Filter
Diploma
Kolumbie Tempo: Všechny

Průměrná diplom kurz z jakéhokoli orgánu trvá jeden až dva roky. Tyto programy obvykle nabízejí studentům možnost prozkoumat konkrétní předmět zájmu, nejčastěji se zaměřením na studiích týkajících se technických znalostí nebo odborných dovedností.

Při studiu biologických & Life Sciences, se studenti učí různé vlastnosti přírodních věd. V závislosti na oblasti zaměření mohou studenti studovat lidské tělo, rostlinné biologii, nebo zvířecí vědy, aby pomohla s reálných problémů.

Distanční vzdělávání je způsob poskytování vzdělání pro studenty, kteří nejsou fyzicky přítomni na akademické půdě. Různé studie ukázaly, že programy distančního vzdělávání může být stejně účinné a efektivní jako konvenční třídními programy, někdy dokonce lepší!

Kolumbie je opravdu rozmanitá a jedinečná země, která se nachází v severozápadním rohu Jižní Ameriky. S přátelskými lidmi, exotických krajin a kosmopolitních měst, Kolumbie je určitě místo, učit španělsky.

Čtěte více Méně