Doktorát výzkumu v oblasti práva, vzdělávání a rozvoje

Všeobecné informace

2 dostupných umístění

Popis programu

představení

Normy a politiky Evropské unie stále více zdůrazňují ekonomický a společenský význam politik spolupráce mezi zeměmi, přičemž se zaměřuje na vzdělávání jako rozhodující kvalitativní faktor modernizace a inovace výrobních zařízení, trhu práce, procesy výuky a kultury a dosažení spravedlivější úrovně demokratické účasti a spravedlivé sociální integrace; Za účelem dosažení modernějšího systému vzdělávání a odborné přípravy a získání znalostní ekonomiky, která je celosvětově konkurenceschopnější a dynamičtější, přispívá Evropská unie k rozvoji kvalitní výuky, a proto podporuje spolupráci mezi Členských států a mimoevropských zemí prostřednictvím tří základních os:

  • Konstrukce znalostí
  • Rozvoj kulturního prostoru.
  • Sdružení občanů pro výstavbu svých zemí.

Akademické vzdělávání musí být schopno předvídat a připravit se na potřeby nové společnosti založené stále více na znalostních a vzdělávacích schopnostech svých členů, rozvíjet nové kompetence a schopnosti také díky inovaci a spravedlivému přerozdělování znalosti, odpovědnost při rozhodování, organizační modely, nástroje k jednání; v moderní společnosti znalostí, nepřetržité odborné přípravy, kompetence, profesionalita a požadavky inovací představují základní, prioritní a nevyhnutelnou potřebu jak pro Itálii, tak pro všechny evropské národy a pro celý civilizovaný svět; akademická příprava díky své vysoké kvalitativní úrovni a interdisciplinární perspektivě nabízí vhodné kulturní nástroje k dosažení hlubokých a specifických znalostí o jevech, s nimiž se zabývá.

Mezinárodní doktorská škola v Madridu byla vytvořena pro koordinaci, organizaci a řízení doktorského studia na univerzitě, činností souvisejících s tvorbou a rozvojem doktorských studentů a dalších činností souvisejících s výzkumnou a inovační strategií univerzity. Tato koordinace má za následek součinnost při využívání zdrojů a zintenzivnění interdisciplinárního výcviku doktorandů, což je charakteristický a podstatný aspekt doktorátu. V tomto smyslu poskytuje doktorská škola ve Španělsku vzdělávací aktivity a společné semináře pro všechny doktorandy, ve kterých jsou vystaveny výzkumným tématům v jiných než jejich vlastních disciplínách, čímž přispívají k povzbuzení interdisciplinarity a adaptace na požadavky společnosti na doktorské programy a umožňuje mobilizaci potenciálu univerzity a jejích výzkumných sítí.

V rámci akademických funkcí školy budou:

  • Plánovat a navrhnout doktorské programy, které jsou nabízeny na Mezinárodní doktorské škole, podporovat nejvyšší kvalitu ve vývoji uvedených programů v souladu s obavami a iniciativami akademických oddělení.
  • Koordinovat a aktivně se účastnit procesů hodnocení kvality programů: při ověřování, sledování a akreditaci.
  • Plánovat, rozšiřovat, organizovat a dohlížet na činnosti související s vytvářením a rozvojem doktorských studií zaměřené na doktorandy a výzkumné pracovníky spojené s Mezinárodní doktorskou školou s cílem splnit získání kompetencí stanovených v ověřených zprávách na jedné straně a podporovat výzkumnou a pedagogickou excelenci pedagogických pracovníků univerzity.
  • Reprezentace a účast v institucích nebo činnostech souvisejících s výcvikem v oblasti výzkumu spadá na Mezinárodní doktorskou školu.
  • Stanoví kritéria hodnocení pro doktoráty podle vzdělávacích a profesních cílů každého programu.
  • Sledování a kontrola programů týkajících se hodnocení vzdělávacích a výzkumných činností doktorských studijních programů.
  • Přidělit výuku vzdělávacím činnostem, které organizují a hodnotí vyučovací činnost učitelů, kteří se účastní jejich výuky.
  • Podporovat kvalitní opatření z doktorských prací připravovaných v doktorských programech, podporovat ukazatele excelence a dopadu.
  • Podporovat spolupráci s externími subjekty a výzkumnými pracovníky s cílem podpořit internacionalizaci a špičkovou kvalitu výzkumu.
  • V případě interuniversitních programů převezme doktorská škola funkce koordinace s institucemi konsorcia.
  • Podporujte mobilitu profesorů a studentů spojených s doktorandským studiem.

Finálnost doktorátu

Bez ohledu na příslušný studijní plán a příslušné regulační předpisy jsou kurzy doktorátu zaměřeny na pokročilé vzdělávání studentů ve výzkumných technikách a zahrnují přípravu, prezentaci a čtení doktorské práce.

Doktorská práce se bude skládat z originální výzkumné práce vyvinuté doktorandem v jakékoli oblasti znalostí. Práce by měla umožnit studentům doktorského studia samostatně pracovat v oblasti ID i.

Doktorský program zahájený firmou Pegaso International umožňuje vědecký výzkum v oblastech charakterizovaných tématem vývoje, který je chápán v jeho širší sémantické hodnotě a týká se jak aspektů týkajících se růstu člověka, tak problémů rozvoje skupin. emancipace okrajových předmětů, mezikulturní konflikt, pravidla občanského soužití, disciplína chování, sociální akce a mezinárodní konflikty, úvahy o kultuře, umění, zdraví, kvalitě života a řízení inovací v institucích.

školící činnost

Výcviková činnost doktorátu v oboru práva a vzdělávání probíhá především online a má velmi přesné a výrazné interdisciplinární a interkulturní zakřivení; věnuje pozornost výzkumným technikám a postupům vyžadovaným studiem dynamických a složitých evolučních procesů, a to i z hlediska sociálních politik a řízení globální společnosti, zahrnující studenty doktorského studia ve výzkumných programech, seminářích, studijních jednáních , podle učebního projektu se silnou a specifickou identitou a trvale vystavených momentům kontroly a ověřování, jak vnitřním, tak i externím, a to i prostřednictvím účasti na doktorských školách podporovaných vědeckými společnostmi podle interuniverzitních programů.

Ingresso profil

Je požadováno, aby studenti, kteří vstupují do online doktorského studia, absolvovali bakalářské studium a magisterský titul v oblasti sociálních a právních věd. U studentů, u kterých akademický výbor doktorského programu zjistí nedostatky v odborné přípravě, mohou být požádáni, aby dokončili výukové doplňky, které mohou být metodologie metodologie výzkumu navržené v tomto programu, pro ty studenty, stupně nebo postgraduálního stupně, které takové vzdělání chybí, nebo jakéhokoli z modulů magisterského studijního programu týkajícího se tohoto programu, v závislosti na výzkumné oblasti, ve které student zamýšlí začlenit.

požadavky na přijetí

Bude nutné mít oficiální tituly titulu, nebo rovnocenné a univerzitní magisterský titul. Mít oficiální vysokoškolské vzdělání, které umožňuje přístup k magisterskému vzdělání a absolvovalo minimálně 300 ECTS v souboru oficiálních vysokoškolských studií, z nichž nejméně 60 musí být na magisterském stupni. Být držitelem diplomu získaného v souladu se zahraničními vzdělávacími systémy bez potřeby homologace po ověření, že vysokoškolské vzdělání akredituje úroveň vzdělání rovnocennou oficiálnímu španělskému magisterskému vysokoškolskému titulu a že je oprávněna ve vydávající zemi titul pro přístup k doktorským studiím. Získejte další španělský doktorát získaný v souladu s předchozími vyhláškami univerzity.

Poslední aktualizace Září 2018

Informace o škole

INISEG es un Instituto Internacional de Estudios que nació como una necesidad de entregar a sus futuros alumnos toda la formación, información de estudios, actividades y oportunidades profesionales qu ... Čtěte více

INISEG es un Instituto Internacional de Estudios que nació como una necesidad de entregar a sus futuros alumnos toda la formación, información de estudios, actividades y oportunidades profesionales que se desarrollan en el área de la Seguridad Global. Méně
Madrid , Zamora + 1 Více Méně