Master of Science je vzdělávací program, který vyžaduje, aby studenti absolvovat ročníkovou práci, hands-na školení a výzkum papír, aby získali míru. S MSc, studenti mají možnost specializovat se jejich titul ve zvolené oblasti nebo koncentraci. Fyzika je přírodní věda. Je to obor, který se zabývá studiem a porozumění hmotu a energii. Témata nalezeno ve fyzikálních st… Čtěte více

Fyzika je přírodní věda. Je to obor, který se zabývá studiem a porozumění hmotu a energii. Témata nalezeno ve fyzikálních studií může zahrnovat mechaniky, počtu, elektřina, magnetismus, termodynamiky a optiky.

Distanční vzdělávání je způsob poskytování vzdělání pro studenty, kteří nejsou fyzicky přítomni na akademické půdě. Různé studie ukázaly, že programy distančního vzdělávání může být stejně účinné a efektivní jako konvenční třídními programy, někdy dokonce lepší!

Německo je skvělá destinace pro mezinárodní scholarsand má vysoce kvalitní systém vysokého školství. Hodnota této úrovni vzdělávání byla zlepšena Německo 's silné ekonomiky. Zahraniční studenti vychutnat vynikající životní úroveň v bezpečném a bezpečné prostředí. Berlín je hlavním městem.

MSc