Studenti často sledují diplom s úmyslem učení konkrétní téma či dovednosti soubor, obvykle s cílem kvalifikovat pro příbuzné kariéry. Tyto dokumenty jsou udělovány od vzdělávacích organizací sekundárních od odborných škol po univerzity. Biologické & Life Sciences studie často připravit studenty na kariéru v oblasti zdravotnictví. Někdy programy budou kombinovat lidsk… Čtěte více

Biologické & Life Sciences studie často připravit studenty na kariéru v oblasti zdravotnictví. Někdy programy budou kombinovat lidské třídy biologie s třídami ve fyzice, chemii, a dokonce geologie pomoci studentům naučit živé organismy spolupracovat.

Existuje více než čtyři tisíce vysokoškolské organizace v Evropě, od předních výzkumných institucí do malých, učení zaměřených vysokých škol. Evropa sama o sobě není tolik liší od ostatních kontinentů, sahající od polárního kruhu až po pobřeží Afriky.

format_list_bulleted Filtry