Filter
Kurzy
Evropa Pace: Všechny

Kurzy mohou být přijata k dosažení různých účelů: Mohou sloužit jako nápravných nebo foundational tříd, které by mohly být použity, aby získali cenné dovednosti, nebo by mohly být zvoleny jednoduše sledovat zájem.

Biologické & Life Sciences studie často připravit studenty na kariéru v oblasti zdravotnictví. Někdy programy budou kombinovat lidské třídy biologie s třídami ve fyzice, chemii, a dokonce geologie pomoci studentům naučit živé organismy spolupracovat.

Existuje více než čtyři tisíce vysokoškolské organizace v Evropě, od předních výzkumných institucí do malých, učení zaměřených vysokých škol. Evropa sama o sobě není tolik liší od ostatních kontinentů, sahající od polárního kruhu až po pobřeží Afriky.

Čtěte více Méně
Other options within this field of study:

6 Results in Biologie, Evropa

Hotelfernschule Poppe+Neumann

Přehled

Dodatečná kvalifikace pro dietní vaření je i již nebude omezeno na nemocnice nebo pečovatelských domech, ale nyní také na závodní stravování a prostoru restaurace s ohledem na zvýšení potravinové intolerance, alergie a nemoci speciální tarify jednoduchý nutností.

perspektivy

Školení pro dietní vaření CCI je další způsob, jak kuchaři, profesionály v oblasti domácí ekonomiky a výživy, tak i pro boční účastníky, s odbornou praxí, jak zvýšit svou atraktivitu pro trh práce.

dieta kuchaři

manager kuchyně v domovech důchodců, nemocnicích manager kuchyně v závodních jídelnách, bufety Vedoucí Dietetics v hotelových a restauračních podniků zvedl ... [-]
Německo Germany Online
October 2019
24 měsíců
Distance Learning Centre

The Garden Design - Level 3 Kurz může pomoci studentům učit principy designu v zahradnictví, a získat vynikající znalosti a zkušenosti s používáním rostlin a zahradních p ... [+]

The Garden Design - Level 3 Kurz může pomoci studentům učit principy designu v zahradnictví, a získat vynikající znalosti a zkušenosti s používáním rostlin a zahradních prvků.

Tento dům studijní obor je určen ve snadno sledovat jednotky, se souborem cvičení a úkoly podél cesty, aby vám pochopit oblastech.

Studenti budou mít přístup ke zkušeným osobním lektorem e-mailem, který je držitelem titulu v oboru botaniky (BSC Hons).

Kurz pokrývá následující jednotky:

Unit One - Garden Design & Vy Druhý blok - Co Good Design dosahuje Jednotka Three - Zahájení Design Jednotka Four - Význam půd & Sites Jednotka Five - Startovní Skutečné Projekční práce Unit Six - Plánování Jednotka Sedm - Navrhování pro zajímavost Osm jednotka - Voda v zahradě Jednotka Devět - Děti a zvířata Ten jednotka - zahradnictví pro uživatele se zdravotním postižením, seniory a zahrada Bezpečnost Jednotka Eleven - Výživa a údržba Jednotka Dvanáct - Struktury v zahradě Jednotka Třináct - Marketing vaší zahrady design podnikání Jednotka Čtrnáct - Tricks of the Trade ... [-]
Spojené království UK Online
120 hodin
UK Open College

Mezinárodní maturity v časopise Science (Double Award) si klade za cíl rozšiřovat systematické tělo vědeckých znalostí a faktů a pochopení vědeckých pojmů, principů, motivů a vzorů. Experimentální dovednosti založené na správné a bezpečné laboratorní techniky se vyvíjí, stejně jako schopnost studentů tvořit hypotézy a designové experimenty otestovat. Tato kvalifikace single-tier je posuzována prostřednictvím tří dokumentů - po jednom z chemie, biologie a fyziky. Studenti jsou udělovány dva stupně mezinárodní maturitou z * G.

Kvalifikace: IGCSE kombinované Science (Double Award) Akreditován: Ano QCF uznané: Ano Veřejný zadavatel: Edexcel Datum zahájení: kdykoliv - jsme zapsat 365 dní v roce Doba trvání: Flexibilní - Přibližně 300 hodin - 12 měsíců Support Max Cíle předmětu Udělují systematické tělo vědeckých poznatků a skutečností, jakož i pochopení vědeckých pojmů, principů, motivů a vzorů Zhodnocení dále studentů z praktického charakteru vědy, rozvoj experimentálních dovedností na základě správného a bezpečného laboratorní techniky Rozvíjet porozumění o důležitosti přesných experimentálních prací na vědecké metody a vykazování Rozvíjet schopnost studentů tvořit hypotézy a designové experimenty otestovat Udržovat a rozvíjet požitek z, a zájem, vědeckém světě Podpoří chápání významu vědy v širších osobních, sociálních, ekologických, ekonomických a technologických souvislostech, s přihlédnutím k etickým otázkám Osnova ... [-]
Spojené království UK Online
300 hodin
International Career Institute

Kariéra v zahradnictví je ideální pro jednotlivce, kteří zbožňují zahradničení, mají rádi práci ve venkovním prostředí, a chtějí, aby jejich vedení, design, plánování, vě ... [+]

. kariéry v zahradnictví je ideální pro jednotlivce, kteří zbožňují zahradničení, mají rádi práci ve venkovním prostředí, a chtějí, aby jejich vedení, design, plánování, vědy a technické dovednosti dobře využít. V ICI, Vám představujeme ucelenou zahradnictví kurz, který dotuje s dovednosti potřebné k úspěchu v této oblasti.

Osnova kurzu rozmnožování rostlin Plant Protection Krajinné & Zahradní architektura Plodiny Vinařství Cut květinářství Zahradnické technologie Organické Pěstování rostlin permakultura Okrasné zahradnictví Vedení důvody Rašelina Vedení Přírodní park Ovocnářství Kariérní vyhlídky ... [-]
Spojené království London
International Career Institute

ICI nechává svou kariéru květ doslova i obrazně s naším floristika designu kurzu. Chcete-li držet krok s průmyslovými standardy, náš kurz je speciálně vyvinut zkušenými floristů. Jsme odhodláni na poskytování vám kvalitní floristiky vzdělání rozšířit své znalosti a zdokonalovat své schopnosti v této oblasti.

Osnova kurzu Úvod Vytváření květinovou výzdobu Získání najal Počínaje svůj vlastní květinářství Získání a udržení zákazníků Kariérní vyhlídky

Naši absolventi kurzu floristika strávit každý pracovní den zjasnění životy lidí s jejich kreativity v aranžování květin. Navíc se dostanou k vydělávat velmi dobře v této vzrušující práci. Ať už je to stále zaměstnán v zavedené květinářství nebo otevření vlastní květinářství podnikání pro větší svobodu a finanční zisky, ICI vám pomůže dosáhnout.... [-]

Spojené království London
University of Copenhagen

Staňte se akreditovaným odborným veterinárním lékařem FELASA

Program LabVet Europe vám umožňuje pracovat jako určený laboratorní veterinární lékař v souladu se směrnicí EU o produkci zvířat používaných pro vědecké účely 2010, dříve známou jako FELASA kategorie D.

Program LabVet je 100% on-line program určený k tomu, aby vědcům laboratorních zvířat získal znalosti a dovednosti potřebné pro každodenní práci jako určený veterinární lékař.

"Naším cílem je nabídnout program na vysoké úrovni, vysokou kvalitu a snadný přístup pro určené veterináře po celém světě"