Event management a marketingová komunikace
eLearning Academy for Communication GmbH
Klíčová informace
Umístění kampusu
Online
Jazyky
Němec
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
2 semesters
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
EUR 8 900 / per course
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Svět umění, kultury a obchodních akcí je rozmanitý, barevný a elektrizující. Ať už jde o osobní přítomnost, digitální účast nebo hybridní formáty událostí, události jsou vždy něčím výjimečné. Chtěli byste pracovat v tomto skvělém prostředí a poznat výjimečné, kreativní lidi? Víte, že můžete přitáhnout velkou pozornost velkolepými akcemi? A dosáhnete toho, že vaše akce budou komunikovány na všech kanálech? Oborové znalosti a dovednosti pak získáte v magisterském studiu marketingové komunikace se specializací „Event Management & Marketing Communication“. Dáme vám všechny potřebné nástroje na vaší cestě k úspěchu. Staňte se vyhledávaným odborníkem.
Umění, kultura a obchodní akce staví na speciálním obsahu a sděleních, jsou určovány komplexními interakcemi a jsou prezentovány ve zvláštním kontextu prezentace. K dosažení co největšího dopadu je zapotřebí integrovaná a crossmediální marketingová komunikace, která zprostředkovala výstavy, festivalové koncerty nebo kongresové akce široké veřejnosti na jedné straně a diferencovanému publiku a zákazníkům na straně druhé.
Jste již aktivní v kultuře nebo eventovém průmyslu a pracujete na manažerské pozici nebo v projektovém managementu? Chcete rozšířit své dosavadní pole působnosti nebo zvýšit své šance na postup? Chcete profesionalizovat své dovednosti na akademické úrovni? Chtěli byste zůstat nezávislí na čase a místě a sami si určovat, kolik času kdy a kde strávíte pro své další vzdělávání? A preferujete individuální podporu? Pak je tento kurz dálkového studia právě pro vás!
Tento magisterský kurz je jedinečnou příležitostí pro školení v tomto oboru. Je navržen jako online kurz a zaručuje 100% eLearning. To nabízí tu výhodu, že k veškerému obsahu kurzu máte kdykoli přístup ze svého počítače, tabletu nebo chytrého telefonu a nejste vázáni na pevná data zahájení a odevzdání.
Přijímací řízení
Osnovy
Magisterský kurz Marketingové komunikace se specializací „Event Management & Marketing Communication“ nabízí díky své široké škále témat fundovaný přenos znalostí a pokrývá rozmanité spektrum činností v podnikové praxi. Je interdisciplinární, zároveň koncipovaný tak, aby se prolínal, a pohybuje se zejména v oblasti komunikace, ekonomie a kulturních věd. Magisterský kurz, založený na širokém konceptu event, který řeší nejen kongresy, konference a firemní akce, ale i umělecké a kulturní akce, poskytuje pevný základ, který je založen na ucelených teoretických celcích i na informacích relevantních pro praxi. Kromě toho jsou diskutovány aktuální trendy a vývoj. Četné příklady a přenos znalostí napříč médii ve formě kontrolních seznamů, videí, zvukových ukázek, rozhovorů a mnoho dalšího prohlubují obsah výuky a učení. Nahlédněte s odborníky do zákulisí úspěšných kulturních a eventových firem.
struktura programu
Magisterský kurz se skládá ze tří úrovní, ve kterých je třeba absolvovat celkem 15 modulů. Moduly obsahují 2 nebo 4 ECTS. Diplomová práce (14 ECTS) uzavírá kurz.
Moduly dokončíte přípravou modulu papíru. Výjimkou je právní modul, který je zakončen online zkouškou. Čtrnáct návrhů obsahuje asi patnáct stran. Upravujte veškerý obsah, kdy a kde chcete. V modulu diplomové práce máte tři online termíny seminářů. Opět si můžete vybrat datum a zúčastnit se odkudkoli chcete. Jedinou podmínkou je přístup k internetu.
Celkem z titulu oddělíte čtrnáct návrhů, test, diplomovou práci a magisterskou zkoušku.
První stupeň učení
V úrovni 1 musí být dokončen modul vědecká práce a empirický sociální výzkum. Modul, ve kterém se přibližuje práce podložená literaturou a důkazy, a je tak položen dobrý základ pro práci na následujících úkolech modulu. Tato úroveň také zahrnuje dva základní moduly s obecným obsahem z oblasti komunikace a marketingu, které poskytují další vědecký základ pro školení.
Druhá úroveň učení
V úrovni 2 se zabýváte základy a obecným obsahem a také mnoha podrobnými otázkami o umění, kultuře a obchodních akcích. Cílem je umožnit široký vstup do této interdisciplinární oblasti předmětů. Teoretické znalosti jsou podloženy a promítnuty řadou praktických příkladů. Tato úroveň je pak zhuštěna do prohlášení týkajících se dramaturgie a režie akce a také technologie akce. Tento komplex témat je doplněn o modul řízení bezpečnosti a zabezpečení. V návaznosti na modul komunikace jde také o práci s texty, obrázky a videi a také o teorie a praktické příklady z oblasti public relations a práce s médii.
Třetí stupeň učení
Úroveň 3 začíná modulem Řízení kvality a projektové řízení. Zde je na jedné straně vykreslen holistický celofiremní pohled, na straně druhé jsou představeny i jednotlivé nástroje pro plánování a zpracování projektů. Na základě základů z úrovně 1 se ve dvou modulech marketingová komunikace orientovaná na image a prodej vyučují teorie, modely a praktické příklady. Pohled do budoucnosti nabízí informace o tématech, jako je rozvoj publika a koncepce komunikace v cestovním ruchu. Právní aspekty pro kulturu a eventový průmysl doplňují znalostní předměty.
Seminář k diplomové práci je zařazen do úrovně 3, protože pro výběr vhodného tématu byste většinou měli mít již několik modulů za sebou. V zásadě je však na vás, kdy seminář začnete. Seminář zahájíte vždy, když budete mít příležitost prezentovat, registrací na online termín semináře. Věrni našemu mottu: Studujte, kdy a kde chcete!
vyšetřovací modality
Modulovou prací absolvujete 14 z 15 modulů tohoto magisterského programu na částečný úvazek. Jde o práce kolem 15 stran se speciálními úkoly, které spojují teorii s praxí. Modul 'právo' dokončíte online testem.
V rámci každého modulu průběžně testujete své znalosti pomocí integrovaných autotestů. Před odesláním práce modulu musíte projít těmito autotesty.
Samotný kurz završíte napsáním, prezentací a obhajobou diplomové práce. Můžete to udělat na místě nebo, chcete-li, online.
Poplatek za studium programu
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Mistr v marketingu a politické komunikaci
- Madrid, Španělsko
BA (Hons) Obchod (Marketing) (CMI)
- Online
Bakalář v oboru integrované marketingové komunikace: grafický design
- Livingston, Spojené státy americké