MBA online - firmy cestovního ruchu se specializací na luxus

ESERP Business School online

Popis programu

Read the Official Description

MBA online - firmy cestovního ruchu se specializací na luxus

ESERP Business School online

Chceš věnovat jeden z odvětví, která více peněz se pohybuje ve světě? Formate s Online MBA - specializovat se v luxusním oblasti cestovního ruchu ESERP. Díky digitální platformu, naučíte vše obklopující tento sektor z libovolného místa na světě.

Díky získání znalostí v oblasti obchodu a marketingu se můžete dostat do přední části některého tour společnost, Ale budete mít také možnost analýzu domácího cestovního ruchu a mezinárodní a rozvíjet na základě získaných dat, strategie pro podniky více úspěšné. Kromě toho budete moci zpracovávat digitální média a přivést brand image management, Nejlepší ze všeho je to, že tento sektor nemá žádné hranice, své budoucí zaměstnání, ani vůli. Za pouhých 15 měsíců, můžete pracovat v jakékoliv věnovaná turistice, Od hotelů a restaurací agenturám a touroperátoři, Budete mít také možnost sedět na marketing area nebo učinit rozhodnutí o produkci, správu a logistiku, mezi mnoho dalších úkolů. Kromě názvu ESERP, můžete získat titul vydaný samo o sobě UVic - Universitat Central de Catalunya, Požaduje informace zdarma a bez závazku na Online MBA - specializovat se v luxusním oblasti cestovního ruchu, Co ještě čekáte?

MBA-Online-speciální-en-Business-Tourist

CÍLE

Studenti, kteří vyvíjejí program získané:

  • Vysoká organizační schopnosti, vedení a řízení
  • Adaptabilita na změny a technologické inovace.
  • Schopnost poskytovat strategické a operativní plány na vrcholové vedení společnosti.
  • Kritická analýza a schopnost abstrakce.
  • Rychlá identifikace, analýza problémů a jejich řešení
  • Otevřete k sociálně-ekonomického a kulturního prostředí mentality.
  • Naučte se přijímat odpovědnost.

Jako senior, a to jak osobního a profesního rozvoje své každodenní činnosti, případně transformovat produktivity náklady školení pro podniky a organizace kulturní obohacení.

Metodologie

Metoda Case a simulace kombinující teorii s analýzou a diskuse případových studií společností.

Metodika ITT-TM - Training Intelligence Technology, založena na třech pilířích:

  • SABRE: Znalost + Case Method. Používání případu, simulační systémy sebehodnocení a sebepoznání, protože to, co se neprovádí žádný dobrý způsob.
  • Know-how: Metoda Consulting. Autodiagnostické nástroje pro vaši organizaci platí, protože se neprovádí zapomenuta.
  • DOKÁŽE: System Management. technologické systémy aplikovat techniky a politiky vrcholovému vedení na rozhodování prostřednictvím inovací.

Business Balanced Scorecard:

  • řízení nákladů podle činností
  • Aktivity v oblasti řízení procesů
  • Optimalizace okrajů
  • Programový management
  • Marketing management

Metoda Intelligent Technology TrainingEfektivně řídit v jakékoliv obchodní situaci v podnikání.

osnovy

Cestovního ruchu společnosti Adresa Area

Analýza národního a mezinárodního cestovního ruchu. Nové modely.

  • Analýza trendů v národním a mezinárodním cestovním ruchu. Obchodní modely.
  • Nové distribuční kanály, produkty, komunikace a strategické plánování.
  • Národní a Integral ruch Plan 2012-2016 (PNIT).
  • politiky cestovního ruchu a analýzu krizových situací.
  • Diverzifikace hotelových řetězců a rezidencí.
  • Role vedení a řízení etiky a sociální odpovědnosti podniků.

Luxusní cestovní ruch: destinací a rozvíjejících produktů.

  • turistická střediska. boutique hotely.
  • Golf, zdraví a krása je popularizace luxus. boutique hotely.
  • Golf cestovní ruch společnosti a jednotlivci.
  • zvýšeně velkých měst: výletní lodě
  • Kongresová turistika a konvence

Tour operátorů.

  • Co je to zájezd
  • distribuční modely
  • Tour Operators: velkoobchodní společností, z nadnárodního kapitálu
  • Klasifikace touroperátorů (národní, zahraniční ...)
  • Struktura Tour Operator
  • Velké množství touroperátorů
  • Budoucí operace zájezdu

Vedení restaurování.

  • Restaurační provoz, organizace oddělení, aby pracovníci podílející se a hlavní funkce.
  • Správa potravin, nápojů, vína.
  • Trendy a nové koncepty.
  • Finanční prostředí Potraviny a nápoje: využívání účtu; výtěžek; Rozpočtování a prognóz.
  • Události & Rauty plocha: komunikace a provozní interní

Finanční a hospodářská regulace odvětví.

  • Finanční funkce: hospodářská a finanční zastoupení firmy, poměrových ukazatelů a odpovědnosti.
  • Finanční diagnostika: hodnocení společnosti a rozkladu ziskovosti.
  • Řízení pracovního kapitálu: cash management, klienti úvěr řízení zásob a dodavateli a věřiteli.
  • Analýza výkazu zisku a ztráty a podíl jednotlivých obchodních linií.
  • Navrhovat finanční prognózy v rozvaze a výkazu zisku a ztráty.
  • Analýza ztráty a její vliv na řízení podniku.
  • Systémy pro snížení ztrát v obchodních linií.
  • Stanovení peněžních rozpočtů.
  • Rozhodnutí o financování: investiční náklady a finanční struktura.
  • zbytková dávka nebo ekonomická hodnota přidán (EVA).
  • Investiční analýza: NPV a IRR.
  • Koncept volného cash flow.

Náklady a rozpočty. Příjmy a výnosy.

  • Analýza nákladů na jednotlivá výrobní střediska.
  • Nedostatek pracovní síly a náklady jsou ochotni zaplatit.
  • Dlouhodobý dopad fixních a variabilních nákladů ve výkazu zisku a ztráty.
  • Proveditelnosti dlouhodobé politiky podle svých nákladů.
  • Business Způsoby oceňování: účetnictví, jako goodwill, dividendy slevy, násobky, nízké peněžních toků.
  • Výnosem a management Příjem strategie. Počasí a předpovědi poptávky.
  • Maximální kapacita na maximální možnou rychlostí.
  • Revenue Management pro správu ubytovacích zařízení, kadeřnictví, lázně nebo F & B.
  • Doba, která je klíčovým prvkem Revenue Management.

Zákazník marketing pro luxusní firem. Získání a udržení.

  • Marketingové strategie do celkové strategie společnosti.
  • Polohování Analýza konkurence na trhu.
  • druhy marketingu. Marketingový mix
  • Segmentace: homogenní vlastnosti každé skupiny zákazníků
  • Analýza návyků zákazníků v sektoru luxusního zboží.
  • Vztah Marketing. Věrnostní politiky.
  • Využití CRM a analýza databází.

Nové digitální marketingové technologie.

  • Digital Marketing koncept.
  • Postava manažera Social Media.
  • Klávesy pro optimalizaci webových stránek společnosti.
  • Propagace přes internet: e-mailový marketing, digitální reklamy, affiliate marketing.
  • Mobilní marketing jako nový způsob, jak kontaktovat zákazníka.
  • Optimalizace pro vyhledávače: SEO a SEM.
  • Sociální sítě značky v sektoru luxusního zboží.
  • Chyby velkých firem pro zneužívání sociálních sítích
  • Prodeje výrobků a služeb on-line obchod.
  • Pověst.

Luxus Branding a strategické umístění v segmentu výrobků a high-end služby.

  • strategie značky (brand strategie) v sektoru luxusního zboží.
  • Hodnota značky (hodnota značky) a značky architektury (architektura brand-portfolio).
  • Tržní ocenění luxusního zboží a služeb.
  • Polohování produkt nebo službu v sektoru luxusního zboží. Hladiny polohovací.
  • Vymezení strategií konkurenceschopnosti.
  • Stanovení atraktivních vlastností.
  • Nové horizonty ve službách sektoru luxusního zboží

Komunikace, public relations a události v oblasti cestovního ruchu.

  • Význam komunikačních a PR strategií v luxusním průmyslu
  • Model komunikačních strategií v luxusním výrobku
  • Úspěch při pořádání turistické akce
  • Protokol techniky. Vize těch v odvětví cestovního ruchu.
  • Etapy práce a organizace, které reprezentují tyto události.
  • Analýza kritérií, která tvoří ziskové akce, jako jsou veletrhy, konvence a kongresů.

Řízení inovací v odvětví cestovního ruchu.

  • Co je tvořivost a inovace v odvětví cestovního ruchu?
  • Strategické řízení technologických inovací.
  • Charakteristika inovačního projektu. Projektový management a tým.
  • Vývojové fáze pro realizaci inovace systému řízení.
  • Měřítkem inovace: cílů a ukazatelů v oblasti inovací.

Host zkušenosti s řízením.

  • Spokojenost zákazníka: Kvalita a kontrola.
  • Rozměry: vnější průzkumy, on-line pověst, Mystery Guest.
  • Standardizace. Význam homogenního produktu. Servis a image.
  • VIP zákazníci.
  • Co rozumíme pod pojmem „Guest Experience“?
  • Smyslové architektury - 5 smyslů a paměť.
  • Service kultura - podstata značky.

Marketing area

Marketing & business. Marketing v průmyslových a servisních společností.

  • Typ společnost a životní prostředí.
  • Nové potřeby, nové globální marketing.
  • Marketingové oddělení: konstrukce a vybavení.
  • Zpráva, značka, komunikace, polohování.
  • Dokonalost v produktů a služeb.
  • formální výrobek, expandovaný produkt a komodity.
  • Nové proměnné marketingu v servisní společnosti.

Science Research & Marketing: Průzkum trhu a Neuromarketing.

  • Identifikaci trendů a příležitosti.
  • Marketingový informační systém. Sběr a zpracování dat.
  • Geo-systémy lokalizace a sledovatelnosti zákazníků.
  • Marketingová studie o rozpočtu.
  • Průzkum trhu hlásí.
  • Chování spotřebitele a psychologie.
  • Pokročilá správa zákazníků.

Branding. krizového řízení a reputační riziko.

  • Značka jako nehmotné aktivum. přidané hodnoty.
  • Značky a značky: význam a diferenciace.
  • firemní značky a produktů.
  • Měřicí značku: marketing hodnotu, ekonomické a právní.
  • Výstavba a údržba značky.
  • Nejnovější trendy v řízení značky. O, sociální sítě.
  • Definování globální krize. Druhy a vlastnosti. Rizika.
  • předcházení krizím. Manual.
  • Analýza, akce, monitoring, vyhodnocení.
  • Výkon než různé cílové skupiny.
  • Online zvládání krize.

Modul: Strategický marketingový plán a provozní

  • Strategický marketing operační plán marketingové a obchodní plán
  • Marketingový plán: nástroj a nákupní zóna styl řízení. Diagnóza situace
  • vnitřní, vnější a konkurence analýza
  • Operační marketing: zásoba hodnoty ve společnosti
  • Dodávka a typ výrobku / služby; Produktové portfolio

Modul: Digital Marketing & E-Commerce.

  • Komunikace v oblasti marketingu. Techniky pro dosažení cílů.
  • Reklama a funkce. Zprávy a tvořivost. Mediální plánování.
  • Patronát, sponzorství, sponzoring. Řízení a rozpočet.
  • Web 3.0. Optimalizace.
  • Optimalizace pro vyhledávače: SEO a SEA.
  • Propagace prostřednictvím internetu.
  • Social Media. Analýza a měření sociálních sítí. Pověst.
  • Úvod do e-commerce. Business to Consumer.
  • Strategický plán pro e-commerce.
  • Analytické a výkonnostní metriky kampaní a web reklamní činnosti.
  • Znát hlavní obchodní modely: CPC, CPM, CPA ...
  • Mix mediální reklama: vyhledávačů, displej, vztah.

Supply Chain Management Marketing

  • Nový kupec profese a řetězce přidané hodnoty.
  • řízení zakázek a smluv. Kvalita a „ABC“ a zaučení.
  • Zvýšená produktivita, spokojenost zákazníků, udržitelnost.
  • Snížit náklady.
  • Optimalizace: Štíhlá výroba - Lean management.
  • Supply Chain (Supply Chain).

Modul: Sales rozpočet. Cenová politika. Přínos a příspěvek na úhradu.

  • Stanovení prodejních cílů podle očekávání poptávky, produkt nebo službu.
  • prediktivní modely. Velké datové aplikace pro marketingové prognózy.
  • Prognózy prodeje, celkový rozpočet a zisk. Key rozpočet.
  • Analýza odchylek v prodejních prognóz.
  • Vedení kontrolní systém, motivace a koordinace prodeje.
  • Funkce ceny a marketingové strategie na trhu.
  • Cena jako regulátor spotřeby. Cenová diskriminace.
  • Sekvence cenové praktiky.

Právní marketing ošetření.

  • Postupy a strategie řízení značky. Rozhodné právo.
  • Ochrana značky: Termín a rozsah jejich obnovení, optimalizace a obrana Marca.
  • Patenty: Právo a právní požadavky ve Španělsku, EU i na mezinárodní úrovni. Narušení a bezpečnost.
  • Duševní vlastnictví: zákony, postupy, obrana a útok. nové technologie
  • Přenos dat: legislativa, bránit Veřejně přístupné údaje, porušení.

Polohování a produktová strategie a značky: globalizace a rozhodování.

  • Produkt nebo diferenciace služeb.
  • Segmentace trhu: obrys, technické a životní styl typu.
  • konkurenční polohovací strategie prostřednictvím
  • Datové formáty pracovat segmentaci. Analýza software a on-line výzkumu.
  • popisný, faktoriální analýzy, komponenty, klastr, společný analýza, model MISS
  • Vzorky a typy chyb vzorkování.
  • Marketingový mix podle segmentace strategie, umístění a mapování

Global Marketing. Nové trhy a vývozní subvence.

  • Tržní globalizace. Internacionalizace marketingu v globální ekonomice.
  • volné obchodní zóny. Společné trhy. celní unie.
  • ELO mezinárodní prostředí a riziko země.
  • sociální, ekonomické a geopolitické výhled.
  • Nové trhy: identifikace, výzkumu a vývoje.
  • Internacionalizace procesu podniku.
  • Definice dodávek na mezinárodních trzích.
  • TARIC. Products Import a objemy a ceny vývozu.
  • Organizace, které pomáhají internacionalizaci malých a středních podniků.
  • Internacionalizace nákupu a výroby.

Správa komerčních prodejní sítě. Vyjednávání a Key Account Management.

  • Druhy obchodního oddělení.
  • Podnikatelský plán. Ovládání a sledování výkonu zařízení dodavatele.
  • Obchodní dovednosti. Školení, motivace a odměňování komerční.
  • Prodejní síla „pracovní skupina pro“ Outsourcing nebo obchodní.
  • Globalizace prodejních kanálů. Vlastní přímé prodejní síly.
  • Celková Outsourcing vs. Outsourcing specifické procesy. Účinnost obou metod.
  • Setkání prodeje a zpracování námitek. metodiku SPIN.
  • Rozhovor, často kritický bod v procesu prodeje.
  • Rozsáhlé účty nebo zvláštní přání zákazníka. Management a význam.
  • Fungovaly Key Account Manager.

(*) Program obsah, programování a materiály mohou trpět nějakou změnu změnami v akademickém plánování.

(*) Pořadí modulů je pouze orientační programování založený na Master.

Kariérní vyhlídky

Studie poskytne příležitost rozvíjet svou kariéru v různých oblastech, kde můžete pracovat na:

  • Ředitel podnicích cestovního ruchu.
  • Adresa hotelové řetězce.
  • Marketing - Obchodní cestovního ruchu společnosti.
  • Luxusní cestovní ruch.
  • Cestovní kanceláře propagace.
  • Otevření nových trhů Tour.
  • Doprava Letecká, námořní a pozemní.
  • Média a reklama.
  • propagace cestovního ruchu.
  • Cestovní kanceláře a touroperátory.
  • Letecké a lodní společnosti.
  • Základy, muzeí a soukromých sbírek.
  • Udržitelného cestovního ruchu.
  • Luxusní plavby.
This school offers programs in:
  • španělština
Doba a cena
This course is Online forma
Start Date
Datum začátku
Přihlašování započato
Duration
Délka trvání
15 měsíců
Kombinované
Price
Cena
5,600 EUR
Information
Deadline
Locations
Španělsko - Spain Online
Datum začátku : Přihlašování započato
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Přihlašování započato
Španělsko - Spain Online
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu