Magisterský titul v oboru komunikace a politického marketingu
UNIR
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Logroño, Španělsko
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
1 rok
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Naučte se nejinovativnější techniky pro vývoj a implementaci strategických volebních marketingových a komunikačních plánů
Tento oficiální mistr vás připraví na působení v různých oblastech politického prostředí a získáte všestranný profil, který vám umožní působit jako mluvčí, ředitel pro vztahy s médii, náčelník štábu, tisku nebo protokolu a obrazový a komunikační poradce.
Naučíte se stanovovat cíle analýzou politických a institucionálních změn a modelů volebního chování a poskytováním vhodných marketingových řešení.
Tento magister vám poskytne nezbytné znalosti ke studiu volebního chování a směrování marketingu politické strany nebo kandidáta. Také vás naučí koordinovat a plánovat volební kampaně a zvládat základní nástroje, jako jsou sociální sítě, neuromarketing nebo segmentace dat.
Cíle
- Navrhněte strategii pro budování politické značky, která zahrnuje použití nových médií a různých vizuálních podpůr.
- Využijte nástroje 2.0 a spravujte správně v digitálním prostředí ke zlepšení správy politiky na internetu a sociálních sítích .
- Znát a rozvíjet v každém případě nejvhodnější politické marketingové akce na podporu instituce, politické strany nebo kandidáta.
- Analyzujte volební chování a extrahujte důsledky pro řízení komunikace a politického marketingu .
- Interpretujte data vyplývající z hlavních kvalitativních výzkumných metod (hloubkové rozhovory a focus groups) a kvantitativních (průzkumy, popisné, bivariantní a multivariační analýzy).
- Aplikujte nejlepší nástroje a strategie pro správu image jakékoli instituce, politické strany nebo kandidáta a zlepšete tak jeho reputaci .
- Zvládat a reagovat na krizovou situaci .
- Prohloubit koncepty soft power, globalizace, kybernetických aktivistů a nátlakových skupin .
- Interpretujte zvláštnosti každé z nejběžnějších komunikačních situací v politické sféře: tiskové konference, projevy, rozhovory a debaty a v každé z nich použijte nejvhodnější zdroje.
- Organizace a řízení akcí v institucionální, politické a volební oblasti.
Obecné informace
- Doba trvání: 1 akademický rok
- Zkoušky tváří v tvář: na konci každého semestru
- ECTS kredity: 60
- Metodika: 100% online vzdělávání
- Živé online kurzy
- Osobní lektor
metodologie
Live online kurzy
Nabízíme studentům možnost každý den navštěvovat živé online kurzy. Během těchto setkání budou studenti schopni komunikovat s učitelem a řešit jejich dotazy v reálném čase, sdílet znalosti a zkušenosti. Rytmus tréninku je pokud možno přizpůsoben potřebám každé skupiny studentů. Neúčastnit se živé třídy ještě neznamená, že ji nezmeškáte. Všechny relace lze zobrazit zpožděně, kolikrát chcete. Studenti, kteří nemohou sledovat třídu naživo, tak nejsou poškozeni.
Didaktické prostředky
Virtuální kampus UNIR poskytuje širokou škálu obsahu, který umožňuje přípravu každého předmětu. Tyto materiály jsou organizovány způsobem, který usnadňuje agilní a efektivní učení. Tímto způsobem je možné přistupovat k tématům, která rozvíjejí obsah programu, klíčovým myšlenkám každého tématu (připraveným pedagogickými pracovníky předmětu), doplňkovým audiovizuálním materiálům, aktivitám, čtení a hodnotícímu testu.
Kromě toho budete mít přístup k mistrovským kurzům zaměřeným na konkrétní témata a budete se moci účastnit fór, chatů a blogů, ve kterých budete komunikovat s učiteli a kolegy, rozšiřovat své znalosti a řešit možné pochybnosti.
Osobní učitel
Na UNIR má každý student od prvního dne osobního lektora, který je vždy k dispozici telefonicky nebo e-mailem. Role lektora je v trajektorii každého studenta zásadní, protože se jedná o největší spojení s univerzitou a jejím referenčním bodem během procesu školení.
Učitelé nabízejí individuální pozornost neustálým sledováním každého studenta.
- Řešte pochybnosti o akademických postupech, postupech nebo konkrétních pochybnostech o předmětech.
- Pomáhá při plánování studia, aby lépe využil čas.
- Doporučte, které didaktické zdroje platformy se mají v každém případě použít.
- Podílí se na studiu studentů, aby jim pomohl zvládnout každý předmět.
Systém hodnocení
K posouzení úrovně dosažení cílů získaných v magisterském studiu je nutné vyhodnotit kompetence získané během studia. Konečné hodnocení učení se provádí s ohledem na známku získanou v následujících bodech.
- Průběžné hodnocení (řešení praktických případů, účast na fórech, debatách a dalších prostředcích spolupráce a hodnotící test).
- Konečná osobní prohlídka.
- Magisterská práce
Osnovy
osnovy
první semestr
- Analýza herců a kontextu komunikace a politického marketingu (6 ECTS)
- Metodologie výzkumu aplikované na komunikační a politický marketing (6 ECTS)
- Komunikační, rétorika a techniky vedení aplikované v politice (6 ECTS)
- Nástroje politického marketingu (6 ECTS)
- Institucionální a vládní komunikace a marketing (6 ECTS)
druhý termín
- Politická a volební komunikace a marketing (6 ECTS)
- Poradenství v oblasti komunikace a politického marketingu (6 ECTS)
- Externí stáže (6 ECTS)
- Závěrečná magisterská práce (12 ECTS)
Galerie
Kariérní možnosti
kariérní vyhlídky
Magisterský titul v politické komunikaci a marketingu vás připraví na rozvoj své kariéry jako:
- Mluvčí
- Ředitel pro styk s médii
- Náčelník štábu
- Poradce v oblasti image a komunikace
- Politický analytik
- Tiskový šéf
- Analytici výzkumu veřejného mínění
- Poradce pro marketing a politickou komunikaci
V následujících profesních oborech:
- Veřejné instituce a správy, jako jsou radnice, veřejné společnosti, zastupitelstva, krajské vlády, státní instituce
- Politické strany a další organizace, zejména nevládní organizace nebo odbory
- Konzultační a politické poradenské firmy
- Politické komunikační a marketingové agentury
- Komunikační skříně