V současné době existuje velká potřeba, aby rozmanité gastronomické projekty a nově vytvořené cateringové společnosti komunikovaly, šířily, poznávaly zákazníka a zažívaly jedinečné a exkluzivní pocity pro veřejnost.
Hlavním cílem magisterského studia je vyškolit profesionály v komunikačních dovednostech a technikách schopných vytvářet, navrhovat a implementovat komunikační strategie pro gastronomické projekty, stejně jako přenášet hodnoty a kulturu v kulinářských společnostech: od restaurací po propagační kulturní centra.
Magisterské studium je rozvíjeno s mezinárodní strategickou vizí a rozsáhlým výcvikem ve specifickém a zároveň víceúčelovém směru, který se věnuje současným tendencím spojeným s gastronomií.
Jay Wennington / UnsplashCíle magistra v komunikaci a gastronomické zákaznické zkušenostiObecné cíleHlavním cílem magisterského studia je vyškolit profesionály v komunikačních dovednostech a technikách schopných vytvářet, navrhovat a implementovat komunikační strategie pro gastronomické projekty, stejně jako přenášet hodnoty a kulturu v kulinářských společnostech: od restaurací po propagační kulturní centra.Specifické cíleMaster in Communication and Gastronomic Customer Experience vám umožní:Získat teoretické a metodologické nástroje k provádění výzkumných činností v technických, historických a kulturních aspektech kulinářských postupů.
Reagujte na potřeby a očekávání zákazníků.
Využívat potenciál informačních a komunikačních technologií pro efektivní správu pracovního prostředí.
Navrhujte, plánujte a spravujte projekty s komunikační a / nebo diseminační vizí v odvětví gastronomie a restaurování.
Poznejte zemědělsko-potravinářský a gastronomický sektor: budujte silnou znalostní základnu zemědělsko-potravinářského a gastronomického sektoru z mezinárodního hlediska a vždy z manažerského přístupu.osnovyM1: Strategie a řízení podnikuZáklady ekonomiky
Finanční funkce společnosti
Nákup a logistika
Obchodní strategieM2: Gastronomické nabídkyObchodní modely ve stravování
Gastronomický hodnotový řetězec
Předpisy spojené s gastronomickým světem
Historie gastronomieM3: Zákaznický servisProcesy a servisní technologie
komunikační dovednosti
Další prvky komunikace: dekorace a atmosféra
Koučování
Agilní a štíhlá metodikaM4: Marketing a prodejŘízení nákladů a ceny
Zákon o ochraně osobních údajů
Elektronický obchodM5: Marketing a reputaceMarketingové principy
Internet věcí
Strategický marketing
Provozní marketing. Marketingový mix.
Digitální pověst a sociální sítě
Krizová situace
Návrh prostorM6: InovaceTvůrčí proces v kuchyni
Design a umění v kulinářských zpracováních
Design Thinking
Úvod do psychologie
Senzorická analýza spotřebitelůM7: Magisterský závěrečný projektStudent bude mít možnost volby mezi 2 možnými TFM:
Příprava obchodního plánu pro realizaci gastronomické podnikatelské iniciativy
Výzkumný a analytický projekt v oblasti gastronomických inovacíadresovanéVysokoškoláci, magisterští a profesionální studenti, kteří se chtějí specializovat na svět gastronomie.Přijímací řízeníZákladním cílem našeho přijímacího řízení je zajistit vhodnost uchazečů. Všichni účastníci by měli z této studijní zkušenosti vytěžit maximum, a to v kontextu, ve kterém je možné rozvíjet dlouhodobý vztah se spolužáky, učiteli a bývalými studenty.kariérní vyhlídkyVedoucí pro potraviny a nápoje Gastronomický manažer hotelových projektů, výletních lodí nebo restauračních řetězců Vedoucí gastronomické komunikace Potravinový novinář Vedoucí místnosti Maitre d 'Magisterské studiumLidé, kteří projdou hodnocením programu a splní akademické požadavky stanovené UB, získají titul UB (University of Barcelona).
K získání vlastního titulu UB je nutné mít vysokoškolské vzdělání (inženýrské, bakalářské nebo diplomové). Pokud nemáte vysokoškolský bakalářský titul, získáte po absolvování různých hodnocení od UB diplom o rozšíření univerzity.