představení

Normy a politiky Evropské unie stále více zdůrazňují ekonomický a společenský význam politik spolupráce mezi zeměmi, přičemž se zaměřuje na vzdělávání jako rozhodující kvalitativní faktor modernizace a inovace výrobních zařízení, trhu práce, procesy výuky a kultury a dosažení spravedlivější úrovně demokratické účasti a spravedlivé sociální integrace; Za účelem dosažení modernějšího systému vzdělávání a odborné přípravy a získání znalostní ekonomiky, která je celosvětově konkurenceschopnější a dynamičtější, přispívá Evropská unie k rozvoji kvalitní výuky, a proto podporuje spolupráci mezi Členských států a mimoevropských zemí prostřednictvím tří základních os:

  • Konstrukce znalostí
  • Rozvoj kulturního prostoru.
  • Sdružení občanů pro výstavbu svých zemí.

Akademické vzdělávání musí být schopno předvídat a připravit se na potřeby nové společnosti založené stále více na znalostních a vzdělávacích schopnostech svých členů, rozvíjet nové kompetence a schopnosti také díky inovaci a spravedlivému přerozdělování znalosti, odpovědnost při rozhodování, organizační modely, nástroje k jednání; v moderní společnosti znalostí, nepřetržité odborné přípravy, kompetence, profesionalita a požadavky inovací představují základní, prioritní a nevyhnutelnou potřebu jak pro Itálii, tak pro všechny evropské národy a pro celý civilizovaný svět; akademická příprava díky své vysoké kvalitativní úrovni a interdisciplinární perspektivě nabízí vhodné kulturní nástroje k dosažení hlubokých a specifických znalostí o jevech, s nimiž se zabývá.

Mezinárodní doktorská škola v Madridu byla vytvořena pro koordinaci, organizaci a řízení doktorského studia na univerzitě, činností souvisejících s tvorbou a rozvojem doktorských studentů a dalších činností souvisejících s výzkumnou a inovační strategií univerzity. Tato koordinace má za následek součinnost při využívání zdrojů a zintenzivnění interdisciplinárního výcviku doktorandů, což je charakteristický a podstatný aspekt doktorátu. V tomto smyslu poskytuje doktorská škola ve Španělsku vzdělávací aktivity a společné semináře pro všechny doktorandy, ve kterých jsou vystaveny výzkumným tématům v jiných než jejich vlastních disciplínách, čímž přispívají k povzbuzení interdisciplinarity a adaptace na požadavky společnosti na doktorské programy a umožňuje mobilizaci potenciálu univerzity a jejích výzkumných sítí.

V rámci akademických funkcí školy budou:

  • Plánovat a navrhnout doktorské programy, které jsou nabízeny na Mezinárodní doktorské škole, podporovat nejvyšší kvalitu ve vývoji uvedených programů v souladu s obavami a iniciativami akademických oddělení.
  • Koordinovat a aktivně se účastnit procesů hodnocení kvality programů: při ověřování, sledování a akreditaci.
  • Plánovat, rozšiřovat, organizovat a dohlížet na činnosti související s vytvářením a rozvojem doktorských studií zaměřené na doktorandy a výzkumné pracovníky spojené s Mezinárodní doktorskou školou s cílem splnit získání kompetencí stanovených v ověřených zprávách na jedné straně a podporovat výzkumnou a pedagogickou excelenci pedagogických pracovníků univerzity.
  • Reprezentace a účast v institucích nebo činnostech souvisejících s výcvikem v oblasti výzkumu spadá na Mezinárodní doktorskou školu.
  • Stanoví kritéria hodnocení pro doktoráty podle vzdělávacích a profesních cílů každého programu.
  • Sledování a kontrola programů týkajících se hodnocení vzdělávacích a výzkumných činností doktorských studijních programů.
  • Přidělit výuku vzdělávacím činnostem, které organizují a hodnotí vyučovací činnost učitelů, kteří se účastní jejich výuky.
  • Podporovat kvalitní opatření z doktorských prací připravovaných v doktorských programech, podporovat ukazatele excelence a dopadu.
  • Podporovat spolupráci s externími subjekty a výzkumnými pracovníky s cílem podpořit internacionalizaci a špičkovou kvalitu výzkumu.
  • V případě interuniversitních programů převezme doktorská škola funkce koordinace s institucemi konsorcia.
  • Podporujte mobilitu profesorů a studentů spojených s doktorandským studiem.

Finálnost doktorátu

Bez ohledu na příslušný studijní plán a příslušné regulační předpisy jsou kurzy doktorátu zaměřeny na pokročilé vzdělávání studentů ve výzkumných technikách a zahrnují přípravu, prezentaci a čtení doktorské práce.

Doktorská práce se bude skládat z originální výzkumné práce vyvinuté doktorandem v jakékoli oblasti znalostí. Práce by měla umožnit studentům doktorského studia samostatně pracovat v oblasti ID i.

Doktorský program zahájený firmou Pegaso International umožňuje vědecký výzkum v oblastech charakterizovaných tématem vývoje, který je chápán v jeho širší sémantické hodnotě a týká se jak aspektů týkajících se růstu člověka, tak problémů rozvoje skupin. emancipace okrajových předmětů, mezikulturní konflikt, pravidla občanského soužití, disciplína chování, sociální akce a mezinárodní konflikty, úvahy o kultuře, umění, zdraví, kvalitě života a řízení inovací v institucích.

školící činnost

Výcviková činnost doktorátu v oboru práva a vzdělávání probíhá především online a má velmi přesné a výrazné interdisciplinární a interkulturní zakřivení; věnuje pozornost výzkumným technikám a postupům vyžadovaným studiem dynamických a složitých evolučních procesů, a to i z hlediska sociálních politik a řízení globální společnosti, zahrnující studenty doktorského studia ve výzkumných programech, seminářích, studijních jednáních , podle učebního projektu se silnou a specifickou identitou a trvale vystavených momentům kontroly a ověřování, jak vnitřním, tak i externím, a to i prostřednictvím účasti na doktorských školách podporovaných vědeckými společnostmi podle interuniverzitních programů.

Ingresso profil

Je požadováno, aby studenti, kteří vstupují do online doktorského studia, absolvovali bakalářské studium a magisterský titul v oblasti sociálních a právních věd. U studentů, u kterých akademický výbor doktorského programu zjistí nedostatky v odborné přípravě, mohou být požádáni, aby dokončili výukové doplňky, které mohou být metodologie metodologie výzkumu navržené v tomto programu, pro ty studenty, stupně nebo postgraduálního stupně, které takové vzdělání chybí, nebo jakéhokoli z modulů magisterského studijního programu týkajícího se tohoto programu, v závislosti na výzkumné oblasti, ve které student zamýšlí začlenit.

požadavky na přijetí

Bude nutné mít oficiální tituly titulu, nebo rovnocenné a univerzitní magisterský titul. Mít oficiální vysokoškolské vzdělání, které umožňuje přístup k magisterskému vzdělání a absolvovalo minimálně 300 ECTS v souboru oficiálních vysokoškolských studií, z nichž nejméně 60 musí být na magisterském stupni. Být držitelem diplomu získaného v souladu se zahraničními vzdělávacími systémy bez potřeby homologace po ověření, že vysokoškolské vzdělání akredituje úroveň vzdělání rovnocennou oficiálnímu španělskému magisterskému vysokoškolskému titulu a že je oprávněna ve vydávající zemi titul pro přístup k doktorským studiím. Získejte další španělský doktorát získaný v souladu s předchozími vyhláškami univerzity.

Program se vyučuje na:
  • španělština

Zobraz 13 více kurzů z INISEG Instituto Internacional de Estudios en Seguridad Global »

Poslední aktualizace Září 7, 2018
Tento kurz je Online forma
Start Date
Zář 2019
Duration
3 let
Kombinované
Denní studium
Price
8 EUR
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Zář 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Zář 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek

Zář 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date