MS v oblasti digitálního marketingu a médií
Yeshiva University
Klíčová informace
Umístění kampusu
New York, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Smíšené, Dálkové studium, Na kampusu
Doba trvání
12 - 21 měsíce
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
USD 28 800 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Aug 2023
* Stipendia jsou k dispozici pro ty, kteří splňují podmínky
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Během posledního desetiletí se digitální marketing a média posunuly od specializované sady dovedností k povinné oblasti kompetencí pro marketingové profesionály. S více než 2 miliardami lidí na sociálních médiích po celém světě a Google je zodpovědný za 96 procent veškerého provozu vyhledávání smartphonů, zdá se, že se marketingové prostředí rychle stává digitálním. Tato transformace vytváří vzrušující a dobře platící kariéru pro obchodníky, kteří mají dovednosti v oblasti digitálního marketingu na vyžádání. Jen v New Yorku existují desítky tisíc aktuálních pracovních míst v digitálních a sociálních médiích a více než 25 000 pozic v marketingu a marketingové analýze.
K přípravě studentů na kariéru v těchto odvětvích, program čerpá z oblasti médií a designu, komunikace, společenských věd a informačních systémů. Studenti dokončí projektovou kurikulu určenou k rozvoji strategických myslitelů, činitelů a hlavně obchodníků zítřka.
V tomto programu budou studenti:
- Osvojte si metody marketingu v sociálních médiích, SEM, SEO, mobilu, e-mailu, obsahu a videa.
- Vytvářejte přehledy a KPI založené na datech pomocí nejnovějších nástrojů a technik v marketingové analýze, jako jsou Google Trends, Google Analytics, R a Tableau.
- Pracujte na projektech pro skutečné startupy prostřednictvím YU Innovation Lab.
- Naučte se složitost marketingového managementu a práce s dodavateli.
- Studujte s předními profesory v oboru a budujte profesionální síť v New Yorku.
Stipendia jsou k dispozici.
Osnovy
Flexibilní program s 30 kredity je navržen tak, aby studentům umožnil pracovat při dokončování studia s možnostmi online a na akademické půdě. Studenti mají svobodu absolvovat pouze kurzy, které je zajímají, a vytvořit si vlastní cestu v rámci programu.
Požadavky na titul
Studenti si mohou vybrat ze dvou cest:
- Digitální a sociální strategie
- Marketing Analytics
Všichni studenti absolvují šest základních kurzů (18 kreditů), včetně individuálního, projektově zaměřeného kurzu přes YU Innovation Lab:
Základní kurzy
- Marketingový management a strategie
- Metody spotřebitelského výzkumu
- komunikace
- Řízení značky
- Správa spotřebitelů a řízení vztahů se zákazníky
- Capstone
Digitální a sociální strategie sledují volby
- Aplikovaná sociální média
- Digitální rozpoznávání příběhů
- Web Design a zkušenosti uživatelů
- Web Analytics a SEO
- Zvláštní témata
- Nezávislá studie
- Stáž
Analýza marketingu
- Strukturovaná správa dat
- Prediktivní Analytics
- Vizuální design a rozpoznávání příběhů
- Web Analytics a SEO
- Zvláštní témata
- Nezávislá studie
- Stáž
Kdo by měl požádat
Mistři v oblasti digitálního marketingu a médií jsou ideální pro ty, kteří se snaží získat zvládnutí marketingových zásad a dovedností, které je aplikují na marketingovou strategii.
Naši marketingoví mistři otevírají dveře marketingovým pracovníkům na začátku a v polovině kariéry, čerstvým absolventům a změnám kariéry, kteří se snaží stát se lídry v oblasti marketingového managementu. Studenti pocházejí z různých prostředí, mimo jiné včetně grafického designu, sociálních médií, žurnalistiky, fotografie a video produkce.
Kariéra
Absolventi programu budou připraveni na kariéru, jako je
- Ředitel marketingu
- Kreativní ředitel
- Manažer digitálního marketingu
- SEO / SEM manažer
- Manažer prodeje
- Manažer značky
- Manažer vývoje produktu
- Správce vztahů s veřejností
- Analytik pro průzkum trhu
- a více
Programový ředitel
Maria Blekher, MBA, Ph.D., ředitelka MS v marketingu
Dr. Blekher, součást zakládajícího týmu Katz, je držitelem titulu MBA a Ph.D. v marketingu na Ben-Gurionově univerzitě v Negevu v Izraeli. Dr. Blekher věří, že znalosti mají moc vytvářet změny a měly by být využívány a praktikovány. Vyvinula jedinečný kurz Podnikání v izraelském prostředí pro Sy Syms School of Business, kde také vyučuje Principy marketingu a marketingového výzkumu. Vyučovala také na katedrách managementu, podnikové správy a managementu průmyslového inženýrství na postgraduální i vysokoškolské úrovni na Ben-Gurion University. Dr. Blekher je zakladatelem MadeInIsrael.Info - online vzdělávací platformy, která spojuje americkou židovskou komunitu s Izraelem poskytováním informací o izraelském podnikání a značkách.
Vstupné
Úspěšní kandidáti na online MS v programu Digital Marketing a Media musí mít bakalářský titul z akreditované vysoké školy nebo univerzity. Žadatelé musí vyplnit online žádost a předložit následující:
- Oficiální přepisy ze všech univerzit se zúčastnily
- Osobní prohlášení popisující vaše cíle a váš závazek přispívat k programu MS a dokončit jej
- Dvě akademické nebo odborné doporučení
- Skóre TOEFL (pro ne-rodilé mluvčí)
Požadavky na přijetí do programu
Prokažte své odhodlání a připravenost uspět na obchodní škole složením zkoušky GMAT – nejpoužívanější přijímací zkoušky, která měří vaše schopnosti kritického myšlení a uvažování.
Stáhněte si mini kvíz GMAT a získejte představu o otázkách, které ve zkoušce najdete.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
MSc Globální Digitální Marketing
- Online United Kingdom
MSc Digitální marketing a e-business
- Online United Kingdom
Fashion Stylist & Image Consultant Diploma
- Los Angeles, Spojené státy americké