MSc Digitální Marketing a Analytics

Management Center Innsbruck

Popis programu

Read the Official Description

MSc Digitální Marketing a Analytics

Management Center Innsbruck

Čtyřsemestrální magisterský studijní program poskytuje pracovníkům s rozhodovací pravomocí a odborníkům profesionální vstup do světa digitálního marketingu a měření výkonu na webu. Vedle strategického, technického a právního know-how inovativní formát smíšeného učení učí praktické nástroje digitálního marketingu, správný přístup k digitální komunikaci a generování obsahu specifické pro cílovou skupinu.

PŘEHLED

Digitální média a technologie zásadně změnily způsob, jakým lidé komunikují s ostatními během pouhých dvou desetiletí. Podniky, neziskové organizace a veřejné instituce se musí přizpůsobit měnícím se komunikačním návykům a změnit své marketingové strategie. Přidaná hodnota je vytvořena prostřednictvím digitálního obsahu vytvořeného samotnými potenciálními zákazníky. Tento vývoj je doprovázen rostoucí rychlostí, dynamikou a složitostí. Soutěž o pozornost, viditelnost a profilování v digitálních médiích je silnější než kdy předtím.

POŽADAVKY

Osoby přijaté ke studiu jsou obecně přijímány

  • akademický titul (alespoň bakalářský) a
  • nejméně dva roky kvalifikované pracovní zkušenosti

Přijímací řízení

Přijímací řízení obsahuje následující prvky:

  • Písemná aplikace
  • přijímací pohovor
  • instance
  • Písemná aplikace

Žádost je zpracována online žádostí a doplňujícími dokumenty (životopis, esej o střednědobých kariérních cílech). Předpokladem je absolvování akademického titulu a minimálně dvouleté odborné praxe v kvalifikovaných pozicích před zahájením magisterského studijního programu (v ideálním případě i kvalifikovaná praxe v magisterském studijním programu).

přijímací pohovor
Přijímací pohovor dává žadatelům příležitost prezentovat se osobně, komentovat jejich současnou kariéru a diskutovat o motivaci k uplatnění, včetně střednědobých cílů kariéry.

instance
O přijetí do magisterského programu rozhoduje přijímací výbor.

V STUDIU

Postgraduální magisterský titul v oboru digitálního marketingu

CURRICULUM

Digitální dovednosti

  • designu webových stránek
  • Základy Media -
  • Psaní na internetu

Technické základy

  • Základy internetových technologií
  • mediální technologie

základy

  • Email Marketing
  • Zobrazit marketing
  • Hledat reklamní
  • Optimalizace pro vyhledávače
  • Affiliate marketing
  • Digitální vztahy s veřejností
  • video marketing
  • Aplikace Marketing

Digitální prodej

  • Webshop Design
  • E-Commerce
  • mezinárodně
  • Sociální obchod

Sociální mediální marketing

  • Marketing obsahu
  • Soukromé sociální sítě
  • Společenské sociální sítě
  • Influencer marketing
  • Sociální mediální marketing v HR / náboru
  • Mezinárodní marketing sociálních médií

Digitální analytika

  • Webová analýza
  • statistický
  • Sociální mediální marketing
  • Analýza elektronického obchodu / Analýza v obchodu
  • Mezinárodní digitální analytika
  • mobilní

Právní základy v oblasti digitálního marketingu

  • autorská práva
  • Zabezpečení dat
  • práce
  • Zákon o elektronickém obchodu
  • Daňové aspekty

Digitální marketingové strategie

  • Digitální strategie
  • Digitální vedení
  • Mezinárodní digitální marketing
  • Ovládání v digitálním marketingu

Virtuální realita

  • Digitální hry
  • E-Sports
  • Virtuální realita

Vědecky řízená diplomová práce s doprovodnými přednáškami; Závěrečná zkouška Komise

PO STUDIU

Po absolvování magisterského programu získávají absolventi mezinárodně uznávaný titul Master of Science (MSc).

Vedle svých studií mají absolventi prospěch ze silné sítě uznávaných lektorů z oblasti vědy, průmyslu a společnosti. Síťování s mezinárodními studenty podporuje kontakty a vytváří mezinárodní přijetí ve prospěch studentů.

Akreditace prestižní asociace na Advance Collegiate Schools of Business (AACSB) svědčí o vysoké kvalitě a nárocích na reputaci studijního programu, jakož i o získaném stupni.

This school offers programs in:
  • Němec


Poslední aktualizace January 6, 2019
Doba a cena
This course is Online & Campus forma
Start Date
Datum začátku
Nov. 8, 2019
Duration
Délka trvání
2 let
Kombinované
Price
Cena
14,900 EUR
Information
Deadline
Ún. 4, 2019
Early Bird – 2,500 Euro discount off the regular participation fee if you register before 04.02.2019. Final deadline 26. August 2019.
Locations
Rakousko - Innsbruck, Tyrol
Datum začátku : Nov. 8, 2019
Termín odevzdání přihlášek Ún. 4, 2019
Early Bird – 2,500 Euro discount off the regular participation fee if you register before 04.02.2019. Final deadline 26. August 2019.
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Nov. 8, 2019
Rakousko - Innsbruck, Tyrol
Termín odevzdání přihlášek Ún. 4, 2019
Early Bird – 2,500 Euro discount off the regular participation fee if you register before 04.02.2019. Final deadline 26. August 2019.
Datum ukončení Kontaktuj školu