MBA - odborné znalosti v oblasti farmaceutického marketingu

IMF Business School Portugal

Popis programu

Read the Official Description

MBA - odborné znalosti v oblasti farmaceutického marketingu

IMF Business School Portugal

PRL-MBA

Farmaceutický průmysl a lékárny vyvinout komplexní a vysoce regulované prostředí. Výzkum nových léků je velmi drahý a postrádá dostupnost času.

Z tohoto důvodu farmaceutické obchodníci musí být připravena čelit výzvám setkali na cestě k úspěchu značek, které spravují.

Tento MBA se specializací na farmaceutického marketingu nabízí možnost trénovat a rozvíjet kompetence v řízení podniku, marketingu, branding a digitální komunikace s cílem provést strategické plány pro výrobky, služby nebo společnosti s nejlepší strategie, uzpůsobené pro všechny platné předpisy.

Prostřednictvím tohoto školení, bude moci:

  • pochopit složitost farmaceutického prostředí, aby bylo možné provádět efektivní řízení lékárně nebo farmaceutické laboratoře
  • naučí, jak připravit marketingový plán na-off ve farmaceutickém průmyslu a v lékárnách a následovat-up totéž stanovování cílů a sledování jejich chování přeorientovat činnosti na tarif v případě potřeby
  • získávají teoretické a praktické funkce, které umožňují profesionálům stavět „lékárna značku“ a „Značka“ udržitelná, reaguje na poptávku trhu a uspět v průběhu času

Softwarové licence zahrnují:

MMF Business School ve spolupráci a spolupráci s SAGE, lídr v oblasti softwaru pro správu podnikového, nabízí studentům bez dalších nákladů, vzdělávací licencí následujících programů:

  • Sage Nominaplus
  • Sage Contaplus
  • Sage Facturaplus

Požadavky na přístupová

Diplom nebo rovnocenná odborná praxe

příjemci

Tento mistr je zaměřena na farmaceutický průmysl, tvrdí, že je student schopen realizovat strategický úspěch směr, stejně jako posílit Vás, takže můžete posoudit vhodnost obchodní strategie, analýza marketingového plánu, který je založen, což zajišťuje takže požadované výsledky pro vaši společnost.

  • Absolventi, kteří si přejí, aby se specializují na farmaceutické marketingové oblasti, zvláště doporučuje pro absolventy v oboru farmacie, chemie, lékařství, biologie a veterinární
  • Lékárníci zájem dozvědět se, jak navrhnout a realizovat taktický a strategický marketingový plán ve své lékárně
  • Lidé, kteří pracují v podnicích v tomto odvětví farmaceutického průmyslu
  • Každý profesionální lékárna nebo farmaceutická laboratoř snaží se specializuje na obchodní a marketingové

program

modul I

Organizační struktura a společnost Strategic Direction

  1. Principy a základy strategického řízení
  2. analýza konkurence
  3. Základy formulování strategie
  4. implementace strategie
  5. Strategie a řízení změn
  6. Typy společností

modul II

Ekonomické prostředí

  1. ekonomické fundamenty a společnost
  2. Společnost a účetní závěrka
  3. Finanční účetnictví Základy

modul III

finanční řízení

  1. Role finančního řízení
  2. manažerské účetnictví
  3. investiční analýza
  4. Formy financování

modul IV

Marketing a obchodní management

  1. Marketingové koncepty a politiky
  2. průzkum trhu
  3. prodejní počasí
  4. obchodní akční plán
  5. Přístup k marketingu světě
  6. Příprava digitálního mediálního plánu
  7. Digitální analýza marketing konkurence
  8. Prodejním kanále projekce marketingové kampaně

modul V

The Human Factor v organizaci

  1. obchodní organizace a řízení změn
  2. strategické plánování
  3. Kompenzace politika a motivační systémy
  4. Ovládací panel pro vedení lidí
  5. odezva řízení znalostí k multikulturalismu
  6. Vedení individuální a skupinové chování

modul VI

Osobní dovednosti a management

  1. Přístup manažerských dovedností ace
  2. Implementace manažerských dovedností
  3. Vedení. osobní kompetence a správa klíčů
  4. Vedoucí organizace
  5. Emoční inteligence aplikuje na rozvoj manažerských dovedností
  6. Interní a externí komunikace

modul VII

prostředí Pharmaceutical

  1. Farmaceutický trh
  2. Struktura farmaceutické laboratoře
  3. Access Marketing
  4. lékárna
  5. klinické mínění (KOL je)

Modul VIII

farmaceutický marketing

  1. Úvod do farmaceutického marketingu
  2. Marketing Analysis plán I.
  3. branding
  4. Marketingový plán II. strategie
  5. Marketingový plán III. operační plán

modul IX

Vztah marketing a digitální kanály

  1. Relační marketing základy
  2. Digitální svět dnes
  3. Nový průzkum trhu
  4. Digitální farmaceutického výzkumu. Nové žádosti o nové trhy
  5. digitální marketingový plán

modul X

Práce mistr Final

kurs

angličtina kurz

Základní Pre-intermediate, střední nebo pokročilé
Student si může vybrat jednu ze čtyř úrovní

metodologie

MBA - Specializace ve farmaceutickém marketingu nabízí plně flexibilní přístup šité na míru vašim potřebám, bez ohledu na zeměpisná poloha nebo doba dostupnosti.

E-Learning metodiky: Veškerý obsah bude k dispozici v univerzitní virtuálním kampusu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, a to bez jakéhokoliv závazku času, který dělá to velmi flexibilní. Tak, to se stává snadné skloubit aktivní profesní život s vynikající akademické kvality.

Veškerý obsah jsou aktualizovány s technickou přesností, které jsou snadno srozumitelné a mít jasnou praktickou povolání.

MMF Business School je k dispozici svým studentům:

  • osobní konzultace (chat, telefon, e-mail)
  • Webináře
  • Debaty a diskusní skupiny prostřednictvím fór a chatů
  • Testy sebehodnocení
  • Případové studie a dokumentace
  • Možnost tříd žít
  • virtuální knihovna

ohodnocení

Průběžné hodnocení, jak to postupuje při studiu MBA - Specializace ve farmaceutickém marketingu. Každý modul je hodnocen pomocí kombinace on-line průzkumy a vývoj případových studií.

Získání dvojí titul, mistr MMF Business School + Master Universidad Camilo José Cela, je předmětem překonání všech modulů a vývoj závěrečné vyhodnocení projektu.

lektoři

Pečovatele Panel kurzu je tvořena především odborníci z podniků a vědeckých institucí, které mohou poskytnout studentům skutečné pracovní zkušenosti a praktické příklady vyplývající z jeho zkušeností v oblasti podnikatelské činnosti.

Stáhne obsah programu splnit lektorů panely.

kariérní vyhlídky

Studenti, kteří překračují MBA se specializací na farmaceutického marketingu, bude pracovat na:

  • lékárny
  • Společnosti nebo farmaceutický průmysl Marketingové agentury
  • Reklamní agentury v sektoru zdravotnictví
  • Farmaceutické distributoři
  • Školy farmaceutické firmy
  • nemocniční lékárny
This school offers programs in:
  • Portuguese (Brazil)
Doba a cena
This course is Online forma
Start Date
Datum začátku
Přihlašování započato
Duration
Délka trvání
720 hodin
Kombinované
Information
Deadline
Locations
Portugalsko - Portugal Online
Datum začátku : Přihlašování započato
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Přihlašování započato
Portugalsko - Portugal Online
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu