Najděte nejlepší školy a univerzity s bakalářskými programy zde!

Hledejte zde bakalářské studium na špičkových školách a univerzitách!

MBA Media

Studenti, kteří absolvují s Master of Business Administration (MBA) stupeň mají obvykle strávil přibližně dva roky studia v určité koncentraci obchodní administrativa. Se zapsat do programu MBA, jeden musí nejprve dokončit bakalářský program a mít bakalářský titul.

Co je Online MBA v médiích? Tento titul je udělován studentům, kteří dokončili kurzy, které se zaměřují na moderních médií, včetně vlivu, který má na dnešní kultuře, studium v ​​současné době rozvíjejících médií, obchodní aspekty médií, řízení a výroby. Třídy mohou zahrnovat strategické plánování, globální podnikání, ekonomie filmového průmyslu, globální mediální marketing a hudebního vydavatelství. On-line programy mají tendenci být flexibilní a umožňuje studentovi dokončit cestu, která bude vyhovovat jeho nebo její profesní cíle.

Výhody absolvování tohoto studijního programu překročit výhody získané v učebně.Tím, že studuje média, studenti mohou naučit být kritičtější sdělovacích prostředků a způsobu, jakým je sdíleno a jak to ovlivňuje lidi a společnost.

Finanční náklady mediálních programů závisí na tom, která instituce student zapíše do. Náklady se mohou značně lišit, takže budoucí student by měl zkoumat programy, které ho zajímají před provedením závazek důkladně. On-line programy mohou ušetřit peníze, vzhledem k tomu, že žádný přemístění nebo dojíždět je nezbytné.

Absolventi s MBA v médiích mohou ocitnout ve vysoké poptávce, když začnou jejich hledání zaměstnání. Možné kariérní možnosti mohou zahrnovat stává marketingový manažer, ředitel prodeje, propagační producent, výkonná ředitelka a další. Tento rostoucí a stále se měnící pole je často vysoce konkurenční, což může dát kandidát MBA největší šanci na zajištění nejlepších pracovních míst. Kromě lezení firemním žebříčku, někteří absolventi rozhodnout postoupit dále ve svém vzdělávání.

Honit absolvent titul je vzrušující krok, aby se v něčí kariéry. Chcete-li se dozvědět více o programu, hledat pod váš program a při styku přímo připuštění kanceláři školy podle svého výběru vyplněním formuláře olova.

Čtěte více

MBA v digitálním podnikání

Three Points Digital Business School
Online & Campus forma Denní studium 10 měsíců October 2019 Španělsko Spain Online

Digitální ekosystém se dotýká všech společností. Digitální transformace ovlivňuje organizační struktury, postavení značky, marketingové a komunikační strategie, získávání zákazníků a integraci back office procesů. [+]

.

Digitální ekosystém se dotýká všech společností. Digitální transformace ovlivňuje organizační struktury, postavení značky, marketingové a komunikační strategie, získávání zákazníků a integraci back office procesů. Je stále více nezbytné provést tuto transformaci ve společnostech s nejlepšími možnými strategiemi.

MBA se skládá z učení strukturovat obchodní model kolem digitalizace ze všech obchodních oblastí v konkurenčním způsobem. Tento program rozvíjí dovednosti v oblasti řízení, kritického myšlení a rozhodování v oblasti internetových technologií a jejich dopad ve všech oblastech podnikání. Po dokončení bude mít student všechny dovednosti, které mají vést a vést procesy digitální transformace a inovací ve svém oboru.... [-]


MBA Online - luxusní management a podnikání v digitálním věku

Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE
Online forma Denní studium 12 měsíců September 2019 Francie Paris

Odvětví v oblasti luxusních výrobků se již několik desetiletí stalo vedoucím představitelem inovací v oblasti řízení a marketingu. [+]

Odvětví v oblasti luxusních výrobků se již několik desetiletí stalo vedoucím představitelem inovací v oblasti řízení a marketingu. Exkluzivní klientela a vysoce vyhledávaní zaměstnanci činí z luxusního podnikání jedinečný kontext pro rozvoj nových postupů, které stanovují standardy v celé řadě odvětví a odvětví. Pochopení globálního luxusního podnikání znamená pochopit, jak se vyrovnat s výzvami a rychlými změnami, které jsou také zdrojem příležitostí pro nové subjekty.

Tradiční luxus a globální / digitální narušení.

Luxusní je ve skutečnosti konfrontováno s protiklady a výzvami globalizace a digitalizace. Jak se manažery značek zabývají těmito výzvami a jakými budou / budou jejich strategie udržitelného růstu v budoucnu? Jaký je nový rozsah luxusního nákupního zážitku? Jaké jsou strategie elektronického obchodování a omnichannelů? Jak sociální média a vlivní lidé rostou v síle, jak lze vytvořit strategii digitální komunikace tak, aby se shromáždili "milleniálové" a noví spotřebitelé luxusu?... [-]