Inkluzivní vzdělávací kurz a Montessori pedagogika

Všeobecné informace

Přečtěte si více o tomto programu na stránkách školy

Popis programu

  • Začátek: 21. 9. 2012 - Konec: 15. 11. 2012
  • 100% online školení
  • 80 hodin tréninku
  • Omezené místa

Dr. Montessori úspěšně zahájila vzdělávací práci s dětmi se zdravotním postižením a poté tyto poznatky aplikovala na vzdělávání dětí s normálními vývojovými podmínkami.

Montessori pedagogika podporuje osobní vzdělávání, které respektuje individuální rozdíly v tempu, zájmech a schopnostech.

Připravené prostředí, materiály a dospělý usnadňují vzdělávací začlenění.

Současný vědecký výzkum pokračuje v potvrzování této vzdělávací metody každý den jako soubor pedagogických prvků, které pomáhají holistickému rozvoji všech dětí s vývojovými podmínkami.

International Montessori Institute nabízí konkrétní návrhy na usnadnění začlenění vzdělávání do připraveného prostředí.

Začlenění je teoretický koncept pedagogiky, který se týká způsobu, jakým musí škola reagovat na rozmanitost . Je to pojem, který se objevil v 90. letech a jehož cílem je nahradit integraci, a to až do té doby v praxi dominantním.

Jejím základním předpokladem je, že školní systém musí být upraven tak, aby odpovídal potřebám všech studentů, namísto studentů, kteří se musí přizpůsobit systému a integrovat se do něj. Jedním z ústředních pilířů inkluzivního přístupu je vědomá a uvážená volba heterogenity ve škole.

Výukový tým

V International Montessori Institute (IMI) máme jasný cíl: nabídnout klasické a přísné školení Montessori založené na původních zdrojích Dr. Maria Montessori a přizpůsobit se současným vzdělávacím potřebám.

Náš lidský tým byl tvořen týmem více než padesáti odborníků, kteří byli pečlivě vybráni pro své skvělé školení a rozsáhlé mezinárodní zkušenosti, s cílem předat našim studentům veškeré bohatství Montessori metody v různých sociálních prostředích. Školitelé distribuovaní na třech kontinentech, odborní pedagogové, s mimořádnou schopností k výuce. Stejně jako náš poradní a poradenský tým, který pracuje na tom, aby se IMI stal celosvětovým měřítkem vzdělávacího střediska pedagogiky Montessori.

Obecné cíle

Účelem tohoto školení je:

  • Znát přínosy montessori pedagogiky pro vzdělávání lidí s určitým druhem postižení.
  • Poznejte vliv Itarda a Seguina v Montessori pedagogice.
  • Identifikujte charakteristiky nejčastějších postižení.
  • Identifikujte aspekty nezbytné k tomu, aby se vzdělávací začlenění dalo do praxe v prostředí Montessori.
  • Osvojit si základní základy implementace vzdělávacího začlenění do životního prostředí.
  • Stanovit strategie na podporu rozvoje dětí se zdravotním postižením.
  • Rozvíjet dovednosti nezbytné pro integraci dítěte se zdravotním postižením do skupiny.
  • Reflexe a porozumění emočním a sociálním důsledkům zdravotního postižení.
  • Znát výhody vzdělávací inkluze pro studenty, rodiče, pedagogy a společnost obecně.
  • Předpokládejme význam inkluzivního vzdělávání pro děti se zdravotním postižením a bez něj.
Analyzujte případy úspěšné integrace osob s různým postižením na Montessori školách. Schopnost pracovat v interdisciplinárních týmech. Znát hlavní procesy související s učením. Schopnost přizpůsobit se novým situacím v měnícím se prostředí.

Specifické cíle

  • Seznámit se s výhodami, které připravené prostředí nabízí dětem se zdravotním postižením a dětem s normálními vývojovými podmínkami.
  • Nabídka nástrojů pro realizaci vzdělávací inkluze na Montessori školách.
  • Porozumět přínosům připraveného prostředí, materiálu a průvodce vzdělávacím začleňováním.
  • Umět realizovat společnou práci mezi odborníky, průvodci a rodinnými příslušníky s cílem podpořit rozvoj dětí se zdravotním postižením.
  • Zvládněte strategie k dosažení integrace dětí se zdravotním postižením do připraveného prostředí.
  • Předpokládejte začlenění do vzdělávání z profesionálního hlediska.
  • Usnadnit prostor pro reflexi důsledků zdravotního postižení v rodině a ve společnosti.

osnovy

Studenti budou mít potřebné údaje pro školení prostřednictvím našeho virtuálního kampusu.

modul 1

Vzhledem k původu kognitivní neurovědy je základní a funkční neuroanatomická struktura lidského mozku a jeho fylogenetický a ontogenetický vývoj základem pro zahájení studie mozku a jeho vztah ke vzdělávání jako orgánu zodpovědnému za učení.

  • Úvod do kognitivní neurovědy a učení.
  • Funkční neuroanatomie centrální nervové soustavy.
  • Vývoj centrálního nervového systému: ontogeneze a epigenetika.

Modul 2. Neurobiologie chování a poznávání (25 hodin)

Tento blok se zaměřuje na identifikaci neurálního substrátu procesů učení, paměti a plasticity a na to, jak interagují s různými kognitivními faktory, které mohou ovlivnit učení, jako je pozornost, vnímání, emocí, motivace, mozková lateralizace , jazykové a výkonné funkce. Všichni, základní a základní prvky pro pochopení toho, jak se mozek naučí, jak zpracovává informace o životním prostředí a jak to reaguje.

  • Učení, paměť a plasticita.
  • Pozor a vnímání.
  • Emoce a motivační stavy.
  • Lateralizace a jazyk.
  • Výkonné funkce a kreativita.

Modul 3. Pedagogické postupy založené na důkazech (30 hodin).

Tento blok odráží všechny studie, které poskytují znalosti o několika aspektech, které ovlivňují fungování mozku a procesy učení, které na něm závisí. Tímto způsobem musí aplikace všech těchto znalostí usnadnit návrh učebních postupů, které posilují a respektují vývoj dětí a jejich mozků.

  • Vztah mezi tělem a myslí
  • Pozorovací a motivační procesy.
  • Emocionální a společenský mozek.
  • Organizace prostoru.
  • Návrh vzdělávacích praktik.

Metodika kurzu

  • Čtení, analýza a reflexní diskuse o dokumentech.
  • Prohlížení dokumentů a diskuze o reflexních skupinách.
  • Vyhledávání informací, analýza a syntéza.
  • Individuální práce a práce ve virtuálních prostorech učebních skupin.
  • Prohlížení videí a praktických případů.
  • Diskuse prostřednictvím diskusních fór.

V IMI jsme známí tím, že jsme školícím střediskem, které je založeno na kvalitě a přísnosti celého našeho školení. Stačí vzít v úvahu dobrou pověst a vysokou mezinárodní prestiž, kterou mají všechny tituly udělené naší institucí, abychom pochopili hodnotu dosaženého titulu.

Z centra nabízíme našim studentům širokou škálu služeb, jejichž cílem je poskytovat nástroje a obsah nezbytný k dosažení požadovaného úspěchu.

Jsme si vědomi úsilí a času, které se chystáte věnovat dokončení tohoto akademického roku, a strategického významu, který má získání tohoto titulu pro váš profesní rozvoj, což bezpochyby doufáme, že na konci programu můžete dosáhnout.

Chceme, aby naši studenti dosáhli nejvyšší úrovně spokojenosti a měli obohacující zkušenosti ze všech aspektů.

Kdo to je?

V současné době existuje velký zájem rodin a škol o integraci osob se zdravotním postižením do různých oblastí společnosti.

Existuje také poptávka po průvodcích Montessori připravených vhodně implementovat vzdělávací inkluzi, protože tato pedagogika je od svého vzniku inkluzivní.

Pro odborníky na speciální vzdělávání je důležité znát výhody, které Montessori vzdělávání nabízí dětem se zdravotním postižením.

Toto školení lze použít v různých profesních oborech, jako jsou:

  • Učitelé předškolního věku
  • Kojenecká učitelé
  • Základní učitelé
  • Sekundární učitelé
  • Učitelé cizích jazyků
  • Učitelé speciální pedagogiky, sluchu a jazyka
  • Pedagogové
  • Pedagogové v centrech pro děti se speciálními potřebami
  • Psychologové a logopedi v reedukačních střediscích pro děti s mírnými poruchami učení (dyslexie, dyskalkulie atd.)
  • Rodiny domácnosti (domácnost)
  • Pedagogové pro knihovny hraček
  • Pedagogové v rekreačních čtvrtích
  • Jiné vzdělávací prostředí
  • Montessori průvodci a asistenti všech úrovní, kteří si chtějí rozšířit své znalosti
  • Psychologové, logopedi a terapeuti
  • Příbuzní dětí s určitým typem postižení

titrace

Studenti, kteří úspěšně absolvují toto školení, získají titul Specializace v inkluzivním vzdělávání , vydaný International Montessori Institute .

Kvalifikace s mezinárodním uznáním a platností.

Platební data

Kromě způsobů rozdělené platby a jednorázové platby máme osobní poradenskou službu, abychom se přizpůsobili ekonomickým potřebám našich studentů. Neváhejte nás kontaktovat: info@montessorispace.com

Registrace: 49 EUR
Registrace: 75/15/2020 €
Platby:
Varianta A: 4 splátky 116,25 EUR
Možnost B: 3 splátky 152 EUR
Varianta C: 2 splátky 223,50 EUR
Jednorázová platba: 5% sleva 517,75 09/15/2020.

Poslední aktualizace Srp 2020

Stipendium Keystone

Objevte, jaké možnosti vám může nabídnout naše stipendium

Informace o škole

Somos un centro de formación especializado en Educación Montessori con un objetivo claro: ofrecer una formación Montessori clásica y rigurosa basándonos en las fuentes originales de la Dra. Maria Mon ... Čtěte více

Somos un centro de formación especializado en Educación Montessori con un objetivo claro: ofrecer una formación Montessori clásica y rigurosa basándonos en las fuentes originales de la Dra. Maria Montessori adaptada a las necesidades educativas actuales, reuniendo en un solo centro formativo lo mejor de la tradición italiana y la anglosajona. Méně
Vilafant , Řím , Barcelona , Barcelona + 3 Více Méně