MA ve speciální pedagogice - učitel Leader
Campbellsville University Online
Klíčová informace
Umístění kampusu
Campbellsville, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
2 years
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Aug 2024
Úvod
Online program Master of Arts in Special Education - Teacher Leader z Campbellsville University vás připraví na kariérní úspěch jako učitel speciální pedagogiky K-12. Prostřednictvím výuky inovativních výukových technik a efektivního řízení a výzkumných metod vzdělávání poskytuje program dovednosti, které potřebujete k vybudování silných studijních zkušeností pro studenty s poruchami emocí, chování a učení.
Náš online magisterský program zaměřený na učitele speciální pedagogiky je akreditován Radou pro akreditaci přípravy pedagogů (CAEP). Jako student programu absolvujete 30 kreditních hodin, včetně jednoho praktického cvičení pro akční výzkum, které bude vyžadovat, abyste vypracovali plán profesního růstu vedoucího učitele na základě vašich vůdčích schopností učitelů a vstupů od skutečných ředitelů škol. Prostřednictvím této praktické praxe budete provádět výzkum na skupině studentů a prezentovat svou analýzu dat členům fakulty ve vašem školním obvodu. Zatímco vaše cvičení bude dokončeno na základní, střední nebo střední škole, zbytek studijního programu lze dokončit online v digitální učebně Campbellsville. Online výukové prostředí vám poskytuje flexibilitu, kterou potřebujete k dokončení studia při zachování osobních povinností, a umožňuje vám učit se ve svém vlastním čase a vlastním tempem.
Každý kurz vyučují členové fakulty s dlouholetými zkušenostmi ze speciálního vzdělávání. Začleněním svých odborných znalostí do každé lekce zajistí, že získáte kvalitní vzdělání, které vás podpoří po celou dobu vaší kariéry. S jejich odborným vedením a osobní pozorností budete rozvíjet intelektuální nástroje potřebné k pozitivnímu dopadu na život studentů speciální pedagogiky.