Master of Science stupňů jsou studijními programy, které poskytují vzdělání hloubkovou studentům v jejich zvoleném oboru nebo zaměření. Příjem MSc může pomoci studentům zdokonalit své dovednosti v oblasti výzkumu, stejně jako jejich kritické myšlení, vedení a komunikační dovednosti. Chemie se vyvinul do zkušeným vědy díky metodám, které byly zavedeny sira Francise… Čtěte více

Chemie se vyvinul do zkušeným vědy díky metodám, které byly zavedeny sira Francise Bacona. Ten spolu s jinou skupinou vědců v Oxfordu restrukturalizaci staré tradice alchymie do více disciplinované vědecké studie.

Nakládání s veřejnými vysokými školami je daleko od optimální volbou. Soukromé školy poskytují mnohem lepší pomoc při vašich zkušeností distančního vzdělávání. Některé on-line univerzity čerpá učitele a studenty na velké vzdálenosti z celého světa. To výrazně zvyšuje rozmanitost v distanční výuce a vytváří náročné rozhovor mezi těmi, kdo z velmi odlišných komunit, regionů a vzdálených kultur.

Spanning 23 zemí, Severní Amerika je kontinent naplněn vzdělávací příležitosti. Studenti mají možnost dozvědět se více jazyků a rozvíjet porozumění diametrálně odlišných kultur.

Columbia Video Network - The Fu Foundation School Of Engineering And Applied Science