Magisterský titul ve vzdělávání a digitálních zdrojích (Elearning)
UDIMA - Universidad a Distancia de Madrid
Klíčová informace
Umístění kampusu
Madrid, Španělsko
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
12 měsíce
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
EUR 5 460 / per course *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
25 Sep 2023
* cena kompletního magisterského studia jednorázovou platbou
Úvod
Magisterský titul v oboru vzdělávání a digitální zdroje (Elearning) si klade za cíl poskytnout učitelům a budoucím učitelům digitální dovednosti k integraci informačních a komunikačních technologií (ICT) do vzdělávací oblasti z praktického a inovativního přístupu a poskytnout jim pedagogické strategie, které jim pomohou používat tyto zdroje navrhují vzdělávací inovační projekty a zlepšují svou odbornou praxi.
Technologie jsou v současnosti nezbytným prostředkem při vytváření prostor pro výuku a učení, protože nabízejí prostředí a nástroje s mnoha možnostmi a umožňují překonávat různé překážky. V tomto kontextu je role a školení učitelů zásadní pro integraci těchto zdrojů do různých oblastí znalostí, za použití nejvhodnějších metodologií a pro dosažení plánovaných vzdělávacích cílů.
Magisterské studium vzdělávání a digitálních zdrojů (Elearning) je proto zaměřeno na přípravu pedagogů a odborníků v oblasti vzdělávacích technologií, kteří chtějí tyto zdroje zavést do pedagogické praxe a zlepšit vzdělávání svých studentů. K tomu je navržena řada teoretických a praktických předmětů, které nabízejí vzdělávací nástroje a metodiky, digitální zdroje pro tvorbu a úpravu obsahu, prostory pro spolupráci, jakož i nástroje a modely hodnocení v této oblasti.
Toto školení je akreditováno nadací Madri + d Foundation a jedná se o oficiální univerzitní titul, který umožňuje získat v závislosti na základech každé výzvy vyšší skóre ve škále opozice vůči výuce nebo ve veřejných soutěžích.
adresované
Magisterský titul ve vzdělávání a digitálních zdrojích (Elearning) je zaměřen především na:
- Vysokoškolští, pregraduální nebo postgraduální absolventi, kteří se chystají věnovat formálnímu nebo neformálnímu vzdělávání a potřebují být vyškoleni v digitálních dovednostech spojených se vzděláváním.
- Praktikující učitelé, kteří chtějí aktualizovat své školení v oblasti digitálních dovedností spojených se vzděláváním.
Magisterský titul proto může být zvláště zajímavý pro následující skupiny:
- Učitelé všech vzdělávacích úrovní a oborů (podnikatelská a regulovaná příprava), kteří chtějí ve svých třídách aplikovat výukové technologie.
- Učitelé všech vzdělávacích úrovní a oborů (obchodní a regulovaná školení), kteří chtějí navrhovat, koordinovat a dohlížet na online školení.
- Zodpovědný za vzdělávací centra nebo sekce vzdělávání v různých institucích, které chtějí začlenit nebo zlepšit možnosti vzdělávacích technologií do svých akademických nabídek.
- ICT koordinátoři center základního, středního a odborného vzdělávání.
- Sociální pedagogové a další neformální vzdělávací činitelé, kteří vyžadují použití vzdělávacích technologií jako metodického zdroje.
- Školitelé pedagogických pracovníků všech vzdělávacích stupňů a oborů (podnikatelské a regulované vzdělávání).
- Profesionálové a učitelé, kteří chtějí navrhovat procesy pro implementaci, organizaci, získávání a aktualizaci vzdělávacích technologií ve vzdělávacím, vydavatelském a obchodním sektoru.
Oficiálnost titulu
Jakmile je schválen ověřovací postup stanovený v královském výnosu 1393/2007 ze dne 29. října, který upravuje organizaci oficiální univerzitní výuky, je provádění hlavy povoleno nařízením 1820/2021 ze dne 13. července Madridského společenství. (BOCM ze dne 21. července 2021).
kariérní vyhlídky
Díky svému vztahu ke světu práce UDIMA aktivně pracuje na zjišťování školení a dovedností, které jsou na současném trhu práce nejžádanější.
Tento specifický magisterský titul si klade za cíl poskytnout učitelům a budoucím učitelům digitální dovednosti k integraci informačních a komunikačních technologií (ICT) do vzdělávací oblasti z praktického a inovativního přístupu a vyškolí je pro následující profesní příležitosti:
- Odborný učitel v oblasti vzdělávacích technologií.
- Školitel akademických pracovníků a studentů v používání technologií.
- Zodpovědný za ICT oddělení ve vzdělávacích centrech.
- Koordinátor vzdělávacích digitálních programů, zavádějící inovace do procesů učení.
- Poradce při vývoji vzdělávacích inovačních programů.
- Návrhář zdrojů a vzdělávacího obsahu zprostředkovaného ICT.
- Hodnotitel vzdělávacího obsahu.