Magisterský titul ve vzdělávací technologii a digitální kompetence

Všeobecné informace

Popis programu

Získejte magisterský titul v online IKT aplikovaném na vzdělávání s UNIR

Magisterský titul ve vzdělávací technologii a digitální kompetence je první oficiální magisterský titul s neurotechnologií předmětem znát vliv, který IKT mají na proces učení. S Master in ICT on-line aplikované na vzdělávání získáte digitální kompetence 21. století.

Objevíte inovativní vizi vzdělání z pohledu nových technologií ve vzdělávání a avantgardních digitálních zdrojích, aby se vaši studenti účinně učili. Kromě toho obdržíte praktickou sadu pro robotiku "Sphero mini", abyste sledovali předmět "Programování a robotika pro učitele", který vám pomůže vyčerpat co nejvíce z programu.

S tímto online magisterským studiem získáte potřebné digitální kompetence, abyste mohli nabídnout přiměřené vyučování ve vzdělávání XXI. Století a přizpůsobit svůj profil pokročilé úrovni stanovené ve Společném rámci digitálních kompetencí, který vydal INTEF.


Jediný oficiální magisterský titul, který vám také dovoluje být certifikován ve společnosti Google for Education.

V magisterském studijním programu online v oblasti informačních a komunikačních technologií se můžete zabývat různými oblastmi kompetencí a prozkoumat, jak například vzdělávací robotika rozvíjí kreativitu, řeší bezpečnost na internetu a ochrání identitu vašich studentů nebo jak nám mohou pomoci sociální sítě rozvíjet emoční inteligenci.


Obecné informace

  • Kreditů: 60 ECTS
  • Doba trvání: 1 akademický rok
  • Začátek: 6. září 2018
  • Metodologie: vzdálený, 100% online
  • Zkoušky: Účast na konci každého semestru
  • Doktorský přístup: Tento oficiální magisterský titul umožňuje začlenění do oficiálních doktorských programů


osnovy

První modul 30 ECTS

  • Od dat (velkých dat) po informace (Internet)
  • Ochrana dat a soukromí v digitálním prostředí
  • Nástroje pro spolupráci
  • Sociální sítě ve vzdělávání
  • Vytváření obsahu, mobilní učení a gaming v učebně

Druhý modul 30 ECTS

  • Programování a robotika pro učitele
  • Podnikání, inovace a digitální tvořivost
  • Vzdělávací neurotechnologie
  • Závěrečný magisterský projekt (TFM)

metodologie

Studijní metoda UNIR je flexibilní, personalizovaná a efektivní. Metodika je založena na on-line živých kurzech a osobním lektorům, kteří nabízejí nejlepší školení.

Pedagogický model UNIR je účinný, protože je založen na zcela on-line metodologii, aby každý student mohl studovat na vlastní tempo:

  • Živé on-line kurzy: Tam jsou hodiny naplánovány každý den v týdnu ráno a odpoledne, takže můžete navštěvovat třídu, kdy je to nejlepší pro vás.
  • Online kurzy v odloženém termínu: Pokud jste nemohli navštěvovat třídu nebo jste zůstali s otázkami, máte přístup ke všem vašim třídám v odložené lhůtě. Můžete je vidět kdykoli budete chtít a tolikrát, kolik potřebujete.
  • Osobní učitel: První den vám bude přidělen osobní tutor. Budete s ním kontaktováni telefonicky a e-mailem. Bude vás podporovat ve vašem dnešním dni a vyřešit jakékoliv pochybnosti, které by mohly vzniknout.
  • Virtuální kampus: Vše, co potřebujete studovat na UNIR je v areálu: třídy, učitelé, spolužáci, knihovna, zdroje výuky, plány, diskuse, fóra a mnoho dalšího.
  • Zdroje pro výuku: Pro dokončení výcviku budete mít k dispozici různé vzdělávací zdroje: doplňkové čtení, schémata s klíčovými nápady, samohodnocovací test atd.


Systém hodnocení

Chcete-li znát úroveň dosažení obecných a specifických cílů definovaných v online magisterském studiu, je nutné zhodnotit kompetence získané při studiu tohoto magisterského studia.

Hodnocení učení se provádí s přihlédnutím k kvalifikaci získané v následujících bodech:

  • Průběžné hodnocení (představuje 40% závěrečné platové třídy): Všechny činnosti klasifikované jako povinné jsou součástí průběžného hodnocení, mezi něž můžeme nalézt práce, četby, fóra, pomoc ke třídám atd.
  • Individuální zkouška (představuje 60% závěrečného hodnocení): Předpokladem pro složení zkoušky je předání předmětu
  • Závěrečný magisterský projekt: Projekt závěrečného magistra bude předmětem průběžného sledování ředitele projektu Závěrečného magisterského studijního programu, který konečně udělí konečné schválení. Závěrečné hodnocení bude odpovídat komisi složené ze tří profesorů z oblasti znalostí. Komise posoudí nejen projekt, ale i ústní obhajobu. Bude hodnocen následovně:
    • Struktura: Zúčastněte se struktury a organizace projektu Závěrečného magistra. 20%
    • Výstava: Zhodnoťte jasnost výstavy, stejně jako psaní a schopnost syntézy, analýzy a odezvy. 30%
    • Obsah: Paměť díla a veškerá zbývající část podpůrné technické dokumentace budou vzaty v úvahu pro ověření platnosti výstavy. Schopnost syntézy a její snadné čtení se ocení. Bude také posuzována správnost a jasnost výrazu, jak písemného, ​​tak grafického. 50%


Pracovní příležitosti

Studenti, po ukončení magisterského studia, budou trénováni tak, aby:

  • Učitelé multimediálního obsahu
  • Návrháři vzdělávacích zdrojů a obsahu pro učební platformy.
  • Koordinátoři a / nebo hodnotitelé programů ve virtuálním prostředí pro výuku.
  • Odpovědný za oddělení informačních a komunikačních technologií ve školách.
  • Tréneri akademických pracovníků a studentů při správném využívání nových technologií.


profil absolventa

Absolventi magisterského studijního programu "Vzdělávací technologie a digitální kompetence" budou po absolvování magisterského studia rozvíjet následující kompetence, které jim umožní:

  • Dozvědět se do hloubky a integrovat digitální dovednosti pro pedagogické využití technologie.
  • Výuka včetně využití technologie v různých procesech s kritickým duchem a znalostí o tom, kdy a jak používat ICT.
  • Rozlišujte přiměřenou technologickou podporu v každé vzdělávací situaci.
  • Otočte učebny do učebních prostorů, ve kterých jsou sdílená vědecká poznání.
  • Zlepšit komunikační procesy ve vzdělávací komunitě pomocí ICT.
Poslední aktualizace Srp 2018

Informace o škole

The mission of UNIR is the comprehensive training of students in the skills, competences and knowledge required to excel in today’s society. UNIR is committed to meeting the needs and expectations of ... Čtěte více

The mission of UNIR is the comprehensive training of students in the skills, competences and knowledge required to excel in today’s society. UNIR is committed to meeting the needs and expectations of our stakeholders: students, teaching and research faculty, administrative staff, public administrations and society in general- by providing quality education that strives for continuous improvement and excellence. Méně