Magistr v digitálním marketingu, komunikaci a řízení sociálních médií
UNINFORM
Klíčová informace
Umístění kampusu
Rome, Itálie
Jazyky
Italština
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
8 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 3 600 / per course *
Uzávěrka přihlášek
19 May 2024
Nejbližší datum zahájení
26 May 2024
* + DPH
Úvod
Cesta na vysoké úrovni vyžaduje kvalitní tréninkové tělo!
UNINFORM Group, díky více než 25 letům zkušeností v oblasti postgraduálního vysokoškolského vzdělávání a s více než 5 000 spokojenými studenty a 750 partnerskými společnostmi, s potěšením představuje Master in Digital Marketing, Communication and Social Media Management, který je konfigurován jako odpověď na radikální změnu dovedností, stále více digitální, kterou vyžaduje dnešní trh práce, který chápe znalost nových médií a nových hranic online marketingu jako strategická aktiva, na kterých lze založit úspěch společnosti.
Ideální studenti
Příjemci Master Digital Marketingu skupiny UNINFORM jsou:
- Čerství absolventi ekonomických, sociálních a humanistických oborů s tříletým nebo magisterským studiem;
- Profesionálové v tomto sektoru, kteří chtějí své přípravě dát větší hloubku a akademické zázemí;
- Podnikatelé, kteří se chtějí naučit nové digitální dovednosti, aby mohli lépe vést svou společnost v současné době.
Volba navštěvovat Master with UNINFORM Group je vysoce zodpovědná a profesionální volba, která účastníkům nabízí specifické dovednosti a znalosti v oblastech, o které je ve světě práce velký zájem.
Osnovy
Mistr v digitálním marketingu, který vám nabízí více: kompletní a koherentní cestu plného ponoření
UNINFORM Group Master in Digital Marketing je jediný, který vám nabízí více než 300 hodin živého školení, živě s vysoce profilovanými učiteli, na řízené a koherentní cestě plného ponoření, ve které nikdy nebudete opuštěni ve svazcích hodin na vyžádání nebo nesčetné množství neuspořádaných a nepříliš užitečných materiálů a zdrojů.
Lineární studijní plán s definovaným tréninkovým kalendářem živých lekcí: lektoři jsou tu pro vás, pro maximální možnost diskuse a kontaktu.
Na konci magisterského studia získáte 10 nezávislých certifikací a budete pokračovat ve svém umístění v pracovním světě se zaručenou stáží a průběžným školením garantovaným akcemi digitálního marketingu zahrnutými po dobu 1 roku.
Investujte nejlépe do své budoucnosti, vyberte si, kdo vám nabídne více, za méně. Vyberte UNINFORM Group.
UNINFORM Group vám nabízí:
- Školicí kalendář +320 hodin, lineární a strukturovaný, který vás bude provázet od 0 do 100 na vaší cestě v digitálním marketingu (viz Studijní plán a Učitelé);
- Pouze živé lekce s učiteli, kteří tu pro vás budou, zajistí maximální srovnání a podporu. Nikdy nebudete opuštěni svazky hodin na vyžádání;
- Digitální marketingové akce zahrnovaly pokračování školení po magisterském studiu (Strategie sociálních médií, WMF a kol.). Víme, jak důležité je průběžné vzdělávání;
- Garantovaná 6měsíční stáž v síti +750 partnerských společností a agentur.
Didaktický program magistra digitálního marketingu je navržen podle toho, jaká je současná křivka poptávky po zaměstnání, vyvíjí program v souladu s nově se objevujícími problémy (jediný mistr s moduly věnovanými trychtýřovému marketingu, WhatsApp Marketing a Metaverse) a prohlubuje jej do silné, nyní konsolidované, odvětví v neustálé expanzi. Studijní plán navíc pokračuje i po magisterském studiu BONUS Digital Marketing Events na 1 rok.
- Modul 1: Digitální strategie a řízení digitálních projektů (mezi probíranými tématy Digitální marketing, strategie a komunikace)
- Modul 2: Digitální analýza (mezi probíranými tématy Google Analytics, sledování a reklamy)
- Modul 3: Správa sociálních médií (mezi probíranými tématy Marketing a strategie sociálních médií, včetně Facebooku, Instagramu, LinkedIn a TikTok Marketing)
- Modul 4: Obsahová strategie (mezi tématy Grafický design, Copywriting, Vizuální komunikace a Redakční plán)
- Modul 5: SEO optimalizace pro vyhledávače (mezi probíranými tématy jsou Google Analytics, Linkbuilding a SEO strategie)
- Modul 6: Reklama (sociální reklamy, digitální reklama, nástroje mezi řešenými tématy)
- Modul 7: Trychtýřový marketing a neuromarketing (mezi diskutovanými tématy trychtýřový marketing, Neuromarketing, Lead Magnet, Uživatelská zkušenost a Uživatelské rozhraní)
- Modul 8: E-mailový marketing a konverzační marketing (mezi tématy E-mailový marketing, E-mailové marketingové strategie, WhatsApp Marketing)
- Modul 9: Metaverse (NFT, virtuální realita, matice zkušeností)
- + BONUS Digitální marketingové akce na 1 rok
Certifikáty
UNINFORM Group Master in Digital Marketing, Communication and Social Media Management, díky své přípravě a spolupráci s institucionálními a mezinárodními partnery, umožňuje po svém absolvování získat některé z nejdůležitějších certifikátů a ocenění v oblasti digitálního marketingu:
- Certifikace Google Ads | certifikace Google Ads pro Obsahovou síť
- Certifikace Google Ads | Certifikace Google Ads pro vyhledávání
- Certifikace Google Ads | Certifikace měření Google Ads
- Akademie Analytics | Individuální kvalifikace Google Analytics
- Akademie Analytics | Individuální kvalifikace Google Analytics 4
- Hubspot Academy | Certifikace obsahového marketingu
- Hubspot Academy | Certifikace marketingu sociálních sítí
- Hubspot Academy | Certifikace digitální reklamy
- Linkedin Marketing Labs | Základy
- Linkedin Marketing Labs | Marketingová strategie
UNINFORM Group, renomovaná a akreditovaná národní obchodní škola zabývající se více než 25 let v oblasti vysokoškolského vzdělávání a inovací školicích procesů, působí s uznávanou autoritou poskytováním prestižních postgraduálních magisterských programů.
UNINFORM Group je také akreditována regionem Lazio, usnesení č. D1558 / 09; člen ASFOR - Italské asociace pro školení managementu; akreditovaný dvoustranný orgán EBAFOS pro školení a bezpečnost pro poskytování školicích kurzů podle dohod mezi státními regiony; UNINFORM také dodává své magisterské programy s kvalifikací CEPAS, což je jeden z nejdůležitějších certifikačních orgánů pro školení a profesionalitu.
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Alcuni degli sbocchi professionali previsti dal Master in Social Media Marketing sono: Social Media Manager, Content Manager, Content Creator, Ads Specialist, Digital Strategist, Community Manager, Funnel Specialist, SEO Specialist, SEM Specialist, Digital Marketing Manager, Marketing Manager, Brand Manager , specialista na digitální PR.