MBA - se specializuje na obchodní management a marketing

IMF Business School Portugal

Popis programu

Read the Official Description

MBA - se specializuje na obchodní management a marketing

IMF Business School Portugal

mba-marketing-digital

Současný trh práce je zásadní pro firmy odlišit od konkurence: je to tady, že kvalifikace lidskou silou kapitálových zisků, s cílem zajistit především uspokojení potřeb zákazníků.

Z tohoto důvodu je nutné, aby směr společnosti mají důkladnou přípravu v různých oblastech, které ovlivňují jejich konkurenceschopnost na trhu.

Odborníci na tvorbu profesionálů řízení podniku ve všech svých specialit (lidské zdroje, marketing, strategické řízení, obchodu, informačních systémů, finance, atd), MMF Business School ve spolupráci s University Camilo José Cela, prezentuje MBA pro obchodní management a marketing, který je detailně studoval všechny aspekty potřebné, aby se stal obchodní ředitel a Marketing, určující, které prvky vzít v úvahu vytvořit nejlepší obchodní nabídku společnosti k dosažení zákazníka v přímé cestě nebo prostřednictvím distributorů.

To má také tu výhodu, že vytvoření sítě životně důležité pro jejich profesní budoucnosti ze strany učitelů a ostatními studenty.

Softwarové licence zahrnují:

MMF Business School ve spolupráci a spolupráci s SAGE, lídr v oblasti softwaru pro správu podnikového, nabízí studentům bez dalších nákladů, vzdělávací licencí následujících programů:

  • Sage Nominaplus
  • Sage Contaplus
  • Sage Facturaplus

Požadavky na přístupová

Diplom nebo rovnocenná odborná praxe

příjemci

Absolventi nebo odborníci s praxí v oboru, kteří chtějí zaujmout odpovědné funkce nebo zvýšit svou kariéru v obchodních a marketingových oblastí

program

modul I

Organizační struktura a společnost Strategic Direction

  1. Principy a základy strategického řízení
  2. analýza konkurence
  3. Základy formulování strategie
  4. implementace strategie
  5. Strategie a řízení změn
  6. Typy společností

modul II

Ekonomické prostředí

  1. ekonomické fundamenty a společnost
  2. Společnost a účetní závěrka
  3. Finanční účetnictví Základy

modul III

finanční řízení

  1. Role finančního řízení
  2. manažerské účetnictví
  3. investiční analýza
  4. Formy financování

modul IV

Marketing a obchodní management

  1. Marketingové koncepty a politiky
  2. průzkum trhu
  3. prodejní počasí
  4. obchodní akční plán
  5. Přístup k marketingu světě
  6. Příprava digitálního mediálního plánu
  7. Digitální analýza marketing konkurence
  8. Prodejním kanále projekce marketingové kampaně

modul V

The Human Factor v organizaci

  1. obchodní organizace a řízení změn
  2. strategické plánování
  3. Kompenzace politika a motivační systémy
  4. Ovládací panel pro vedení lidí
  5. odezva řízení znalostí k multikulturalismu
  6. Vedení individuální a skupinové chování

modul VI

Osobní dovednosti a management

  1. Přístup manažerských dovedností ace
  2. Implementace manažerských dovedností
  3. Vedení. osobní kompetence a správa klíčů
  4. Vedoucí organizace
  5. Emoční inteligence aplikuje na rozvoj manažerských dovedností
  6. Interní a externí komunikace

modul VII

Obchodní nabídka: Výrobek a cena

  1. Produkt, variabilní marketingový mix
  2. Rozhodnutí o značce
  3. Vývoj nových výrobků
  4. Product: Balení, obal, merchandising
  5. Vedení cen
  6. cenové strategie
  7. oceňování

Modul VIII

Distribuce: Strategický faktor diferenciace

  1. Úvod do komerční distribuce
  2. Typy obchodních formulářů
  3. Komerčních kanálů. Typ a organizace
  4. Výběr a řízení obchodních kanálů
  5. Územní organizace obchodních distribučních soustav
  6. případové studie komerčních kanálů
  7. Konkurence a obchodní strategie. značky
  8. Distribuce a obchod sektoru Španělska a Evropy
  9. Základy franchisingu
  10. Strategie a struktury franchising
  11. Rozložení obchodní modely a jejich vývoj
  12. Případová studie politických a obchodních strategií distribučních
  13. Úvod do globální logistiky
  14. International Trade. marketingové kanály
  15. Strategické plánování. Regulace nákladní doprava
  16. Intermodal. pozemní doprava
  17. Přeprava. přístavní provoz
  18. letecká doprava
  19. Případová studie z fyzického podpory na globální logistiky
  20. celní operace
  21. Financování a akreditivy
  22. Otázky bezpečnosti a zabezpečení
  23. Meziprodukty, aliance a subdodávky
  24. veřejná logistická
  25. Případová studie organizační podporu globální logistiky

modul IX

Sdělení Marketing: Strategie a nástroje

  1. Komunikace v marketingové strategie
  2. Reklamní systém
  3. Reklamní strategie
  4. propagační marketing
  5. práce s veřejností
  6. Přímý marketing a loajality zákazníků

modul X

Práce mistr Final

modul XI

angličtina kurz

Základní Pre-intermediate, střední nebo pokročilé
Student si může vybrat jednu ze čtyř úrovní

metodologie

MBA - Specializace na obchodní a marketingový management nabízí plně flexibilní přístup šité na míru vašim potřebám, bez ohledu na zeměpisná poloha nebo doba dostupnosti.

E-Learning metodiky: Veškerý obsah bude k dispozici v univerzitní virtuálním kampusu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, a to bez jakéhokoliv závazku času, který dělá to velmi flexibilní. Tak, to se stává snadné skloubit aktivní profesní život s vynikající akademické kvality.

Veškerý obsah jsou aktualizovány s technickou přesností, které jsou snadno srozumitelné a mít jasnou praktickou povolání.

MMF Business School je k dispozici svým studentům:

  • osobní konzultace (chat, telefon, e-mail)
  • Webináře
  • Debaty a diskusní skupiny prostřednictvím fór a chatů
  • Testy sebehodnocení
  • Případové studie a dokumentace
  • Možnost tříd žít
  • virtuální knihovna

ohodnocení

Průběžné hodnocení, jak to postupuje při studiu MBA - Zaměření se na obchodní a marketingový ředitel. Každý modul je hodnocen pomocí kombinace on-line průzkumy a vývoj případových studií.

Získání dvojí titul, mistr MMF Business School + Master Universidad Camilo José Cela, je předmětem překonání všech modulů a vývoj závěrečné vyhodnocení projektu.

lektoři

Pečovatele Panel kurzu je tvořena především odborníci z podniků a vědeckých institucí, které mohou poskytnout studentům skutečné pracovní zkušenosti a praktické příklady vyplývající z jeho zkušeností v oblasti podnikatelské činnosti.

Stáhne obsah programu splnit lektorů panely.

kariérní vyhlídky

Na konci našeho MBA se specializací na obchodní a marketingový ředitel bude mít možnost vykonávat takto:

  • Ředitel obchodního odboru
  • Ředitel odboru marketingu
  • Ředitel a obchodní ředitel
  • Strategický poradce v obchodní oblasti, marketingu nebo financí, mimo jiné
  • Business Development Officer
  • podnikavý
This school offers programs in:
  • Portuguese (Brazil)
Doba a cena
This course is Online forma
Start Date
Datum začátku
Přihlašování započato
Duration
Délka trvání
720 hodin
Kombinované
Information
Deadline
Locations
Portugalsko - Portugal Online
Datum začátku : Přihlašování započato
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Přihlašování započato
Portugalsko - Portugal Online
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu