Master of Science stupňů jsou studijními programy, které poskytují vzdělání hloubkovou studentům v jejich zvoleném oboru nebo zaměření. Příjem MSc může pomoci studentům zdokonalit své dovednosti v oblasti výzkumu, stejně jako jejich kritické myšlení, vedení a komunikační dovednosti. Pokročilá matematika školení může zaměřit na základní teorie kvantové mechani… Čtěte více

Pokročilá matematika školení může zaměřit na základní teorie kvantové mechaniky, v níž je jednotný systém částic zjištěných a analyzovaných tak, aby předpovědi o výsledcích experimentů. Hydrodynamické stability může být další pokročilý předmět pokrytý matematiky programu.

I když moje navštěvovat kurzy distančního vzdělávání on-line, některé univerzity držet zahájení na několika místech. Dalo by se dokonce přestat užívat třídy pro mnoho týdnů v průběhu roku bez vyřazení a bez házení své studentské půjčky na splacení. To je silný argument mnoho lidí se přihlíží při zapsal do distančního vzdělávání tříd.

Spojené státy americké obyčejně volal Spojené státy, je spolková republika skládající se z padesáti států a federálního distriktu. 48 sousedících států a federální distrikt Washington, DC jsou v prvním Severní Ameriky mezi Kanadou a Mexikem. Stát Aljaška se nachází v severozápadní Severní Americe, západní Kanady a na východ od Ruska přes Bering úžinu a stát Havaj je souostroví v polovině severním Pacifiku. Země má také pět obydlených a devět neosídlených území v Pacifiku a Karibiku.

Atlantic International University Masters Programs