Čtyřsemestrální magisterský studijní program poskytuje pracovníkům s rozhodovací pravomocí a odborníkům profesionální vstup do světa digitálního marketingu a měření výkonu na webu. Vedle strategického, technického a právního know-how inovativní formát smíšeného učení učí praktické nástroje digitálního marketingu, správný přístup k digitální komunikaci a generování obsahu specifické pro cílovou skupinu.

PŘEHLED

Digitální média a technologie zásadně změnily způsob, jakým lidé komunikují s ostatními během pouhých dvou desetiletí. Podniky, neziskové organizace a veřejné instituce se musí přizpůsobit měnícím se komunikačním návykům a změnit své marketingové strategie. Přidaná hodnota je vytvořena prostřednictvím digitálního obsahu vytvořeného samotnými potenciálními zákazníky. Tento vývoj je doprovázen rostoucí rychlostí, dynamikou a složitostí. Soutěž o pozornost, viditelnost a profilování v digitálních médiích je silnější než kdy předtím.

POŽADAVKY

Osoby přijaté ke studiu jsou obecně přijímány

  • akademický titul (alespoň bakalářský) a
  • nejméně dva roky kvalifikované pracovní zkušenosti

Přijímací řízení

Přijímací řízení obsahuje následující prvky:

  • Písemná aplikace
  • přijímací pohovor
  • instance
  • Písemná aplikace

Žádost je zpracována online žádostí a doplňujícími dokumenty (životopis, esej o střednědobých kariérních cílech). Předpokladem je absolvování akademického titulu a minimálně dvouleté odborné praxe v kvalifikovaných pozicích před zahájením magisterského studijního programu (v ideálním případě i kvalifikovaná praxe v magisterském studijním programu).

přijímací pohovor
Přijímací pohovor dává žadatelům příležitost prezentovat se osobně, komentovat jejich současnou kariéru a diskutovat o motivaci k uplatnění, včetně střednědobých cílů kariéry.

instance
O přijetí do magisterského programu rozhoduje přijímací výbor.

V STUDIU

Postgraduální magisterský titul v oboru digitálního marketingu

CURRICULUM

Digitální dovednosti

  • designu webových stránek
  • Základy Media -
  • Psaní na internetu

Technické základy

  • Základy internetových technologií
  • mediální technologie

základy

  • Email Marketing
  • Zobrazit marketing
  • Hledat reklamní
  • Optimalizace pro vyhledávače
  • Affiliate marketing
  • Digitální vztahy s veřejností
  • video marketing
  • Aplikace Marketing

Digitální prodej

  • Webshop Design
  • E-Commerce
  • mezinárodně
  • Sociální obchod

Sociální mediální marketing

  • Marketing obsahu
  • Soukromé sociální sítě
  • Společenské sociální sítě
  • Influencer marketing
  • Sociální mediální marketing v HR / náboru
  • Mezinárodní marketing sociálních médií

Digitální analytika

  • Webová analýza
  • statistický
  • Sociální mediální marketing
  • Analýza elektronického obchodu / Analýza v obchodu
  • Mezinárodní digitální analytika
  • mobilní

Právní základy v oblasti digitálního marketingu

  • autorská práva
  • Zabezpečení dat
  • práce
  • Zákon o elektronickém obchodu
  • Daňové aspekty

Digitální marketingové strategie

  • Digitální strategie
  • Digitální vedení
  • Mezinárodní digitální marketing
  • Ovládání v digitálním marketingu

Virtuální realita

  • Digitální hry
  • E-Sports
  • Virtuální realita

Vědecky řízená diplomová práce s doprovodnými přednáškami; Závěrečná zkouška Komise

PO STUDIU

Po absolvování magisterského programu získávají absolventi mezinárodně uznávaný titul Master of Science (MSc).

Vedle svých studií mají absolventi prospěch ze silné sítě uznávaných lektorů z oblasti vědy, průmyslu a společnosti. Síťování s mezinárodními studenty podporuje kontakty a vytváří mezinárodní přijetí ve prospěch studentů.

Akreditace prestižní asociace na Advance Collegiate Schools of Business (AACSB) svědčí o vysoké kvalitě a nárocích na reputaci studijního programu, jakož i o získaném stupni.

Program se vyučuje na:
Němec

Zobraz 5 více kurzů z Management Center Innsbruck »

Poslední aktualizace January 6, 2019
Tento kurz je Kombinace studia online a v kampusu
Start Date
Říj 2019
Duration
2 let
Kombinované
Price
14,900 EUR
Deadline
Kontaktuj školu
Spring Offer - € 1,500 discount off the regular tuition fee if you register before April 1, 2019
Podle místa
Podle data
Start Date
Říj 2019
End Date
Lis 1, 2021
Termín odevzdání přihlášek
Kontaktuj školu
Spring Offer - € 1,500 discount off the regular tuition fee if you register before April 1, 2019

Říj 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
Kontaktuj školu
Spring Offer - € 1,500 discount off the regular tuition fee if you register before April 1, 2019
End Date
Lis 1, 2021