Mistr V Mediálních A Komunikačních Studiích: Kultura, Spolupracující Média A Kreativní Průmysl
Malmö University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Malmö, Švédsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
1 - 2 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
SEK 130 000 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
02 Sep 2024
* Plné školné: 130 000 SEK // dvouleté 330 000 SEK
Úvod
Oblast médií se neustále posouvá. V posledním desetiletí byly změny rychlé a objevilo se nové mediální prostředí, které navždy přetvořilo nejen spotřebitele, ale také tvůrce a distributory médií. Dnešní digitální média se vyznačují participací a spoluprací; Média plně spolupracují, pokud jde o produkci i spotřebu, a to je myšleno termínem „spolupracující média“.
Dvouletý magisterský program Mediální a komunikační studia vám poskytuje pokročilé znalosti digitálních médií prostřednictvím praktických přístupů v oboru. Budete kreativně a objevným způsobem pracovat s různými typy médií a zároveň se je naučíte hodnotit z kritické perspektivy.
Jedinečný pedagogický přístup
Program, který je webový a na plný úvazek, zpřístupňuje vzdělávání studentům po celém světě a nabízí jedinečnou kombinaci distančního a školního vzdělávání. Semináře jsou povinné a můžete se jich zúčastnit v Malmö nebo online. Tento přístup umožňuje zahraničním studentům zapsat se do programu, aniž by se museli stěhovat, což vede k různorodému a interkulturnímu studentskému sboru, který zvyšuje příležitosti pro studenty vytvářet nadnárodní sítě a těžit z mezinárodních lektorů.
Program je hostován na online platformě, jejímž prostřednictvím probíhá komunikace mezi studenty a lektory a kam se nahrávají studentské projekty. Protože hlavním tématem programu jsou média pro spolupráci, tento pedagogický přístup ponechává prostor pro experimentování a studenti jsou vybízeni, aby během procesu učení používali média pro spolupráci.
Přijímací řízení
Osnovy
Co se naučíte
Během programu si rozvinete tři základní sady dovedností: schopnost analyzovat a strategicky přistupovat k médiím a jejich dopadu na společnost; schopnost metodicky i systematicky pracovat s médii a komunikací; a znalosti potřebné k tvorbě mediálních textů, a to jak samostatně, tak ve spolupráci. Ve srovnání s bakalářskými tituly má tento pokročilý program jasné zaměření na rozvoj strategických odborných znalostí, což je dovednost zásadní pro ty, kteří mají v úmyslu věnovat se profesionální kariéře v médiích a komunikaci. Během vzdělávání dále získáte hluboké znalosti o fungování kreativních průmyslů.
Program je vyvíjen a veden ve spolupráci s Media Evolution, mediálním klastrem s více než 350 členskými společnostmi se sídlem v Malmö. To usnadňuje přechod mezi akademickým a profesionálním světem a umožňuje studentům rozvíjet dovednosti v obou oblastech během studia. V průběhu programu budete mít možnost setkat se s několika mezinárodními hostujícími lektory z univerzit po celém světě, což dále přispívá ke globálnímu významu programu.
První a druhý rok
Tento program začíná s novými studenty každý podzimní semestr. První ročník se zaměřuje na zkoumání klíčových témat komunikačních studií. Kurzy vám také umožní hlouběji porozumět dnešnímu kreativnímu průmyslu a možnostem kolaborativních médií. Rok končí napsáním (jednoroční, 15 kreditů) diplomové práce. Během druhého roku programu je možnost absolvovat kurz na stáži. Prohloubíte si také znalosti o aktivistických, strategických a podnikatelských přístupech k médiím a získáte dovednosti v oblasti prototypování a vizualizace. Program končí napsáním druhé diplomové práce (15 kreditů).
Organizace
Cílem programu je výrazně posunout vědecké znalosti a dovednosti studentů v oblasti mediálních a komunikačních studií. Program je založen v rámci širšího výzkumného profilu Nová média, veřejné sféry a formy vyjádření.
Program, který je navržen tak, aby studentům poskytl potřebné dovednosti pro práci v oblasti médií a komunikace, připravuje účastníky na práci ve společnostech, vládních agenturách nebo organizacích, jejichž hlavní oblastí činnosti jsou média a komunikace a/nebo jsou závislé na médiích a komunikaci. dosáhnout svých cílů. Program také dává studentům způsobilost pokračovat v dalším studiu v oboru.
Program se skládá ze 120 kreditů. Je to hybrid a vyučuje se v angličtině. Po ukončení vzdělávání musí student získat minimálně 60 kreditů v oboru Mediální a komunikační studia.
Obsah
Podzim 2024 – 1. semestr
- Mediální a komunikační studia: Klíčová témata mediálních a komunikačních studií (KK640B), 15 kreditů, povinná
- Mediální a komunikační studia: Metody a metodologie výzkumu (KK650A), 15 kreditů, povinné
Jaro 2025 – 2. semestr
- Mediální a komunikační studia: Porozumění kreativním průmyslům (KK641C), 15 kreditů, povinná
- Mediální a komunikační studia: Collaborative Media (KK642C), 15 kreditů, povinné
Podzim 2025 – 3. semestr
- Mediální a komunikační studia: Data a společnost (KK654A), 15 kreditů, povinná
- Stáž – reflexe vlastní praxe (KK651A), 15 kreditů, volitelný
- Mediální a komunikační studia: Digitální technologie, aktivismus a sociální hnutí (KK652A), 15 kreditů, volitelný
Jaro 2026 – 4. semestr
- Mediální a komunikační studia: Magisterská (dvouletá) práce (KK653A), 30 kreditů, povinná
Kariérní možnosti
Po absolvování budete mít kvalifikaci potřebnou pro práci v médiích a komunikaci. Dovednosti a znalosti, které získáte během studia, jsou cenné pro rychle se rozvíjející kreativní průmysly. Společnosti, vláda a organizace jsou dalšími možnými zaměstnavateli, protože se ve svém podnikání stávají stále více závislými na komunikaci a médiích. Tento program je pro ty z vás, kteří se chtějí aktivně podílet na rozvoji mediální oblasti. Poskytuje také základ pro další postgraduální studium.