřebuje k neustálému a zvyšujícímu se vytváření hodnoty. V této oblasti programu ukazujeme klíče k práci s lidmi, počínaje sebou samým (sebepoznání), pokračujeme týmem (vedení) a končíme prostředím organizace, abychom vyvinuli nový styl řízení zaměřený na generování hodnoty prostřednictvím energie lidí.

  1. Vedení a emoční inteligence
  2. Jak pracovat s týmy
  3. Týmové koučování
  4. NLP a efektivní komunikace
  5. Uznávání lidí
  6. Posílení postavení týmů pro změnu

B. Hodnota a trh

Nápady samy o sobě negenerují hodnotu. Hodnotu stanoví zákazník a trh. Inovace proměňuje myšlenky v hodnotu. V této oblasti programu ukážeme klíče k inovacím nasazením nástrojů a metod, které pomáhají manažerům směrovat energii generovanou lidmi k vývoji produktů, služeb a organizačních modelů zaměřených na generování hodnoty.

  1. Hodnota, zákazníci, trh
  2. Inovace a tvořivost
  3. Inovativní vedení
  4. Hodnotové mapy
  5. Jak vypracovat návrhy diferencované hodnoty
  6. Inovace jako systémová kapacita
  7. MAP (Multidisciplinární akční projekt)

C. Digitální transformace

Naše společnosti čelí největší výzvě, jakou kdy zažily: transformaci svých obchodních modelů. Není čas na změnu; žijeme změnu doby. Technologie, globalizace, nové spotřebitelské hodnoty vytvářejí nové obchodní modely ve stále více odvětvích. A když se tato transformace dostane do sektoru, jsou ti, kteří nevěděli, jak se přizpůsobit změnám, z konkurence vynecháni. V této oblasti analyzujeme klíče k transformaci obchodních modelů z mimořádně praktické perspektivy podporované pracovními maticemi Facilitátoři využívaní ve společnostech na pomoc v těchto procesech změn.

  1. Exponenciální technologie
  2. Digitální strategie
  3. Vývoj nových obchodních modelů
  4. Digitální správa talentů
  5. Průmysl 4.0
  6. digitální marketing
  7. MAP (Multidisciplinární akční projekt)

D. Účinnost

Udržitelná společnost se učí optimalizovat zdroje a dosahuje více, s menší efektivitou. V této oblasti prohlubujeme optimalizaci hodnoty organizace prostřednictvím plánování finančních zdrojů se zdůrazněním klíčových rozhodnutí v současné době, jako je správa pokladny, financování nebo investiční plánování.

  1. Účetní závěrka
  2. Správa hotovosti
  3. Finanční řízení a investice
  4. Mezinárodní finance
  5. SOGE (simulace)

E. Strategie

Provozování organizací není jen správa zdrojů. To znamená zvolit si budoucnost: překonat převládající krátkodobou vizi (řešení každodenních problémů) a střednědobé a dlouhodobé uvažování, které povede organizaci k budoucnosti tím, že bude rozhodovat v současnosti.

  1. Strategická vize
  2. Chrom orientuje společnost na budoucnost
  3. Návrh, provedení a kontrola
  4. Směr a prostředí nejistoty
  5. MAP (Multidisciplinární akční projekt)

G. Globalizace (volitelně)

Žijeme v globalizovaném světě a manažer musí při navrhování obchodních strategií chápat dopad různých kultur, které tvoří trh zvaný svět. MBA Online zahrnuje volitelná období ve třídě v Americe, Asii a Africe za účelem posílení globální vize účastníků.

  1. Výkonný program univerzity Georgetown
  2. Akademie generálního ředitele Silicon Valley
  3. Podnikání v Číně (Peking a Šanghaj)
  4. Izraelský počáteční národ
  5. Indie
  6. Africa Service Learning
Poslední aktualizace Lis 2020

Informace o škole

Fundada en Bilbao (País Vasco, España) en 1992, ESEUNE es una Escuela de Negocios europea con un marcado espíritu global y con una actitud dinámica e innovadora. Hoy en día una persona directiva tiene ... Čtěte více

Fundada en Bilbao (País Vasco, España) en 1992, ESEUNE es una Escuela de Negocios europea con un marcado espíritu global y con una actitud dinámica e innovadora. Hoy en día una persona directiva tiene que estar capacitada para resolver problemas en un mercado llamado mundo. La globalización es una realidad incuestionable y en ESEUNE creemos que la mejor forma para comprender la globalización es vivirla en primera persona. Apostamos por aprender haciendo, compartiendo experiencias, viviendo la realidad. Por eso hemos diseñado una metodología única que convierte nuestros masters en acción: MBAction! De la experiencia práctica hacia la asimilación de contenidos y herramientas; de los problemas en un mundo real a su solución. Una metodología que aumenta la motivación y la comprensión por parte de las personas participantes logrando un aprendizaje más efectivo. Méně