Kurz inovační strategie: Výzva k běžným podezřelým

FutureLearn

Popis programu

Read the Official Description

Kurz inovační strategie: Výzva k běžným podezřelým

FutureLearn

Dosažení dnešních obchodních a světových úkolů vyžaduje, aby se nad rámec myšlenek, které vytvořily výzvy, na prvním místě. Zde pomáhá dobrá inovační strategie. Na tomto kurzu rozvíjíte své znalosti o výzvách otevřené inovace, inovace řízení, platformové inovace a inovace rozvíjejících se trhů a naučíte se, jak s nimi naplňovat dlouhodobý přístup. Pomocí kvízů, nejnovějších teoretických poznatků, případů o průkopnických společnostech a debat s provázanými myšlenkami s předními odborníky si upevníte své znalosti inovací.

Které témata budete pokrývat?

1. týden: Co je inovační strategie?

  • Definice inovační strategie
  • Přechod k otevřené inovaci
  • Případová studie: Procter

2. týden: Zapojíte se do nejvíce strategických typů inovací?

  • Inovační pyramida
  • Pět typů inovací
  • Případová studie: Abeceda (Google)

3. týden: Můžete přejít z produktu na strategii platformy?

  • Přechod od strategie produktů k strategii platformy
  • Stavební prvky platformové inovace
  • Případová studie: Videohry

4. týden: Vyspělé a pokrokové pokroky se stále objevují?

  • Rychle se zrychlující inovační tempo na rozvíjejících se trzích
  • Typy inovací, které firmy na vznikajících trzích používají k napadání
  • Komparativní výhody a nevýhody rozvíjejících se a vyspělých trhových firem na globálním inovačním trhu
  • Případové studie: GE v Číně a Huawei v Evropě

Co dosáhnete?

Na konci kurzu budete moci ...

  • Shrnout, co inovační strategie je a není.
  • Diskutujte o rozšířeném, ale stále zastaralém předpokladu, že interní R
  • Popište klíčové mechanismy otevřené inovace.
  • Aplikujte klíčové mechanismy otevřené inovace organizacím ve vašem místním kontextu.
  • Porovnejte různé typy inovací ve strategickém rámci.
  • Diskutujte o předpokladu, že technologická / radikální inovace je vrcholem inovační strategie.
  • Vysvětlete, že vedoucí společnosti ve světě zaujímají strategii platformy a ne běžně předpokládanou produktovou strategii vyučovanou v tradičních kurzech řízení.
  • Popište stavební prvky strategie platformy.
  • Použijte tři strategické kroky, které umožňují organizaci platformy "vyhrát".
  • Popište důležitost rozvíjejících se ekonomik, pokud jde o jejich inovační kapacitu, spíše než jejich široce předpokládaný tržní potenciál
  • Popište komparativní výhody a nevýhody rozvíjejících se a vyspělých trhových firem na globálním inovačním trhu.
This school offers programs in:
  • Angličtina
FutureLearn

Poslední aktualizace January 16, 2018
Doba a cena
This course is Online forma
Start Date
Datum začátku
Led. 2019
Duration
Délka trvání
4 týdnů
Kombinované
Price
Cena
Free
Information
Deadline
Locations
Spojené království - UK Online
Datum začátku : Led. 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Led. 2019
Spojené království - UK Online
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu