MBA – Marketing (16 měsíců online)
Rushford Business School
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Online
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
12 - 16 měsíce
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Marketing je o uspokojování lidských a společenských potřeb ziskovým způsobem. Je to vzrušující oblast podnikání, která se dobře hodí pro lidi, kteří jsou kreativní, analytickí a rádi pracují v rychle se měnícím pracovním prostředí. Jedná se také o velmi náročnou oblast podnikání, kde odborníci a management musí vymýšlet marketingové strategie a plány, aby zajistili, že co nejvíce lidí bude ovlivněno nákupem produktu nebo služby, kterou společnost nabízí svým zákazníkům.
Trh je plný konkurenčních společností, produktů a služeb. Nákupní rozhodnutí ovlivňuje několik faktorů. Emocionální faktory, jako je vnímání důvěry a upřímně, jsou stejně důležité jako vnímaná kvalita produktu nebo služby. Řízení značky je základním prvkem marketingu a jsme si vědomi toho, jak dobře zavedené značky mohou ovlivnit nákupní rozhodování zákazníků. Tento program vám ukáže několik takových případových studií o značkách a celkovém marketingu, takže se během programu naučíte praktické marketingové koncepty.
Program byl navržen a je vyučován odborníky na marketing a cílem programu je, abyste získali důkladné porozumění a rozvoj dovedností v oblasti marketingu, zejména s ohledem na nejnovější technologie. Program také poskytne intenzivní školení v oblasti průzkumu trhu a marketingové komunikace.
Akreditace
EduQua Certified Swiss Institution
Rushford Business School je certifikován EduQua, švýcarskou značkou kvality pro instituce dalšího vzdělávání. EduQua je akreditační orgán uznávaný a podporovaný vládou Švýcarské konfederace.
EduQua je první certifikací kvality pro veřejné a soukromé vzdělávací instituce ve Švýcarsku a je uznávána, podporována a schvalována následujícími organizacemi:
- Švýcarská federální vláda
- Švýcarská konference kantonálních ministrů školství (EDK)
- Státní sekretariát pro hospodářské záležitosti (SECO)
- Oddělení švýcarské konference pro profesionální vzdělávání (SBBK)
- Švýcarská asociace úřadů práce (VSAA)
- Švýcarská federace pro vzdělávání dospělých (SVEB)
Akreditační rada pro obchodní školy a programy
Rushford Business School je členem „Akreditační rady pro obchodní školy a programy (ACBSP)
ACBSP je jediným globálním akreditačním orgánem, který od roku 1988 celosvětově akredituje obchodní programy na úrovni přidružených, bakalářských a postgraduálních. Rushford Business School je součástí členství, které se rozšiřuje do více než 60 zemí. Členové ACBSP patří mezi nejlepší pedagogy ve svých oborech, kteří se zajímají o učení inovativních metod výuky, zlepšování poskytování programů obchodního vzdělávání a vytváření hodnoty pro své studenty.
Principy Organizace spojených národů pro vzdělávání odpovědného managementu (PRME)
Rushford Business School je hrdým zastáncem a signatářem Principů OSN pro vzdělávání odpovědného managementu (UN PRME). PRME je iniciativa Organizace spojených národů Global Compact založená v roce 2007 jako platforma pro povzbuzení a zvýšení povědomí a integrace udržitelnosti na obchodních školách po celém světě.
Dnes je PRME největším koordinovaným úsilím mezi světovými obchodními školami a Organizací spojených národů. Rushford Business School se stala signatářem PRME v roce 2020. Jako škola chápeme privilegium a odpovědnost poskytovat kvalitní vzdělání, které studentům poskytuje znalosti a nástroje, které potřebují k úspěchu, změně životů a transformaci společnosti.
International Accreditation Council for Business Education (IACBE)
Rushford Business School je členem „International Accreditation Council for Business Education (IACBE)“
IACBE akredituje obchodní programy, které vedou k získání titulů na přidružené, bakalářské, magisterské a doktorské úrovni v institucích vysokoškolského vzdělávání po celém světě. Všechny způsoby doručení, kampusy, umístění a výuková místa, stejně jako všechny obchodní programy bez ohledu na úroveň studia, budou normálně zahrnuty do akreditačního přezkumu IACBE.
Švýcarská vyšší vzdělávací instituce
Rushford Business School je schválená postsekundární vysokoškolská instituce s pravomocí udělovat soukromé tituly ve Švýcarsku.
Poplatek za studium programu
Výsledek programu
Rushford MBA v marketingu vás připraví na to, abyste se stali vedoucím obchodu, který je vyškolen v aplikaci zásad marketingu na obchodní situace. Intenzivně se zaměřujeme na strategické myšlení, plánování a provádění, aby bylo možné dovednosti aplikovat v reálném čase na vašem pracovišti. Zaměřuje se také na digitální marketing jako důležitý marketingový prostředek v dnešním obchodním světě.
Kariérní možnosti
Marketing je skvělá funkce, protože jeho význam pokračuje v jakékoli fázi ekonomiky nebo výkonnosti společnosti. Jak se mění potřeby zákazníků, je třeba marketingové úsilí upravit a aplikovat na změněné okolnosti. I když existují neustálé požadavky na marketing, existují zvláštní situace, které vyžadují vysoce sofistikovaný marketingový přístup od společností.
V oblasti marketingu existuje významná specializace v různých segmentech, jako je reklama, komunikace, public relations, průzkum trhu, správa značky, tvorba cen a digitální marketing. To umožňuje absolventům vstoupit do oblasti jejich zájmu a dále se specializovat v práci. Pro tento program jsou velmi vhodné vyšší vedoucí pracovníci a vedoucí pracovníci, kteří by chtěli dále prohlubovat své základní znalosti marketingových základů spolu s úplným programem MBA.
Rushford nabízí možnosti pro vytváření sítí, stáže, průmyslové mentory, návštěvy stránek a další příležitosti pro celkovou zkušenost studentů a učení.
Osnovy
Rushford Online MBA program v marketingu se skládá z celkem 27 kurzů a každý kurz trvá přibližně 2-3 týdny. Každý kurz se skládá ze 2-4 kreditů ECTS. Studenti musí absolvovat 18 základních kurzů, 5 z 9 volitelných kurzů a závěrečný projekt, aby získali celkem 138 ECTS, aby získali nárok na ocenění MBA v marketingu.
|
|