Přehled

  • Modality: Online
  • Start: listopad
  • Doba trvání: 1 školní rok
  • Kreditů: 60
  • Režie: Ginesa Martínez del Vas

Presentación

Cestovní ruch představuje jednu třetinu hodnoty světového obchodu a světové celkovém vývozu služeb. Jedná se o odvětví, které vytváří pracovní místa a prokázal nepropustná pro sektor krizí. Rozhodně je strategickým odvětvím a jasný závazek do budoucnosti.

Neustálé vznik nových konkurentů, jakož i modernizace, specializaci a profesionalizaci odvětví, vyžadují úsilí k inovaci destinací, podniků i jednotlivců. Tato inovace vyžaduje hlubokou znalost trhů a zákazníků, tvůrčí úsilí, realizaci kulturních modelů a rozvoj technologických nástrojů prostřednictvím znalostí a dovedností, které tato Masters vám pomohou získat.

Nabízí mistr v oblasti inovací a marketingu cestovního ruchu by UCAM, jako partnerský člen Světové organizace cestovního ruchu (OMT) je základním krokem při výcviku všechny odborné a kvalitativní skok v modernizaci správy, udržitelnost a zlepšit konkurenceschopnost destinací a podnicích cestovního ruchu.

CÍLE

Oficiální název Master na inovace a marketingu cestovního ruchu, doplňuje a rozšiřuje znalosti získané postgraduální student v různých stupních vykonávat své tvůrčí a inovativní schopnosti, business-orientované na sektor cestovního ruchu.

Obsah Master souvisí se změnami v životním prostředí a jeho vlivu na lidi, firmy a destinace, stejně jako trendy, které přicházejí a jak soutěžit zvýhodněným způsobem. Také to ovlivňuje akvizici kultury inovací a jeho praktické a efektivní realizaci v organizacích, integrační dovednosti, techniky a tvůrčí procesy.

V neposlední řadě poskytuje znalosti, využívání a rozvoj informačních a komunikačních technologií jako nástroje pro podporu inovací, nových zachycení obchodních modelů a relační marketing a vytváření zkušeností jako součást nových produktů cestovního ruchu.

příjemci

Studenti s univerzitním diplomem, titulu nebo diplomu v různých oblastech znalostí v sociálních a humanitních věd, komunikace a technologie.

Kariérní vyhlídky

Na dokončení pána, absolvent může uplatnit v řadě oblastí, mezi něž patří:

  • Projektový manažer R & D + i. v podnicích cestovního ruchu
  • Market výzkumník
  • produktoví manažeři
  • Consultants odvětví cestovního ruchu
  • Manažeři on (E-commerce, Community Manager, Revenue manažer Social Media Manager, atd.)
  • Manažer turistické cíle
  • Manager a technologie cestovního ruchu inovace
  • Ředitel marketingu

Studijní plán

I. Tourism Industry Innovation a relevance

  • Nová scéna globálního cestovního ruchu
  • Inovace: Reality v sektoru cestovního ruchu

II. Řízení inovací v sektoru cestovního ruchu

  • Applied Innovation Tourism obchodní modely
  • Inovace a kreativita Applied Value Generation
  • Procesy Tourist Inovační
  • Řízení inovací Applied Business

III. Technologies Aplikováno na sektoru cestovního ruchu

  • Technologie aplikované na cestovní ruch
  • Posílení veřejné vývoje technologií v cestovním ruchu

IV. Marketing a branding v cestovním ruchu

  • Znalosti a Správa zákazníků a trhy
  • Inovací a cestovního ruchu Marketing Management

V. Praktická Development (vyberte jednu)

  • Umístění
  • teoretické semináře

VI. Diplomová práce

Program se vyučuje na:
  • španělština

Zobraz 7 více kurzů z Universidad Católica San Antonio de Murcia »

Tento kurz je Online forma
Start Date
Duration
1 rok
Kombinované
Denní studium
Price
3,036 EUR
Cena: 49.16 € / ECTS; 2,950 € / Kurz
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date