Master of Science je vzdělávací program, který vyžaduje, aby studenti absolvovat ročníkovou práci, hands-na školení a výzkum papír, aby získali míru. S MSc, studenti mají možnost specializovat se jejich titul ve zvolené oblasti nebo koncentraci. Chemie je často označován jako centrální vědu, protože se zdá sjednotit ostatní pobočky přírodní vědy pohromadě, včetně… Čtěte více

Chemie je často označován jako centrální vědu, protože se zdá sjednotit ostatní pobočky přírodní vědy pohromadě, včetně biologie, geologie a fyziky. Mnozí věří, že původ chemie, které mají být zpětně vysledovat několik tisíc let, k praxi alchymie.

Nakládání s veřejnými vysokými školami je daleko od optimální volbou. Soukromé školy poskytují mnohem lepší pomoc při vašich zkušeností distančního vzdělávání. Některé on-line univerzity čerpá učitele a studenty na velké vzdálenosti z celého světa. To výrazně zvyšuje rozmanitost v distanční výuce a vytváří náročné rozhovor mezi těmi, kdo z velmi odlišných komunit, regionů a vzdálených kultur.

Columbia Video Network - The Fu Foundation School Of Engineering And Applied Science