Read the Official Description

MBA-gaudi

Další vyšetřování odhalilo bezprecedentní Gaudí, navíc k jeho práci jako umělec a architekt, průkopník v oblasti pracovních metod, které dnes jsou vyučovány v obchodních škol po celém světě. Inovativní při plánování, řízení a pracovních procesů, nám platnou multidisciplinární dědictví pro inovace v hospodářské oblasti, několik řešení pro realizaci tvůrčích a efektivních způsobů řízení materiální zdroje, finanční a lidské, chápat jako konkurenční faktory.

Tento MBA je inovativní vůli: stává mechanismus, který umožní kontinuitu mezi akademickou teorií a praktických řešení. To přesahuje akademického papíru zaměřit se na vytváření kaluž kreativní a inovativní vysokou přidanou hodnotou. Pomáhá vytvořit novou firmu a produkty a zavést nové formy řízení a inovace v podnicích a institucích, z revoluční způsob práce, vytvořil Gaudí. Metoda založená na vědě a v takových běžných pojmů, jako je R + D + I, Coworking, Codesign, Just-in-time, RS, ekologie, recyklace a energetické účinnosti.

Způsob Gaudí nejen předmětem zájmu v minulém století, na univerzitách, jako je Massachusetts, Stuttgart, Innsbrucku a Moskvě, ale také sloužil k vytvoření inovativních podniků mezi světem. Tento MBA si klade za cíl posílit studenta ve své metodiky uplatnění v praktických a skutečných případů. Kromě toho budou mít studenti přístup k více než 40 mistrovských kurzů, jedinečný, vedoucími světovými řešeními v různých oblastech: od Arata Isozaki (architektury a urbanismu), Ferran Adrià (potraviny a výživa), Arnold Walz (informatiky a stavební inženýrství), Etsuro Sotoo (stav techniky), mimo jiné.

Cílem tohoto MBA pro inovační podnikání management je připravit odborníky, kteří vědí, jak zvládnout novou koncepci kulturních a tvůrčích odvětví, vysoké ekonomické hodnoty ve vyspělých společnostech.

Toto vzdělávání má za cíl:

  • Týkají řízení projektu / firmy k inovacím
  • Začlenit / pracovní metody jako tým, do firemní kultury
  • Znát hlavní rizika, aby vedl tým zaměřený na změnu
  • Začlenit klíčové inovace aplikované na každé řízení a výrobní fáze
  • Učí plánovat, a to jak v procesu a ve finálním výrobku nebo službě
  • Identifikovat determinanty bodů, které by měly být aplikovány inovace
  • Vytvořit společnost s metodou Gaudí
  • Navrhování podnikatelského plánu
  • Znát pojmy Gaudího v designu a vývoje produktů
  • Vymyslet značku a navrhnout svůj marketing
  • Vědět, jak analyzovat praktické případové studie a vyvození závěrů

Softwarové licence zahrnují:

MMF Business School ve spolupráci a spolupráci s SAGE, lídr v oblasti softwaru pro správu podnikového, nabízí studentům bez dalších nákladů, vzdělávací licencí následujících programů:

  • Sage Nominaplus
  • Sage Contaplus
  • Sage Facturaplus

Požadavky na přístupová

Diplom nebo rovnocenná odborná praxe

příjemci

Podnikatelé a ředitelé, které vyžadují úplnější a současných studentů jakéhokoliv předmětu, který obsahuje věda, technika a společnost v novém světě technologií, informačních a komunikačních podnikatele, kteří chtějí vytvořit podobný nápad tvořivost a inovace Pracovníci jakýkoliv průmysl, kteří chtějí aktualizovat a rozšířit své znalosti vsadit na přidané inovace Lidé hodnotou, kteří chtějí studovat MBA s možností rozšířit své znalosti v několika předmětech ředitelé či řídící pracovníci bez konkrétních znalostí o přínosu výzkumu, vývoje a inovací v podnicích

program

modul I

Organizační struktura a společnost Strategic Direction

  1. Základy strategického řízení
  2. Konkurenční analýza
  3. Základy strategie Formulace
  4. Implementace strategie
  5. Strategie a Corporate Change
  6. Forem společností

modul II

ekonomický zapojení

  1. Základy ekonomie a podnikání
  2. Společnost a finanční výkaz
  3. Finanční účetnictví Základy

modul III

finanční řízení

  1. Function Financial Management
  2. Manažerské účetnictví
  3. investiční analýza
  4. finanční prostředky

modul IV

Marketing a obchodní management

  1. Koncepce a marketingové politiky
  2. Průzkum trhu
  3. Sales Forecast
  4. Business akční plán
  5. Přezkoumat světový marketing
  6. Kreslení plán Digital Media
  7. Analýza konkurence v digitálním marketingu
  8. Kanály pro kampaně kreslení

modul V

The Human Factor v organizaci

  1. Business and Change Management Organization
  2. strategické plánování
  3. Kompenzační politika a motivační systémy
  4. Ovládací panel pro řízení lidí
  5. Řízení znalostí z hlediska multikulturalismu
  6. Chování individuální a skupinový management

modul VI

Osobní dovednosti a management

  1. Přístup k řízení dovedností
  2. Aplikace řízení dovedností
  3. Vedení. Osobní kompetence a Key Management
  4. Vůdčí Organizace
  5. Emoční inteligence Aplikováno na rozvoj řídících dovedností
  6. Vnitřní a vnější komunikace

modul VII

Management a tvořivost v Gaudí Metoda: Vedení koncept očekávání Just-in-Time

  1. Úvod do tvůrčích odvětví
  2. Ekonomický dopad a podnikání v kulturních a tvůrčích odvětví
  3. Způsob Gaudí pozadí a sloučeninu podle příkladu inovativní společnost
  4. The Who je kdo současných trendů: Isozaki of Ferran Adrià

Modul VIII

Inovace jako společnost z přidané hodnoty: inovace jako Enterprise Resource

  1. inovační Fundamentals
  2. Použitelnost: Ergonomie pro udržitelný rozvoj

modul IX

Kreativita jako obchodní příležitost

  1. Vytvořit společnost s Gaudí Metoda
  2. Plán firmy kreslení
  3. Multi Odvětvové koncepce firmy
  4. Gaudí koncepty v oblasti designu a vývoje produktů
  5. Brand a marketing
  6. Případové studie a závěry

modul X

Práce mistr Final

kurs

angličtina kurz

Basic, Pre-Intermediate, Intermediate nebo Advanced
Student si může vybrat jednu ze čtyř úrovní

metodologie

MBA - Specializace na Business Innovation nabízí plně flexibilní přístup šité na míru vašim potřebám, bez ohledu na zeměpisná poloha nebo doba dostupnosti.

E-Learning metodiky: Veškerý obsah bude k dispozici v univerzitní virtuálním kampusu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, a to bez jakéhokoliv závazku času, který dělá to velmi flexibilní. Tak, to se stává snadné skloubit aktivní profesní život s vynikající akademické kvality.

Veškerý obsah jsou aktualizovány s technickou přesností, které jsou snadno srozumitelné a mít jasnou praktickou povolání.

MMF Business School je k dispozici svým studentům:

  • osobní konzultace (chat, telefon, e-mail)
  • Webináře
  • Debaty a diskusní skupiny prostřednictvím fór a chatů
  • Testy sebehodnocení
  • Případové studie a dokumentace
  • Možnost tříd žít
  • virtuální knihovna

ohodnocení

Průběžné hodnocení, jak to postupuje při studiu MBA - Specializace na Business Innovation. Každý modul je hodnocen pomocí kombinace on-line průzkumy a vývoj případových studií.

Získání dvojí titul, mistr MMF Business School + Master Universidad Camilo José Cela, je předmětem překonání všech modulů a vývoj závěrečné vyhodnocení projektu.

lektoři

Pečovatele Panel kurzu je tvořena především odborníci z podniků a vědeckých institucí, které mohou poskytnout studentům skutečné pracovní zkušenosti a praktické příklady vyplývající z jeho zkušeností v oblasti podnikatelské činnosti.

Stáhne obsah programu splnit lektorů panely.

kariérní vyhlídky

Na konci tohoto MBA se specializací na obchodní inovace budou připraveni zvládnout inovační projekty, jako jsou:

  • Ředitel nebo podnikatelský sektor manažer kreativních průmyslů
  • Strategický konzultant v různých oblastech společnosti, s inovativní Vocation
  • Creative Business Development Officer
  • Ředitel komerčních prostor, prodej a marketing Innovator
  • Product manager
  • Brand manager
  • Vyšetřovatel nebo Asset Management Analyst
Program taught in:
Portuguese (Brazil)

See 44 more programs offered by IMF Business School Portugal »

This course is Online forma
Start Date
Open Enrollment
Duration
720 hodin
Kombinované
Deadline
By locations
By date
Start Date
Open Enrollment
End Date
Application deadline

Open Enrollment

Location
Application deadline
End Date