Magisterský titul ve vzdělávací technologii a digitální kompetence
UNIR
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Logroño, Španělsko
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
1 rok
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Získejte magisterský titul v online IKT aplikovaném na vzdělávání s UNIR
Magisterský titul ve vzdělávací technologii a digitální kompetence je první oficiální magisterský titul s neurotechnologií předmětem znát vliv, který IKT mají na proces učení. S Master in ICT on-line aplikované na vzdělávání získáte digitální kompetence 21. století.
Objevíte inovativní vizi vzdělání z pohledu nových technologií ve vzdělávání a avantgardních digitálních zdrojích, aby se vaši studenti účinně učili. Kromě toho obdržíte praktickou sadu pro robotiku "Sphero mini", abyste sledovali předmět "Programování a robotika pro učitele", který vám pomůže vyčerpat co nejvíce z programu.
S tímto online magisterským studiem získáte potřebné digitální kompetence, abyste mohli nabídnout přiměřené vyučování ve vzdělávání XXI. Století a přizpůsobit svůj profil pokročilé úrovni stanovené ve Společném rámci digitálních kompetencí, který vydal INTEF.
Jediný oficiální magisterský titul, který vám také dovoluje být certifikován ve společnosti Google for Education.
V magisterském studijním programu online v oblasti informačních a komunikačních technologií se můžete zabývat různými oblastmi kompetencí a prozkoumat, jak například vzdělávací robotika rozvíjí kreativitu, řeší bezpečnost na internetu a ochrání identitu vašich studentů nebo jak nám mohou pomoci sociální sítě rozvíjet emoční inteligenci.
Obecné informace
- Kreditů: 60 ECTS
- Doba trvání: 1 akademický rok
- Metodologie: vzdálený, 100% online
- Zkoušky: Účast na konci každého semestru
- Doktorský přístup: Tento oficiální magisterský titul umožňuje začlenění do oficiálních doktorských programů
metodologie
Studijní metoda UNIR je flexibilní, personalizovaná a efektivní. Metodika je založena na on-line živých kurzech a osobním lektorům, kteří nabízejí nejlepší školení.
Pedagogický model UNIR je účinný, protože je založen na zcela on-line metodologii, aby každý student mohl studovat na vlastní tempo:
- Živé on-line kurzy: Tam jsou hodiny naplánovány každý den v týdnu ráno a odpoledne, takže můžete navštěvovat třídu, kdy je to nejlepší pro vás.
- Online kurzy v odloženém termínu: Pokud jste nemohli navštěvovat třídu nebo jste zůstali s otázkami, máte přístup ke všem vašim třídám v odložené lhůtě. Můžete je vidět kdykoli budete chtít a tolikrát, kolik potřebujete.
- Osobní učitel: První den vám bude přidělen osobní tutor. Budete s ním kontaktováni telefonicky a e-mailem. Bude vás podporovat ve vašem dnešním dni a vyřešit jakékoliv pochybnosti, které by mohly vzniknout.
- Virtuální kampus: Vše, co potřebujete studovat na UNIR je v areálu: třídy, učitelé, spolužáci, knihovna, zdroje výuky, plány, diskuse, fóra a mnoho dalšího.
- Zdroje pro výuku: Pro dokončení výcviku budete mít k dispozici různé vzdělávací zdroje: doplňkové čtení, schémata s klíčovými nápady, samohodnocovací test atd.
Systém hodnocení
Chcete-li znát úroveň dosažení obecných a specifických cílů definovaných v online magisterském studiu, je nutné zhodnotit kompetence získané při studiu tohoto magisterského studia.
Hodnocení učení se provádí s přihlédnutím k kvalifikaci získané v následujících bodech:
- Průběžné hodnocení (představuje 40% závěrečné platové třídy): Všechny činnosti klasifikované jako povinné jsou součástí průběžného hodnocení, mezi něž můžeme nalézt práce, četby, fóra, pomoc ke třídám atd.
- Individuální zkouška (představuje 60% závěrečného hodnocení): Předpokladem pro složení zkoušky je předání předmětu
- Závěrečný magisterský projekt: Projekt závěrečného magistra bude předmětem průběžného sledování ředitele projektu Závěrečného magisterského studijního programu, který konečně udělí konečné schválení. Závěrečné hodnocení bude odpovídat komisi složené ze tří profesorů z oblasti znalostí. Komise posoudí nejen projekt, ale i ústní obhajobu. Bude hodnocen následovně:
- Struktura: Zúčastněte se struktury a organizace projektu Závěrečného magistra. 20%
- Výstava: Zhodnoťte jasnost výstavy, stejně jako psaní a schopnost syntézy, analýzy a odezvy. 30%
- Obsah: Paměť díla a veškerá zbývající část podpůrné technické dokumentace budou vzaty v úvahu pro ověření platnosti výstavy. Schopnost syntézy a její snadné čtení se ocení. Bude také posuzována správnost a jasnost výrazu, jak písemného, tak grafického. 50%
Osnovy
osnovy
První modul 30 ECTS
- Od dat (velká data) k informacím (internet)
- Ochrana dat a soukromí v digitálním prostředí
- Nástroje pro spolupráci
- Sociální sítě ve vzdělávání
- Tvorba obsahu, mobilní učení a gamifikace ve třídě
Druhý modul 30 ECTS
- Programování a robotika pro učitele
- Podnikání, inovace a digitální kreativita
- Vzdělávací neurotechnologie
- Závěrečná magisterská práce (TFM)
Výsledek programu
profil absolventa
Absolventi vysokoškolského magisterského studia v oboru vzdělávací technologie a digitální kompetence budou mít po absolvování magisterského studia rozvinuté následující kompetence, které jim umožní:
- Znát do hloubky a integrovat digitální dovednosti pro pedagogické využití technologií.
- Výuka zahrnující využití technologií v různých procesech, s kritickým duchem a vědět, kdy, jak a k čemu ICT používat.
- V každé učební situaci rozlišujte vhodnou technologickou podporu.
- Otočte učebny do učebních prostorů, ve kterých jsou sdílená vědecká poznání.
- Zlepšit komunikační procesy ve vzdělávací komunitě pomocí ICT.
Galerie
Kariérní možnosti
Pracovní příležitosti
Na konci magisterského studia budou studenti schopni:
- Učitelé multimediálního obsahu
- Návrháři vzdělávacích zdrojů a obsahu pro vzdělávací platformy.
- Koordinátoři a/nebo hodnotitelé programů ve virtuálních prostředích pro výuku.
- Odpovědný za oddělení informačních a komunikačních technologií ve školách.
- Školitelé akademických pracovníků a studentů správného používání nových technologií.