Přečtěte si oficiální popis

Ve vysoce konkurenčním prostředí, společnosti musí reorganizovat svůj obchodní přístup, a to díky přispění marketingu.

V tomto kontextu, tyto společnosti potřebují specializované zaměstnanců, včetně kontroly plnění komunikačních kampaní; nástrojů přímého marketingu; provádění studií a komerční žalobu v celém rozsahu.

Váš profil

Profil bakalářské marketingu je mít obchodní duch, kreativní, vynalézavý, zvědavý, ducha iniciativy, týmové práce a spolupráce, s přesvědčivým výkonem ...

Předpoklady:

  • Je držitelem 2 laskavý BTS, IUT, osvědčení 2
  • Pojme zásobník a máte 3 roky zkušeností v oblasti marketingu
  • Rovnocenné a máte 4-5 let zkušeností v oblasti marketingu
  • Držitelem diplomu nebo osvědčení vydané (e) školy nebo univerzity, který platí nejméně 120 kreditů v rámci evropského kreditního systému (ECTS).

K těmto schopnostem:

  • Dosažení provozní marketingová studie
  • Zavést marketingový plán a vědí, jak analyzovat výsledky
  • Realizovat marketingovou strategii
  • Zvládnutí marketingový přístup v prostředí B na B

Pokračovat v práci:

  • Provozní Marketing Manager
  • Zákazník Marketing Manager
  • Manažer prodeje
  • Direct Marketing Consultant
  • Manager Assistant Produkt (y), Product Manager (y) Junior
  • Market Manager Assistant, Junior trh
  • Development Manager Product
  • Marketing Project Manager
  • Account manager
  • Reklamní manažer
  • Obsazují pozice v: Všechny komunikační agentura, marketing reklamě. velké společnosti s marketingovým oddělením, customer relationship malým a středním podnikům více univerzální osu (marketing, řízení vztahů se zákazníky)

Struktura programu:

Evropská Bachelor je organizováno kolem tří vyučovacích jednotek (EU uvést).

Mezi EU - kultura a evropské občanství.

Tato jednotka, společné pro všechny Dees, se skládala ze 3 předmětů (UC známý capitalizable jednotku):

UC A1 - Evropa jedinečnost hodnot, kulturní rozmanitost

  • Historie a civilizace
  • Kultur a náboženství, praktiky a politiky evropských států
  • Evropský občan

UC A2 - Evropská výstavbě, korporátní instituce v mezinárodním kontextu

  • Významné mezinárodní organizace související s Evropou
  • Rady Evropy, OBSE
  • Evropská unie, její instituce a jejich fungování
  • Prostředky akce
  • Budoucnost evropského
  • INGOs

UC A3 - Interkulturní management a lidské zdroje

  • Interkulturní řízení
  • Lidské zdroje v Evropě

EU B - Evropský živým jazykem.

  • Můžete si vybrat mezi cizím jazykem anglicky, německy, španělsky, portugalsky
  • Slovní zásoba akvizice z práce
  • Psaní obchodních dopisů, telefon

EU D - profesionální techniky.

UC D31 - odborné předměty

  • Provozní marketingový plán
  • Marketing a Internet
  • Strategic Marketing
  • Mezinárodní marketing a specifika evropských, zahraničních i rozvíjejících se trzích
  • Specifické Marketing
  • Marketing-to-business (B na B)
  • Marketingové služby
  • Bankovní marketing
  • NTIC

UCD32 - Mentored projekt nebo paměťová marketing bakalářský

Provádění tréninku může být provedeno buď prostřednictvím pracovních míst / praxe nebo jako součást dohledem projektu. Ve všech případech musí být téma dokončena s referenčním učitelem na začátku roku. Jakmile definovaný problém vyřešit, musíte pracovat s cílem připravit zprávu o pokroku.

DEESMA zkoušky

Chcete-li absolvent, studentů musí získat o celkovou průměrnou hodnotu větší než 20/10-20/6 a nejvyšší skóre pro každou složku jednotky školství stupně.

Nicméně, validace diplomu nevede automaticky k získání všech ECTS kreditů za tímto stupněm.

Ve skutečnosti, ECTS kredity jsou přiřazená jednotce capitalizable a získávají se studenta, když jeho poznámka k capitalizable jednotky je větší než nebo roven 10/20.

Student tak může ověřit diplom započtením své výsledky na různých kreditních jednotek, ale ne dostat všechny ECTS kreditů míry, pokud některé poznámky jsou nižší než 10/20.

Program se vyučuje na:
Francouzština

Zobraz 17 více kurzů z Ecole Supérieure Ouverte à Distance »

This course is Online forma
Start Date
Srp. 2019
Sep 2019
Duration
Kontaktuj školu
Denní studium
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Sep 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Sep 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Sep 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Sep 2019, Ún. 2020
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Sep 2019, Ún. 2020
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Sep 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Říj. 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Sep 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Srp. 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Sep 2019, Ún. 2020
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Srp. 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Sep 2019, Ún. 2020
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Sep 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Sep 2019, Ún. 2020
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Ún. 2020
End Date
Termín odevzdání přihlášek

Srp. 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date

Sep 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date

Sep 2019, Ún. 2020

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date

Říj. 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date

Ún. 2020

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date