MASM akreditovaný online mistr: řízení prodeje [poslední 3 volná místa]
Life Learning
Klíčová informace
Umístění kampusu
Milan, Itálie
Jazyky
Italština
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
EUR 249 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Původní cena: 1 000 EUR
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Life Learning představuje nový a bezprecedentní „MASM: Executive Master in Sales Management“ od Rodriga di Laura, výkonného ředitele Life Learning .
Proč zvolit tento kurz?
Mistr si klade za cíl trénovat a směrovat manažerské postavy prodeje při plánování systému získávání a převodu zákazníků, který je výsledkem plynulé a funkční komunikace mezi marketingovým a prodejním sektorem v obchodních kontextech. Konkrétním cílem je poskytnout studentům technické znalosti a schopnost porozumět fungujícím mechanismům tohoto systému.
Posílte obchodní oddělení, pokud jde o myšlení, prodejní strategie a posílení postavení, a ukážeme vám systémy příchozích konverzí, automatizované a „místní“ odchozí procesy a klíčové modely pro použití linkedIn jako nástroje pro správu prodeje, aby se zvětšilo rozšíření oddělení .
Paradigma strategií v souladu s určitými systémy získávání zákazníků, konkrétně provádění manévrů pro Facebook Ads a Google Ads, s cílem určit, jaké je vaše publikum, jak ho oslovit, jak se pohybuje online a umožňuje vám kompletní a efektivní analýzu výkonu vaše reklama.
Kromě bonusového materiálu přítomného v magisterském programu budete mít na konci lekcí možnost rezervovat si 30minutový hovor s koučováním prodeje přímo u Rodriga di Laura, abyste získali profesionální strategické rady.
Co se s tímto kurzem naučíte?
Zaregistrujte se nyní na online kurz „MASM: Výkonný mistr v řízení prodeje“ a budete mít přístup k mým lekcím, kde se naučíte:
- Strategie prodeje, řízení týmu a posílení postavení;
- Provozní strategie koučování prodeje a nastavení myšlení byly zaměřeny na neustálé zlepšování;
- Vedení obchodního oddělení: provoz, strategie, reporting;
- Systém příchozí konverze a odchozí procesy pro automatizaci vyhlídek a prodej „na místě“;
- Používat reklamy na Facebooku a vytvářet kampaně Google Ads;
- Chcete-li zkontrolovat výsledky svých marketingových kampaní pomocí sledovacích pixelů;
- Definování KPI vašich reklam.
Přihlášením do kurzu budete mít tyto bonusy:
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Magistr v marketingu a řízení prodeje
- Spain Online, Španělsko
Mistr V Digitální Marketing se Specializací V E-commerce nebo Prodej
- Spain Online, Španělsko
Magistr v obchodním managementu a online prodeji
- Spain Online, Španělsko