L6 CIM Diplom v profesionálním marketingu
CIM Academy
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Cookham, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Smíšené, Dálkové studium
Doba trvání
12 měsíce
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
GBP 1 695 / per course *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Online | 2,109 GBP Virtuální 3,027 GBP Blended
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Diplom v profesionálním marketingu poskytuje strategické dovednosti potřebné pro řízení marketingové funkce.
Zaměření na digitální marketing a řízení Digitální diplom CIM v profesionálním marketingu poskytuje strategické dovednosti potřebné pro řízení marketingové funkce.
Pro koho to je?
Tato uznaná kvalifikace CIM je ideální, pokud usilujete o pracovní a současně v provozních, dozorčích nebo manažerských rolích, které chtějí vytvářet praktické dovednosti a rozšiřovat strategickou perspektivu. Typické profily osob, které mohou tuto kvalifikaci získat, jsou často:
- Vedoucí oddělení.
- Funkční manažeři.
- Manažeři produktu / značky.
- Správci účtů.
- Marketingové manažery.
- Manažery pro rozvoj podnikání
Co se naučíte
Standard
- Strategický marketing (povinný): Strategický proces marketingového plánování, včetně toho, jak je vyhodnotit a zavést prostřednictvím efektivního řízení zdrojů.
- Mastering Metrics (povinné): Pochopení klíčových marketingových metrik a technik měření vám umožní rozpoznat a interpretovat informace potřebné pro podporu strategických strategických rozhodnutí.
- Řidičská inovace (volitelná): doporučit, jak inovace a podnikatelský marketing mohou pomoci dosáhnout konkurenční výhody.
- Digitální strategie (volitelný): Poskytnout přehled o tom, jak mohou organizace implementovat digitální marketingovou strategii a budovat tyto schopnosti do celkového strategického plánu.
Úspěšné absolvování tří modulů povede k diplomu CIM v profesionálním marketingu. Pokud si přejete, můžete studovat pro jeden modul najednou a později si vybudovat kvalifikaci.
Digitální
- Digitální strategie: U mnoha organizací se digitální marketing vyvinul ze souboru taktických akcí do významného prvku strategie. Tento modul vám poskytne důkladnou analýzu možností digitálního marketingu, které mohou být začleněny do strategického marketingového plánování.
- Řízení digitálních zkušeností: Chování zákazníků se digitální revolucí dramaticky změnilo. Tento modul poskytuje přehled o digitálním zákazníkovi. Organizace se musí přizpůsobit tomuto měnícímu se trhu a podniknout kroky k naplnění svých strategických potřeb.
- Ovládání digitálních kanálů: Digitální kanály představují příležitosti a výzvy pro organizace, aby účinně konkurovali a angažovali se svými zákazníky. Tento modul řídí strategické porozumění pro řízení a růst digitálních kanálů, stejně jako kritické faktory týkající se dodržování předpisů.
Úspěšné absolvování tří modulů povede k digitálnímu diplomu CIM v profesionálním marketingu. Pokud si přejete, můžete studovat pro jeden modul najednou a později si vybudovat kvalifikaci.
Obsah kurzu
Standard
STRATEGICKÝ MARKETING
Hodnocení: Tento modul je hodnocen tříhodinovou zkouškou, která je založena na marketingovém plánu, který jste předtím připravili pro vaši organizaci.
Výsledky učení
Situační analýza
- Pochopte, jak analyzovat současné a budoucí vnější prostředí organizace.
- Pochopte, jak analyzovat současné a budoucí interní prostředí organizace.
Plánování
- Analyzujte relevantní informace, které doporučují a informují o strategickém rozhodování.
- Vypracujte strategický marketingový plán pro realizaci organizačních cílů.
Implementace a kontrola
- Správa zdrojů pro realizaci strategického marketingového plánu.
- Sledovat, měřit a přizpůsobovat marketingový plán pro neustálé zlepšování.
MASTERING METRICS
Posouzení: Tento modul je hodnocen pracovním zadáním.
Výsledky učení
Metriky a analytika
- Porozumět úloze metriky marketingu.
- Pochopte význam různých analytických technik v celé řadě tržních kontextů.
Měření účinnosti
- Znáte příslušná opatření marketingové výkonnosti.
- Použijte metriky marketingu pro stanovení účinnosti marketingových aktivit.
Analýza pro rozhodování
- Pochopte vhodné zdroje dat pro marketingovou analýzu.
- Využijte různé analytické nástroje a techniky pro marketingový pohled a strategické rozhodování.
ŘÍZENÍ INOVACE (VOLITELNÉ)
Posouzení: Tento modul je hodnocen pracovním zadáním.
Výsledky učení
Podnikatelský marketing
- Porozumět vztahu mezi marketingem a podnikatelstvím.
- Implementujte podnikatelskou reakci na změny a poskytování marketingových řešení.
Inovace
- Pochopte klíčové faktory, které usnadňují a podporují inovace v organizacích.
- Aplikujte zásady inovací v rámci marketingové funkce.
Marketingový šampion
- Porozumět role interního marketingu.
- Implementujte organizační změny vedené marketingem.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE (VOLITELNÁ)
Posouzení: Tento modul je hodnocen pracovním zadáním, který je rozdělen na tři úkoly: výzkum, plán a report.
Výsledky učení
Digitální narušení
- Pochopte strategické důsledky rušivého digitálního prostředí.
- Vytvořte relevantní poznatky o klíčových vznikajících tématech v prostředí digitálního marketingu.
Digitální plánování
- Vypracujte strategická doporučení v reakci na potřebu získávat, převádět a udržovat zákazníky.
- Poskytněte agilní reakci na měnící se chování zákazníků.
Dosažení úspěchu
- Zjistěte, jak spravovat a optimalizovat klíčové kanály a obsah v digitálně zdokonaleném strategickém plánu.
- Použijte klíčová digitální opatření k analýze chování společnosti, sentimentu, vyhledávání a webu.
Digitální
DIGITÁLNÍ STRATEGIE
Hodnocení: Tento modul je posuzován zadáním.
Výsledky učení
Digitální narušení
- Pochopte strategické důsledky rušivého digitálního prostředí.
- Vytvořte relevantní poznatky o klíčových vznikajících tématech v prostředí digitálního marketingu.
Digitální plánování
- Vypracujte strategická doporučení v reakci na potřebu získávat, převádět a udržovat zákazníky.
- Poskytněte agilní reakci na měnící se chování zákazníků.
Dosažení úspěchu
- Zjistěte, jak spravovat a optimalizovat klíčové kanály a obsah v digitálně zdokonaleném strategickém plánu.
- Použijte klíčová digitální opatření k analýze chování společnosti, sentimentu, vyhledávání a webu.
DRIVING DIGITAL EXPERIENCE
Hodnocení: Tento modul je posuzován zadáním.
Výsledky učení
Návštěvy a inovace zákazníků
- Vytvořte relevantní pohledy na digitální zákazníky
- Hodnocení trendů a inovací v digitálním prostředí
Digitální metriky a analytika
- Identifikujte a vyhodnocujte digitální metriky a analytiku
- Poskytněte metody pro hlášení digitálních ukazatelů výkonu
Digitální uživatelský zážitek
- Uveďte cestu zákazníka
- Doporučujeme, jak zlepšit uživatelskou zkušenost
MASTERING DIGITAL CHANNELS
Hodnocení: Tento modul je posuzován zadáním.
Výsledky učení
Strategie kanálu a dodržování předpisů
- Popište strategické možnosti výběru kanálů
- Definujte požadavky na dodržování právních předpisů v digitálních kampaních
Správa implementace digitálních kanálů
- Demonstrace efektivní správy digitálních kanálů v praxi
- Doporučuje metody pro správu komunit online
Optimalizace konverzí kanálu a růst
- Ukazují, jak zlepšit míru konverze pro digitální kanály
- Ohodnoťte aktuální a budoucí vývoj kanálů
Vstupní požadavky
CIM Academy má své vlastní vstupní kritéria a žadatelé jsou hodnoceni individuálně. Tato kvalifikace je ekvivalentní poslednímu ročníku plného vzdělání a doporučujeme, abyste měli alespoň dva roky zkušeností, kteří pracují v marketingové roli.
Alternativně přijímáme:
- CIM Level 4 Professional Certificate v marketingu.
- Certifikát CIM úrovně 4 v profesionálním marketingu.
- Každá příslušná kvalifikace na úrovni 4.
- Titul nadace v oboru obchodu a marketingu.
- Bakalářský nebo magisterský titul z uznávané univerzity - třetina kreditů souvisejících s marketingovým obsahem.
- Diagnostické posouzení na úroveň 6.
Naše programy jsou vyučovány v angličtině, a pokud angličtina není vaším prvním jazykem, budete muset také poskytnout důkaz alespoň minimálně IELTS Academic Module (6.5) / Cambridge Certificate of Advanced English (stupeň B).
Rezervace
Rezervace by měla být provedena prostřednictvím týmu CIM Academy na CIM - zavolejte nám na 44 (0) 1628 427240.
Online - 900 GBP DPH (není k dispozici na digitálním diplomu CIM v profesionálním marketingu)
- Poplatek za zkoušku / hodnocení - 555 GBP
- Studium CIM - 60 liber
Celkem včetně DPH = 1695 GBP
Co je zahrnuto -
- 24 hodin denně přístup k CIM Academy Online
- Studentská podpora
- CIM studuje členství za rok
- Poplatek za zkoušky a hodnocení
Virtuální (on-line) - 1.245 liber DPH
- Poplatek za zkoušku / hodnocení - 555 GBP
- Studium CIM - 60 liber
Celkem včetně DPH = 2 109 Kč
Co je zahrnuto -
- Výdaje na školení
- 24 hodin denně přístup k CIM Academy Online
- Studentská podpora
- CIM studuje členství za rok
- Poplatek za zkoušky a hodnocení
Blended (face-to-face a on-line) - £ 2,010 DPH
- Poplatek za zkoušku / hodnocení - 555 GBP
- Studium CIM - 60 liber
Celkem včetně DPH = 3 027 GBP
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Master of Science v digitálním marketingu
- Online Cyprus
Mistr v digitálním marketingu, Growth Hacking a eCommerce
- Online
Kurz strategie digitálního marketingu
- Online