Filter
Diploma
Jižní Amerika Tempo: Všechny

Průměrná diplom kurz z jakéhokoli orgánu trvá jeden až dva roky. Tyto programy obvykle nabízejí studentům možnost prozkoumat konkrétní předmět zájmu, nejčastěji se zaměřením na studiích týkajících se technických znalostí nebo odborných dovedností.

Biologické & Life Sciences studie často připravit studenty na kariéru v oblasti zdravotnictví. Někdy programy budou kombinovat lidské třídy biologie s třídami ve fyzice, chemii, a dokonce geologie pomoci studentům naučit živé organismy spolupracovat.

Nakládání s veřejnými vysokými školami je daleko od optimální volbou. Soukromé školy poskytují mnohem lepší pomoc při vašich zkušeností distančního vzdělávání. Některé on-line univerzity čerpá učitele a studenty na velké vzdálenosti z celého světa. To výrazně zvyšuje rozmanitost v distanční výuce a vytváří náročné rozhovor mezi těmi, kdo z velmi odlišných komunit, regionů a vzdálených kultur.

Spanning mnoha zemích a ostrovních území, Jižní Amerika je doma k mnoha španělsky mluvících zemích. Zde, studenti mohou doslova projít historií na jejich cestě k třídě a nasákly kulturu starověkých společnostech.

Čtěte více Méně