Ekonomika pro manažery Kurz
Harvard Business School Online
Klíčová informace
Umístění kampusu
Online
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
8 týdnů
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
USD 1 750
Uzávěrka přihlášek
22 Apr 2024
Nejbližší datum zahájení
01 May 2024
Úvod
Podívejte se na svět pomocí ekonomických čoček a získáte znalosti a dovednosti, které vám pomohou vytvořit úspěšnou obchodní strategii
Pochopení koncepcí ekonomiky - ochota platit jakoukoli cenu, fixní versus variabilní náklady, úspor z rozsahu - je pro obchodní úspěch rozhodující. Tento kurz začíná základy nabídky a poptávky - odkud pocházejí, a proč jsou základem pro pochopení podnikání. Naučíte se, jak si podniky myslí o cenách a výrobě a o silných nápadech, jako jsou doplňky a síťové efekty, na které firmy spoléhají, aby generovaly poptávku. Tento kurz se také ponoří do fungování trhů, síly konkurence a strategií diferenciace.
V procesu prozkoumání těchto myšlenek se naučíte, jak rozvinout počátky konkurenční strategie, která povede k tomu, že podnik bude prosperovat v průběhu času.
Účast v oboru ekonomie pro manažery vám umožní:
- Analyzujte dopad změn trhu vytvořením křivek nabídky a poptávky
- Určete cenovou strategii pro maximalizaci výnosů pomocí konceptu elasticity
- Vyhodnoťte techniky, abyste se dozvěděli nebo zvýšili poptávku
- Proveďte analýzu relativních nákladů
- Prozkoumejte konkurenční prostředí a tržní výsledky a síly
- Posuzovat monopoly, cenovou diskriminaci a diferenciaci
Struktura programu
Ekonomika manažerů se skládá z přibližně 60 hodin materiálu dodaného během osmi týdnů s flexibilní programovou strukturou. Neexistuje žádný čas na přihlášení. Dokončíte kurzy ve svém vlastním čase a dodržujete běžné termíny. Celý materiál kurzu je dodáván prostřednictvím naší inovativní online platformy.
Náš učební model se soustřeďuje na případovou metodu Harvard Business School, která obsahuje rozhovory s obchodními vůdci a manažery z firem po celém světě, kteří upřímně diskutují o problémech, kterým čelí, nebo o překážkách, které překonali. Požádáme vás, abyste vstoupili do svých obuvi a zapojili se s vašimi vrstevníky, abyste mohli pracovat s těmito reálnými obchodními scénáři.
Zahrnuté témata zahrnují:
- Poptávka a nabídka
- Dodavatelé a náklady
- Trhy
- Konkurence a diferenciace
Účastníci ekonomie pro manažery jsou způsobilé pro osvědčení o dokončení z Harvard Business School Online . Chcete-li získat certifikát, musíte úspěšně absolvovat všechny kurzy v stanovených lhůtách, včetně uspokojivého výkonu na kvízy a aktivně přispívat k živé vzdělávací komunitě.
Pro ty, kteří mají zájem o získání základních poznatků o podnikání, jsou k dispozici 3 kurzy programu CORe - Business Analytics, Ekonomika pro manažery a Finanční účetnictví v tandemu - za 2,250 dolarů.
Osnova
Ekonomie pro manažery aplikuje základní ekonomické principy na obchodní výzvy v reálném světě. Budete se ponořit do témat, jako je poptávka zákazníků, náklady na dodavatele, trhy a konkurence. Dozvíte se, jak si podniky myslí o cenách, výrobě a diferenciaci. V tomto procesu se naučíte, jak rozvíjet počátky konkurenční strategie, která povede k prosperujícímu podnikání v průběhu času.
Sylabus si stáhněte zde .
Kdo by měl prospěch
Tento kurz je určen pro každého, kdo chce získat důvěru v pochopení ekonomie, aby přispěl k podnikatelským diskusím a rozhodování. Neexistují žádné předpoklady pro program. Ekonomika pro manažery je určena jednotlivcům ve všech fázích svých kariérních a studijních oborů a současným absolventům, osobám, které se zabývají MBA nebo jinými programy absolventů, kteří se chtějí připravit na učebnu nebo odborníky, kteří chtějí přispět více k obchodním diskusím a rozhodování .
Vstupné
Je možné ji aplikovat a žádosti jsou průběžně přezkoumávány a akceptovány, a proto je doporučována včasná aplikace. Všichni žadatelé musí být ve věku 18 let a musí mít dostatečnou znalost angličtiny.
Ideální studenti
Kdo by měl prospěch
Tento kurz je pro každého, kdo chce získat důvěru v porozumění ekonomii, a přispět tak k obchodním diskusím a rozhodování. Pro program neexistují žádné předpoklady. Ekonomika pro manažery je určena jednotlivcům ve všech fázích jejich kariéry-vysokoškolákům a čerstvým absolventům, těm, kteří zvažují MBA nebo jiné absolventské programy, kteří by se chtěli připravit na výuku, nebo profesionálům, kteří chtějí více přispět k obchodním diskusím a rozhodování .
Přijímací řízení
Stipendia a financování
Máme finanční pomoc a stipendijní příležitosti pro USA. občané, kteří jsou v současné době zapsáni do vysokoškolského nebo postgraduálního studijního programu, stejně jako stipendia založená na příjmech pro vybrané kurzy. Pro více informací, navštivte naši stránku Platební& finanční pomoc pro více informací.
Osnovy
Struktura programu
Ekonomika manažerů se skládá z přibližně 60 hodin materiálu dodaného během osmitýdenního období s flexibilní programovou strukturou. Není stanoven čas na přihlášení. Kurz dokončujete ve svém vlastním čase při dodržování pravidelných termínů. Veškerý materiál kurzu je dodáván prostřednictvím naší inovativní online platformy.
Náš výukový model se soustředí na případovou metodu Harvard Business School a obsahuje rozhovory s vedoucími a manažery firem z celého světa, kteří otevřeně diskutovali o výzvách, kterým čelili, nebo o překážkách, které překonali. Žádáme vás, abyste vstoupili do jejich kůže a zapojili se do spolupráce se svými kolegy a prošli těmito reálnými obchodními scénáři.
Probíraná témata zahrnují:
- Poptávka a nabídka
- Dodavatelé a náklady
- trhy
- Soutěž a diferenciace
Účastníci programu Ekonomika pro manažery mají nárok na certifikát o absolvování od Harvard Business School Online . Chcete-li certifikát získat, musíte úspěšně dokončit všechny práce v kurzu v uvedených termínech, včetně uspokojivého výkonu v kvízech, a aktivně přispívat do živé vzdělávací komunity.
Pro ty, kteří se chtějí naučit základy podnikání v širším měřítku, je k dispozici 3kurzový program CORe – Business Analytics, Ekonomika pro manažery a Finanční účetnictví – je k dispozici za 2 250 USD.
Sylabus
Ekonomika pro manažery aplikuje základní ekonomické principy na reálné obchodní výzvy. Ponoříte se do témat, jako je poptávka zákazníků, náklady dodavatele, trhy a konkurence. Dozvíte se, jak podniky uvažují o cenách, výrobě a diferenciaci. V tomto procesu se naučíte, jak rozvinout začátky konkurenční strategie, která povede k prosperitě podniku v průběhu času.