Magisterský titul v oboru řízení a řízení vzdělávacích center
UDIMA - Universidad a Distancia de Madrid
Klíčová informace
Umístění kampusu
Madrid, Španělsko
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
12 měsíce
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
EUR 5 460 / per course *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
25 Sep 2023
* cena kompletního magisterského studia jednorázovou platbou
Úvod
Cílem vysokoškolského magisterského studia Řízení a management vzdělávacích center je odborná a technická příprava absolventů vysokých škol, kteří chtějí získat potřebné dovednosti pro odbornou praxi v oblasti řízení a řízení vzdělávacích center. Za tímto účelem si magisterský titul klade za cíl poskytnout studentovi dovednosti a nástroje nezbytné pro práci v multidisciplinárním týmu odborníků a také podporovat kvalitu a inovace v rámci vzdělávacího systému.
Členové řídících týmů a manažeři vzdělávacích institucí v současnosti pociťují naléhavou potřebu školení, které jim umožní vhodně reagovat na složité situace, které se na jejich pracovištích denně vyskytují. Nároky, které dnešní společnost na vzdělávací instituce klade, vyžadují neustálou obnovu jak vzdělávacích center, tak i vzdělávání odborníků, kteří v nich pracují.
V tomto smyslu je cílem univerzitního magisterského studia v oboru Směrování a řízení vzdělávacích center, aby studenti získali znalosti a dovednosti potřebné pro výkon funkce řízení a řízení center na špičkové úrovni.
Univerzitní magisterský titul v oboru Řízení a management vzdělávacích center UDIMA je oficiálním titulem, jehož studijní plán je zveřejněn v BOE číslo 108 ze dne 6. května 2015.
adresované
Magisterský program je určen všem vysokoškolsky vzdělaným zájemcům o specializaci v oblasti řízení a řízení vzdělávacích center. Tento školicí program nevyžaduje předchozí zkušenosti a školení, ale spíše si klade za cíl poskytnout kompletní školení pro směřování a řízení vzdělávacích center progresivním a efektivním způsobem.
Cíle mistra
Hlavním cílem magisterského studia Směrování a řízení vzdělávacích center je příprava špičkových odborníků pro efektivní výkon direktivní a řídící funkce vzdělávacích center.
Na konci magisterského studia bude student schopen:
- Budujte vazby se školní komunitou a zapojte se efektivně do vzdělávacích procesů.
- Podporovat mezilidské vztahy mezi různými členy vzdělávací komunity.
- Analyzujte singularity každé školy, abyste uplatňovali nejvhodnější principy a modely řízení vzdělávání.
- Navrhovat inovativní postupy a metodiky ke zlepšení a optimalizaci zdrojů tak, aby byly naplněny cíle vzdělávacího centra.
- Pochopit a interpretovat právní rámec a obecná organizační pravidla pro správné fungování centra v jeho vzdělávacích, ekonomických a řídících aspektech lidských a materiálních zdrojů.
- Rozhodujte se ve složitých souvislostech a v obtížných situacích, posuzujte potřeby vzdělávací komunity a plánujte proveditelná řešení s přihlédnutím k současné socioekonomické realitě.
- Navrhujte a rozvíjejte výukové prostory se zvláštním důrazem na rovnost, emocionální a hodnotovou výchovu, rovná práva a příležitosti mezi muži a ženami, občanskou výchovu a respekt k lidským právům.
- Podporovat a rozvíjet podnikatelského ducha a inovativní iniciativy při výkonu řízení a řízení vzdělávacího centra.
Systém výuky
UDIMA model UDIMA je založen na distančním vzdělávání, intenzivně využívá informačních a komunikačních technologií (ICT) k usnadnění vzdělávacího procesu.
UDIMA hodnocení učení UDIMA předpokládá provádění a případně překonávání různých typů činností. Procentuální váhy stanovené pro hodnocení aktivit každého předmětu budou podrobně popsány v souboru každého modulu nebo předmětu obsaženého v plánu výuky a budou stanoveny z maxima a minima stanoveného v následující tabulce:
Účast na vzdělávacích aktivitách | 10–20 % |
Ovládací prvky | 10–20 % |
Aktivity průběžného hodnocení (AEC): | 20–30 % |
Prezenční závěrečná zkouška | 50–60 % |
CELKOVÝ | 100% |
Ve všech předmětech je student akademicky sledován prostřednictvím kvalifikace didaktických činností vycházejících z charakteristik Evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání.
kariérní vyhlídky
Díky svému vztahu ke světu práce UDIMA aktivně pracuje na zjišťování dovedností a schopností, které jsou na současném trhu práce nejžádanější. Tento magisterský titul vám umožňuje vykonávat úkoly vedení a řízení v:
- Centra kojeneckého, základního a středního vzdělávání.
- Střediska odborného vzdělávání.
- Speciálně pedagogická centra.
- Střediska vzdělávání dospělých.