Získejte magisterský titul v online IKT aplikovaném na vzdělávání s UNIR

Magisterský titul ve vzdělávací technologii a digitální kompetence je první oficiální magisterský titul s neurotechnologií předmětem znát vliv, který IKT mají na proces učení. S Master in ICT on-line aplikované na vzdělávání získáte digitální kompetence 21. století.

Objevíte inovativní vizi vzdělání z pohledu nových technologií ve vzdělávání a avantgardních digitálních zdrojích, aby se vaši studenti účinně učili. Kromě toho obdržíte praktickou sadu pro robotiku "Sphero mini", abyste sledovali předmět "Programování a robotika pro učitele", který vám pomůže vyčerpat co nejvíce z programu.

S tímto online magisterským studiem získáte potřebné digitální kompetence, abyste mohli nabídnout přiměřené vyučování ve vzdělávání XXI. Století a přizpůsobit svůj profil pokročilé úrovni stanovené ve Společném rámci digitálních kompetencí, který vydal INTEF.


Jediný oficiální magisterský titul, který vám také dovoluje být certifikován ve společnosti Google for Education.

V magisterském studijním programu online v oblasti informačních a komunikačních technologií se můžete zabývat různými oblastmi kompetencí a prozkoumat, jak například vzdělávací robotika rozvíjí kreativitu, řeší bezpečnost na internetu a ochrání identitu vašich studentů nebo jak nám mohou pomoci sociální sítě rozvíjet emoční inteligenci.


Obecné informace

  • Kreditů: 60 ECTS
  • Doba trvání: 1 akademický rok
  • Začátek: 6. září 2018
  • Metodologie: vzdálený, 100% online
  • Zkoušky: Účast na konci každého semestru
  • Doktorský přístup: Tento oficiální magisterský titul umožňuje začlenění do oficiálních doktorských programů


osnovy

První modul 30 ECTS

  • Od dat (velkých dat) po informace (Internet)
  • Ochrana dat a soukromí v digitálním prostředí
  • Nástroje pro spolupráci
  • Sociální sítě ve vzdělávání
  • Vytváření obsahu, mobilní učení a gaming v učebně

Druhý modul 30 ECTS

  • Programování a robotika pro učitele
  • Podnikání, inovace a digitální tvořivost
  • Vzdělávací neurotechnologie
  • Závěrečný magisterský projekt (TFM)

metodologie

Studijní metoda UNIR je flexibilní, personalizovaná a efektivní. Metodika je založena na on-line živých kurzech a osobním lektorům, kteří nabízejí nejlepší školení.

Pedagogický model UNIR je účinný, protože je založen na zcela on-line metodologii, aby každý student mohl studovat na vlastní tempo:

  • Živé on-line kurzy: Tam jsou hodiny naplánovány každý den v týdnu ráno a odpoledne, takže můžete navštěvovat třídu, kdy je to nejlepší pro vás.
  • Online kurzy v odloženém termínu: Pokud jste nemohli navštěvovat třídu nebo jste zůstali s otázkami, máte přístup ke všem vašim třídám v odložené lhůtě. Můžete je vidět kdykoli budete chtít a tolikrát, kolik potřebujete.
  • Osobní učitel: První den vám bude přidělen osobní tutor. Budete s ním kontaktováni telefonicky a e-mailem. Bude vás podporovat ve vašem dnešním dni a vyřešit jakékoliv pochybnosti, které by mohly vzniknout.
  • Virtuální kampus: Vše, co potřebujete studovat na UNIR je v areálu: třídy, učitelé, spolužáci, knihovna, zdroje výuky, plány, diskuse, fóra a mnoho dalšího.
  • Zdroje pro výuku: Pro dokončení výcviku budete mít k dispozici různé vzdělávací zdroje: doplňkové čtení, schémata s klíčovými nápady, samohodnocovací test atd.


Systém hodnocení

Chcete-li znát úroveň dosažení obecných a specifických cílů definovaných v online magisterském studiu, je nutné zhodnotit kompetence získané při studiu tohoto magisterského studia.

Hodnocení učení se provádí s přihlédnutím k kvalifikaci získané v následujících bodech:

  • Průběžné hodnocení (představuje 40% závěrečné platové třídy): Všechny činnosti klasifikované jako povinné jsou součástí průběžného hodnocení, mezi něž můžeme nalézt práce, četby, fóra, pomoc ke třídám atd.
  • Individuální zkouška (představuje 60% závěrečného hodnocení): Předpokladem pro složení zkoušky je předání předmětu
  • Závěrečný magisterský projekt: Projekt závěrečného magistra bude předmětem průběžného sledování ředitele projektu Závěrečného magisterského studijního programu, který konečně udělí konečné schválení. Závěrečné hodnocení bude odpovídat komisi složené ze tří profesorů z oblasti znalostí. Komise posoudí nejen projekt, ale i ústní obhajobu. Bude hodnocen následovně:
    • Struktura: Zúčastněte se struktury a organizace projektu Závěrečného magistra. 20%
    • Výstava: Zhodnoťte jasnost výstavy, stejně jako psaní a schopnost syntézy, analýzy a odezvy. 30%
    • Obsah: Paměť díla a veškerá zbývající část podpůrné technické dokumentace budou vzaty v úvahu pro ověření platnosti výstavy. Schopnost syntézy a její snadné čtení se ocení. Bude také posuzována správnost a jasnost výrazu, jak písemného, ​​tak grafického. 50%


Pracovní příležitosti

Studenti, po ukončení magisterského studia, budou trénováni tak, aby:

  • Učitelé multimediálního obsahu
  • Návrháři vzdělávacích zdrojů a obsahu pro učební platformy.
  • Koordinátoři a / nebo hodnotitelé programů ve virtuálním prostředí pro výuku.
  • Odpovědný za oddělení informačních a komunikačních technologií ve školách.
  • Tréneri akademických pracovníků a studentů při správném využívání nových technologií.


profil absolventa

Absolventi magisterského studijního programu "Vzdělávací technologie a digitální kompetence" budou po absolvování magisterského studia rozvíjet následující kompetence, které jim umožní:

  • Dozvědět se do hloubky a integrovat digitální dovednosti pro pedagogické využití technologie.
  • Výuka včetně využití technologie v různých procesech s kritickým duchem a znalostí o tom, kdy a jak používat ICT.
  • Rozlišujte přiměřenou technologickou podporu v každé vzdělávací situaci.
  • Otočte učebny do učebních prostorů, ve kterých jsou sdílená vědecká poznání.
  • Zlepšit komunikační procesy ve vzdělávací komunitě pomocí ICT.
Program se vyučuje na:
  • španělština
UNIR

Zobraz 18 více kurzů z UNIR »

Tento kurz je Online forma
Start Date
Duration
1 rok
Kombinované
Price
6,900 EUR
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date