Přečtěte si oficiální popis

MBA-enologie

Tento mistr umožňuje:

  • Přímé a spravovat různé oblasti, které umožňují správné fungování podniku;
  • Posoudit vhodnost obchodní strategie, analýza marketingového plánu, který je založen, rozhodnout nejvhodnější distribuční kanály, aby zajistily výsledky, které společnost snaží;
  • Získat potřebné znalosti týkající se vinařské kultury, marketing, servis a spotřeby, stejně jako technické a průmyslové, kteří se podílejí na práci s profesionálními sommelierů;
  • Sommelier plnit úkoly s účinností a odpovědností;
  • Vybudovat výzkumné procesy týkající se výroby vína;
  • Pochopení kulturní historický kontext vína jakožto klíčovou složku v této kultuře;
  • Naučit základní aspekty týkající se vinohradnictví a vinařství, stejně jako různé druhy vína;
  • Znát ochutnávky proces s organoleptických vlastností senzorické zkoušky vína a příslušné služby.

Softwarové licence zahrnují:

MMF Business School ve spolupráci a spolupráci s SAGE, lídr v oblasti softwaru pro správu podnikového, nabízí studentům bez dalších nákladů, vzdělávací licencí následujících programů:

  • Sage Nominaplus
  • Sage Contaplus
  • Sage Facturaplus

Požadavky na přístupová

Diplom nebo rovnocenná odborná praxe

příjemci

  • profesionály: Manažeři a Responsible of Hospitality sektor: hotely, restaurace, láhve nosiče, Gurmánské obchody, etc., kteří chtějí, aby se konkrétní MBA, který dodávat své znalosti v těchto oblastech nezbytné k výkonu své činnosti
  • Odborníci z jiných oblastí milovníky gastronomie a výroby vína, kteří potřebují zlepšit své znalosti v této oblasti
  • Víno fanoušci, kteří chtějí držet MBA, s možností s cílem zlepšit a upevnit své znalosti v této oblasti, studenty SŠ a profesionální výstup v odvětví pohostinství
  • Odborníci v jakémkoliv oboru, kteří si přejí, aby plnil své vlastní podnikání v této oblasti vinohradnictví

program

modul I

Organizační struktura a společnost Strategic Direction

  1. Principy a Základy strategického řízení
  2. Analýza konkurenta
  3. Základy strategie Formulace
  4. Implementace strategie
  5. Strategie a řízení změn
  6. Typy společností

modul II

Ekonomické prostředí

  1. Základy ekonomie a podnikání
  2. Společnost a účetní závěrka
  3. Finanční účetnictví Základy

modul III

finanční řízení

  1. Role finančního řízení
  2. Manažerské účetnictví
  3. investiční analýza
  4. financování formy

modul IV

Marketing a obchodní management

  1. Koncepce a marketingové politiky
  2. Průzkum trhu
  3. Sales Forecast
  4. Business akční plán
  5. Přístup k marketingu svět
  6. Vypracování Digital Media plánu
  7. Analýza Digital Marketing Soutěž
  8. Kanály pro marketingové kampaně Projekce

modul V

The Human Factor v organizaci

  1. Business and Change Management Organization
  2. strategické plánování
  3. Kompenzační politika a motivační systémy
  4. Ovládací panel pro řízení lidí
  5. Řízení znalostí z hlediska multikulturalismu
  6. Chování individuální a skupinový management

modul VI

Osobní dovednosti a management

  1. Přístup k řízení dovedností
  2. Aplikace řízení dovedností
  3. Vedení. Osobní kompetence a Key Management
  4. Vůdčí Organizace
  5. Emoční inteligence Aplikováno na rozvoj řídících dovedností
  6. Vnitřní a vnější komunikace

modul VII

Kontext Kulturní dějiny

  1. A víno se stal člověkem
  2. Dobře Vlhl Culture
  3. Španělsko Tisíc Wines
  4. Nejlepších vín světa
  5. Zvyk pití
  6. Bohatý a zdravý

Modul VIII

Víno Industry technický

  1. Vinice, Magic Lab
  2. faktory kvality: Klima, půda, Variety
  3. Pěstování a boj proti nepřízni
  4. Od Mosta víno
  5. Vývoj Process
  6. Good "Crianza"
  7. Jiné druhy vína: Šumivé víno (Cavas), velkorysý, sladkosti
  8. Víno: Glosář

modul IX

Podporu, servis a Conservation Wine

  1. Senzorické Adventure
  2. Colours of Wine
  3. Nos, Precision Instrument
  4. chuť na víno
  5. Hmatu
  6. Degustační poznámky
  7. Servírovací Víno
  8. Vytvořit a udržovat sklep

modul X

Práce mistr Final

kurs

angličtina kurz

Basic, Pre-Intermediate, Intermediate nebo Advanced
Student si může vybrat jednu ze čtyř úrovní

metodologie

MBA - Specializace na výroby vína nabízí plně flexibilní přístup šité na míru vašim potřebám, bez ohledu na zeměpisná poloha nebo doba dostupnosti.

E-Learning metodiky: Veškerý obsah bude k dispozici v univerzitní virtuálním kampusu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, a to bez jakéhokoliv závazku času, který dělá to velmi flexibilní. Tak, to se stává snadné skloubit aktivní profesní život s vynikající akademické kvality.

Veškerý obsah jsou aktualizovány s technickou přesností, které jsou snadno srozumitelné a mít jasnou praktickou povolání.

MMF Business School je k dispozici svým studentům:

  • osobní konzultace (chat, telefon, e-mail)
  • Webináře
  • Debaty a diskusní skupiny prostřednictvím fór a chatů
  • Testy sebehodnocení
  • Případové studie a dokumentace
  • Možnost tříd žít
  • virtuální knihovna

ohodnocení

Průběžné hodnocení, jak to postupuje při studiu MBA - Specializace ve vinařství. Každý modul je hodnocen pomocí kombinace on-line průzkumy a vývoj případových studií.

Získání dvojí titul, mistr MMF Business School + Master Universidad Camilo José Cela, je předmětem překonání všech modulů a vývoj závěrečné vyhodnocení projektu.

lektoři

Pečovatele Panel kurzu je tvořena především odborníci z podniků a vědeckých institucí, které mohou poskytnout studentům skutečné pracovní zkušenosti a praktické příklady vyplývající z jeho zkušeností v oblasti podnikatelské činnosti.

Stáhne obsah programu splnit lektorů panely.

kariérní vyhlídky

Na konci našeho MBA se specializací na výroby vína bude připravena uplatnit jako:

  • Ředitel nebo obchodní manažer v Sektor firem pohostinství a potravinářství
  • Business Development Officer
  • Komerčních a / nebo Marketing společnosti pro vinařský průmysl
  • Technický poradce pěstování a výroby vína
  • Víno Industry technický
  • sommelier
  • podnikavý
Program se vyučuje na:
Portuguese (Brazil)

Zobraz 44 více kurzů z IMF Business School Portugal »

This course is Online forma
Start Date
Přihlašování započato
Duration
720 hodin
Kombinované
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Přihlašování započato
End Date
Termín odevzdání přihlášek

Přihlašování započato

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date