vzdělání

popis

Program Master of Educational Technology reaguje na aktuální potřeby společnosti založené na znalostech obohatit odbornou oblast vzdělávání a odborné přípravy lidských zdrojů ve většině současného využití a pokročilých technologií do výuky-učení a vzdělávání, a to jak různé úrovně škol a ve veřejných a soukromých společností, což umožní více celostní rozvoj svých studentů a zaměstnanců. Prostřednictvím inovativního vzdělávacího modelu založeného na nových informačních technologií a telekomunikací (ICT), což umožňuje dosáhnout větší publikum s pohybovým omezením v prostoru a čase, vysoce kvalifikovaní odborníci, kteří budou mít pozitivní vliv formulář a žijí v komunitách, kterým slouží.

La Master of Educational Technology (MTE) s důrazem přispívá k naplnění vize TecVirtual univerzity, která se rozvíjí potenciál lidí prostřednictvím digitálních učebních prostředí. Příspěvek programu je profesionalizovat vzdělávací práce učitelů a odborné přípravy založené na pedagogických modelů, inovativní technologie a řízení s cílem zlepšit jejich vzdělávací prostředí.

obj

Cíl předmětu

Master of Educational Technology si klade za cíl vyškolit lidi:

  • Vhodné navrhnout a realizovat projekty a inovativní výukové programy, které přispívají ke zlepšení služeb poskytovaných v jejich institucích.
  • Etika, které vyjadřují, svým chováním, respektování důstojnosti osob.
  • Schopen integrovat teorii a praxi, aby konkurenčně platit zálohy a nové přístupy ke znalostem ve vzdělání.
  • Základní dovednosti využít výsledků vzdělávání výzkumných jako prostředek při řešení současných výchovných problémů.
  • Schopný učit se učit se v self-řídil, autonomní a self-regulaci po celou dobu jejich životnosti.
  • Odborníkům v používání technologií pro dosažení cílů vzdělávání a odborné přípravy.

Cíle důrazy

Zdůraznění do podnikového vzdělávání

  • Vzdělávat lidi řídit, navrhovat, vyvíjet, provádět a vyhodnocovat vzdělávací projekty založené na technologii, která bude podporovat lepší vzdělávací prostředí odborné přípravy a dalšího vzdělávání.

Zdůraznění inovativním způsobem pro vzdělávání

  • Vzdělávat lidi řídit, navrhovat, vyvíjet, provádět a vyhodnocovat vzdělávací projekty založené na technologii, která bude podporovat lepší studijní prostředí, ve vzdělávacích institucích.

Na těchto cílů na základě lze potvrdit, že student bude schopen začlenit své znalosti ve svém pracovním prostoru.

I ditigido

Určeno

Master of Educational Technology se zaměřuje na kandidáty:

  • Skončil s kariérou v souvislosti s oblastí vzdělávání, inovací a vzdělávací technologie, správu a řízení nebo příbuzní.
  • Které mají odbornou kvalifikaci
  • Kteří čtení s porozuměním v angličtině.
  • Pracují v práci, která jim umožňuje přistupovat ke scénářům vzdělávací technologie, ať už v oblasti vzdělávání a odborné přípravy a odborné přípravy.
výhoda

Výhoda

Vedení v distančního vzdělávání

Tecnologico de Monterrey je první institucí v Latinské Americe k navázání připojení k Internetu. Mexiko je průkopníkem v oblasti distančního vzdělávání od roku 1989 a vede „Pořadí Online vzdělávacích institucí španělsky mluvících 2015“, který připravila poradenské firmy Global Intelligence Hamilton.

učitelé

Program vyučují učitelé s doktorát a odborné praxe Vysoké školy veřejné správy a veřejných transformace Tecnológico de Monterrey.

akreditace

Tento program má akreditací a uznání od národních a mezinárodních institucí, jako jsou:

  • Program akreditována Národním registru kvality absolvent (PNPC) ze COCyT.
  • Komise pro vysoké školy Sdružení škol a vysokých škol v Jižní Americe (SAC).
  • Tecnologico de Monterrey je akreditován Komisí pro vysoké školy Sdružení škol a vysokých škol v Jižní Americe na poskytnutí odborné tituly a tituly mistrů a doktorát. Obrátit na komisi pro vysoké školy v roce 1866 Southern Lane adresu, Decatur, Georgia 30033-4097 nebo volejte (+1) 404-679-4500 (+1) 404-679-4500 dotazy o akreditaci of Technology Monterrey.
  • National Quality Graduate Program (PNPC) Národní rady pro vědu a technologie (COCYT).
  • Oficiální uznání ministerstva veřejné školství Mexika.
  • Uznání ze strany Světové banky, Organizace amerických států.
  • Inter-institucionální výbory pro hodnocení vysokého školství (CIEES), kteří se kvalifikoval na Masters Online na své nejvyšší úrovni.

vzdělávacího modelu

aktivní účast studentů na jejich profesní a osobní formou individuální a spolupráci při učení podporuje školení. Tento model také umožňuje studentům vytvářet své znalosti s vedením zkušených pedagogů ve svém oboru a vyučování.

Špičková technologie

Tyto kurzy jsou určeny na on-line platformu, která umožňuje studentům:

  • Spolupracují při interaktivních on-line výuku a žijí více než 15 studentů.
  • Podílet se na sókratovské diskusi, preferovaný způsob výuky na právnických fakultách ve Spojených státech.
  • Přistupovat dynamický průběh, interaktivní a self-chodil odkudkoliv na světě s připojením k internetu.
  • Naplánovat jedna ku jedné schůzky s fakultou v úředních hodinách online.
  • Vytvořit síť mezinárodních kontaktů prostřednictvím on-line komunity.

Digitální knihovna

Sbírka více než 90.000 knih a periodik 53.000.

plán

studijní plán

první semestr

  • ED4022 technologie a inovace ve vzdělávání
  • ED4033 Teorie vzdělávání ve vzdělávacím kontextu

druhý semestr

  • Základní OP4006 volitelný I
  • OP5042 volitelný I

Třetí semestr

  • ED4034 Applied Research Project I: Identifikace problémů
  • OP5043 volitelný II

Čtvrtý Semestr

  • ED4035 Applied Research Project II: metodické přístupy
  • OP5044 Volitelné III

Pátý Semestr

  • ED4032 srovnávací vzdělávání
  • ED5084 Applied Research Project III: Performance
absolventi

absolventi

Absolvent tohoto programu je někdo se silným akademickým zázemím, které jsou schopné:

  • Technologie projektový management aplikován na vzdělávání od jejího vzniku až po vyhodnocení.
  • Design učební prostředí výběrem vhodných technologií.
  • Naneste vzdělávacích technologií ve svých kurzech jako profesor základní, vyšší střední nebo vyšší, nebo jako trénink instruktora.
  • Navrhování vzdělávací programy s využitím technologie.
  • Vůdci týmů vzdělávací technologie.
  • Projektování kurikula založena na současných paradigmat výuky.
  • Vyberte, co je nejvhodnější technologie pro učení cíle.
  • Vyhodnotit vzdělávací modely založené na technologii.
  • Výzkum v oblasti vzdělávání podporovaného technologií.

disciplinární pravomoci

1. Konstrukce a rozvíjet učební prostředí a činnosti na základě didaktické techniky.

  • Navrhování formální a kurzy dalšího vzdělávání s podporou vzdělávacích technologií a informačních a komunikačních technologií.
  • Design vzdělávací činnosti s didaktické techniky a informačních a komunikačních technologií.
  • Vyvinout prostředky pro výuku činností založených na didaktické techniky.

2. pedagogicky Používání informačních a komunikačních technologií (ICT).

  • Osvojit si základní počítačové dovednosti.
  • Zpracovávat různé vzdělávací platformy.
  • Věděl, jak používat nástroje sociálních sítí pro vzdělávací účely (Facebook, Twitter, atd.)
  • Pomocí asynchronní interakce nástrojů (diskusní fóra, blogy, wiki, portfolia, atd) pro vzdělávací účely
  • Použití synchronních interakce nástrojů (-chats- MSN, Skype, WebEx, Elluminate Disk Google, použití webové kamery), pro vzdělávací účely.

3. Výzkum na využití a uplatnění vzdělávacích technologií.

  • Aplikovat výzkumné metody pro analýzu využití a uplatnění vzdělávacích technologií.
  • Identifikovat problémy a potřeby v učebních situacích, ve kterých jsou zabudovány technologie.
  • Najít a vybrat relevantní informace z různých zdrojů pro využívání a zavádění technologií, vzdělávání / ICT.
  • Vyšetřovat učební situace, kdy jsou použity vzdělávací technologie.
  • Řešit problémy pomocí vědeckého výzkumu.

4. Znát nově vznikající technologie a vzdělávací využití.

  • Používají různé vznikající technologie.
  • Aplikovat poznatky nových technologií pro rozvoj nových dovedností spojených s ICT.
  • Vzdělávacích modelů uzpůsoben pro využití nových technologií.
  • Identifikovat nové technologie používané v jiných zemích a úrovní dosaženého vzdělání.

Požadavky na přijetí

  • Mají profesionální titul.
  • Získali 80/100 nebo nadprůměrný nebo ekvivalent ve svých odborných studií.
  • Přítomný Přijímací zkoušky postgraduální studium (PEAP) ITESM a získat skóre méně než 500 bodů.
  • Podat žádost o přijetí společně s veškerou požadovanou dokumentaci.
Program se vyučuje na:
  • španělština

Zobraz 10 více kurzů z Tecnológico de Monterrey - ITESM »

Tento kurz je Online forma
Start Date
Duration
5 semestry
Kombinované
Denní studium
Price
22,455 USD
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Led 2020
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Led 2020
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Led 2020
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Led 2020
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Led 2020
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date

Led 2020

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date