MSc Marketing Online
The University of Law Business School Online
Klíčová informace
Umístění kampusu
Online
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
1 - 2 rok
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
GBP 11 300
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Jun 2024
Úvod
MSc Marketing Online je ideální pro ty, kteří chtějí pokračovat, postoupit nebo přejít na kariéru v marketingu. Tento kurz je navržen s důrazem na nejmodernější marketingové kanály, koncepty a vývoj. Po úspěšném absolvování tohoto kurzu studenti studující na univerzitách ve Velké Británii nebo online získají kromě svého MSc také certifikát CMI Level 7 ve strategickém managementu a vedení (7C1V2).
Kurz lze studovat online nebo na akademické půdě. Díky modulům vyvinutým speciálně tak, aby vyhovovaly potřebám dnešních marketingových výzev, budete mít po absolvování dobré předpoklady k tomu, abyste se posunuli na vyšší úroveň, mezinárodní marketingovou roli. Kurz je možné studovat jak online, tak prezenční, a to prezenční (1 rok) nebo kombinovanou (2 roky).
94 % postgraduálních studentů v zaměstnání bylo 15 měsíců po ukončení studia ve vysoce kvalifikovaných povoláních (údaje o výsledcích absolventů 2018/19). Obsahuje data HESA © HESA 2021
Kurzy ULaw Business School zaměřené na kariéru byly navrženy tak, aby studentům pomohly získat obchodní dovednosti a porozumění, které zaměstnavatelé hledají. Jsme si tak jisti, že uspějete s jedním z našich obchodních magisterských kurzů, že vám nabízíme náš Employment Promise. Pokud během prvních 9 měsíců po absolvování nenajdete práci, vrátíme vám poplatky za kurz – 50 % jako cashback a 50 % jako kredit na další kurz.*
*Platí smluvní podmínky.
Požadavky na kurz
- 2:2 nebo vyšší z britského bakalářského titulu nebo ekvivalentní kvalifikace.
- Mezinárodní požadavky – úroveň angličtiny ekvivalentní IELTS 6.5 nebo vyšší s minimem 5.5 v každé složce.
detaily kurzu
Naše MSc Marketing se snaží vybavit naše studenty znalostmi a dovednostmi potřebnými k rozvoji špičkových marketingových strategií v národním a globálním kontextu v obdobích stability i nejistoty.
Tento kurz vyučují akademici s rozsáhlou odborností v reálném světě v malých skupinách, aby byla zajištěna větší interakce a personalizované učení. Budete aplikovat teoretické koncepty marketingu na případové studie z reálného života v prostředí založeném na praxi a budete mít také příležitost pracovat s profesními subjekty, zaměstnavateli a podnikat.
Pokryjete nejnovější digitální a marketingové technologie a jak zvýšit zapojení zákazníků pomocí efektivních marketingových strategií založených na datech. Bude prozkoumána správa značky spolu s nejnovějšími kanály sociálních médií a jak je lze efektivně využít.
Vystudujete odbornost, kterou hledají dnešní obchodní zaměstnavatelé, abyste svou kariéru posunuli na vyšší úroveň v oblasti marketingového managementu včetně digitální komunikace a chování zákazníků.
Informace o kurzu
Posouzení
Formálně budete hodnoceni kombinací individuálních úkolů, skupinové práce a disertační/projektové práce.
Struktura
Tento kurz má inovativně flexibilní strukturu se specifickými hodnoceními, která vedou k efektivnímu učení.
Moduly kurzu
Tento kurz je k dispozici na plný úvazek (1 rok) a na částečný úvazek (2 roky). U prezenčního studia studenti absolvují 60 kreditů za semestr a u kombinovaného studia 30 kreditů za semestr.
- Globální obchodní strategie (15 kreditů)
- Řízení inovací v digitálním věku (15 kreditů)
- Úspěch prostřednictvím podnikatelské etiky (15 kreditů)
- Správa značky a sociální média (15 kreditů)
- Marketing a digitální technologie (15 kreditů)
- Spotřebitelské chování (15 kreditů)
- Mezinárodní marketing (15 kreditů)
- Digital Marketing Analytics (15 kreditů)
- Strategie pro digitální ekonomiku (15 kreditů)
- Podnikatelský projekt (45 kreditů)
- Profesní rozvoj (neúvěrový)
Jak se přihlásit
Na tento kurz se můžete přihlásit přímo na univerzitě.