Digitální marketing je ústředním bodem globální strategie společnosti, která potřebuje transformovat cestu na trhy a klienty. Digitální prostředí nabízí nové a výkonné kanály pro komunikaci s potenciálními zákazníky a společnosti vyžadují dobře strukturovaný plán digitálního marketingu, aby porozuměly a předpovídaly chování spotřebitelů. Master in Web Marketing, Branding and Merchandising je komplexní online program, který poskytuje široký přehled o prostředí digitálního marketingu a využití digitálních technologií k analýze komplexních dat, studiu trhu a navazování efektivních vztahů se zákazníky prostřednictvím brandingu a online marketingu opatření. Po teoretické části se studenti zapojí do různých praktických činností a úkolů, které jim umožní pochopit, jak používat digitální obsah a marketingové strategie podle cílů společnosti.Výsledky učeníTento magisterský program připravuje odborníky na digitální marketing prostřednictvím hlubokého objevu síly analytiky, která bude řídit obchodní úspěch v malých organizacích a nadnárodních společnostech. Hlavní cíle magisterského studia jsou:Vyškolte odborníky na nejnovější trendy v online marketingu aplikované na svět podnikání a digitalizaci společnostíPoskytněte hluboké pochopení nástrojů digitálního marketingu, abyste odhalili příležitosti a definovali strategie, které optimalizují přítomnost jakékoli společnosti na webuVyškolte profesionály v oboru všech relevantních aspektů digitálního marketingu (optimalizace pro vyhledávače, marketing ve vyhledávačích, reklama v sociálních médiích, příchozí marketing atd.)Připravte profesionály v sociálních médiích, elektronickém obchodování a online marketinguObchodníci a vedoucí pracovníci z celého světa touží přijmout nové strategie využívající digitální technologii.
OsnovyUčební plán magisterského studia je navržen tak, aby studentům poskytl specializované dovednosti související s mezinárodním managementem a elektronickým obchodem, sociálními médii, strategií digitálního marketingu a webovou analýzou jako nástroj pro sledování výkonu a správu značky. Studentům se proto nabízí příležitost zlepšit své pracovní vyhlídky prostřednictvím široké škály kurzů určených k podpoře klíčových měkkých dovedností, včetně řečnictví na veřejnosti, emoční inteligence, vedení, budování týmu.Klíčové oblastiZáklady marketingu
Branding (architektura značky, identita značky, balení atd.)
Platformy elektronického obchodování a elektronického tržiště
Inovace produktů a služeb
Distribučních kanálů
Vedení prodeje
Obchodní informační systéma
Spotřebitelské chování
Marketing sociálních médií
Strategie a plánování digitálního marketinguKariérní možnostiPoptávka po marketingových pracovnících, kteří mohou účinně spravovat digitální prostředí, je silná. 75% manažerů považuje za výzvu najít profesionály s aktuálními dovednostmi v oblasti digitálního marketingu, které potřebují. Magisterský titul v oboru webového marketingu, značky a merchandisingu poskytuje komplexní studium základní teorie marketingu a komunikace, jakož i praktických dovedností, schopností a nástrojů při vývoji obsahu prostřednictvím tradičních i digitálních médií. Po dokončení tohoto magisterského studia mohou absolventi najít zaměstnání v různých společnostech nebo mohou pracovat na volné noze s následujícími pozicemi:Správce sociálních médiíSprávce digitální komunikaceManažer značkyManažer digitálního marketinguPublikování nových médiíSpecialista na sociální média a konzultantSprávce událostíSpecialista na sponzoringSpecialista na fundraisingPlně online studijní modelMistra se můžete zúčastnit zcela online prostřednictvím online platformy „MIA University Campus“, kde najdete videa - kurzy zaznamenané profesory, webové semináře v reálném čase, kdy máte příležitost komunikovat se svými vrstevníky a instruktory studie a další studijní a hodnotící materiály. Online studijní materiál zahrnuje:Video lekce a učební materiály dostupné na online platformě MIA přístupné 24/7 z různých zařízení (PC, smartphony, tablety)Power-point prezentace, které shrnují hlavní obsah video lekcí dostupných ke stažení na platforměPodrobný obsah o hlavních tématech různých modulůČlánky a případové studie o relevantních tématech souvisejících s kurzemInteraktivní hodnocení, testy a případové studie, které mají studenti vyřešitWebináře v reálném čase a diskusní fóraZávěrečné práce na projektu byly vyvinuty za koordinace akademického ředitelePočáteční dataLetní semestr: 30. dubna 2021 - 14. května 2021Výuka3 900,00 €VstupnéNaše přijímací oddělení je zde, aby vás provedlo přijímacím procesem. Můžete kontaktovat naši přijímací kancelář a získat úplnou orientaci v programu, přijímací politice a požadavcích.Stipendijní programUniverzitní stipendijní program zahrnuje stipendia ve výši 20%, 30% a 40% určená pro kvalifikované studenty. K podání žádosti o stipendium jsou studenti povinni zaslat přijímací kanceláři následující dokumenty.Kopie IDKopie bakalářského diplomuŽivotopisFormulář žádosti o stipendiumUniverzita nabízí studentům možnost zaplatit školné ve 4 nebo 5 splátkách během 12 měsíců díky osobnímu studijnímu plánu.