Diplom v marketingu sociálních médií

Všeobecné informace

Popis programu

Sociální média se stala jednou z dominantních forem komunikace v digitálním prostoru, což drasticky mění tradiční vztah mezi spotřebitelem a obchodem. Moderní profesionálové potřebují vědět, jak využít těchto důležitých marketingových kanálů, aby mohli rozvíjet své podnikání a chránit svou pověst. Tento kurz poskytuje pevný základ pro ty, kteří chtějí budovat a chránit svou značku ve světě sociálních médií, takže se dnes zaregistrujte a začněte se učit.

detaily kurzu

LEKCE 1 - Poznávání sociálních médií

Co je sociální média? Jaké jsou základy? Jak to vše ovlivňuje vaše podnikání? Naučíte se přesně, proč by vaše firma měla používat službu Social Media Marketing jako nástroj pro oslovení více zákazníků. Představujeme společenský obsah a výhody jeho využívání pro oslovení více stoupenců. Budeme se zabývat základy identifikace vašeho publika a jeho správným zaměřením, abyste mohli tyto znalosti využít k budování komunity sledovatelů online, která může být změněna na nákup zákazníků.

LEKCE 2 - Znalost vašeho publika

Sociální média je o konverzaci online. Sociální mediální marketing je o obrácení této konverzace na získávání potenciálních zákazníků směrem k vaší firmě. Pokud nevíte, s kým mluvíte, jak můžete vědět, o čem chtějí mluvit? V této lekci se podíváme na identifikaci vašeho potencionálního publika, na to, jak s ním správně mluvit a na to, jak převést své širší publikum na potenciální zákazníky.

LEKCE 3 - Platformy - sociální obsah

V lekci 3 se zabýváme ponořením se do světa sociálních médií, využíváním nástrojů, jako jsou hashtagy a trendy, které jsou stále aktuální s každým kolem nás. Mluvíme o rychle se rozvíjejícím charakteru těchto platforem a využíváme je ve svůj prospěch a podívejme se na některé nástroje, které nám umožňují udržet náš obsah relevantní a působivý. Tím, že vytváříme skvělý obsah, zajistíme, že se smysluplným způsobem zabýváme nejsilnějšími zákazníky, které pak můžeme proměnit v naše nejvěrnější kupující.

LEKCE 4 - Obsah vytvořený uživatelem - YouTube, Instagram

Ve světě, kde video a obrázky vytvářejí nejsilnější obsah sociálních médií, jakým způsobem využíváme tyto média k tomu, abychom správně zapojili naše zákazníky? V masivně konkurenční krajině, kde kvalita a hodnota představují rozdíl mezi konverzí a podílem, se podíváme na nejoblíbenější platformy, které využívají tyto média a jak je můžeme využít k vytváření obsahu, který převádí pohledy na potenciální zákazníky a vede ke kupujícím.

LESSON 5 - Facebook reklama

Chcete pochopit, jak získat a udržet správné zákazníky? V této lekci vám ukážeme, jak zaměřit své publikum na vedoucí generaci. Naučíte se, jak vytvářet obsah a získávat tento obsah před správným publikem a řídit konverze. A co je nejdůležitější, ukážeme vám, jak sledovat vaše úspěchy.

LEKCE 6 - Prodejní lievik - Přeměna v kupujících

Poté, co jste založili silnou přítomnost v sociálních médiích, identifikovali své publikum a vytvořili neustálý spolehlivý tok vedení, co? Znáte očekávané počty, pokud jde o konverzi nebo pokles? Znáte hodnotu opakovaného podnikání? Pochopení prodejní cesty z naší cesty zákazníka je zásadní. Chceme přeměnit zákazníky na zákazníky, ale také maximalizovat efektivitu těchto snah a přimět naši kupující, aby se opět vrátili jako loajální opakující se zákazníci.

LEKCE 7 - Marketing řízený daty

Během lekce 7 se zabýváme důležitostí analýzy našich údajů, abychom porozuměli dopadu našich snah o sociální média. Zavádíme mnoho procesů a nástrojů, které nám pomohou řídit naše rozhodování, abychom mohli své kampaně měnit s maximálním dopadem. Nezapomínejte, že data řídí rozhodnutí pro profesionální obchodníky a umožňuje vám převzít kontrolu nad svým osudem v sociálním prostoru a jak dosáhnout maximální absolutní návratnosti investic a zároveň optimalizovat efektivitu.

LEKCE 8 - Strategie - zpeněžování procesu

V závěrečném lekci tohoto úvodního kurzu se podíváme na sociální média z čistě "návratnosti investic". Jak můžeme využít kvalitního obsahu k získání měřitelného komerčního zisku? Prozkoumáme svět e-commerce, podívejme se na některé různé modely a přístupy a naučíme se, jak optimalizovat obsah a kanály, abychom zaručili vysokou návratnost investic pro naše podnikání. Vezmeme vše, co jsme se doposud naučili, a podívejme se na to, jak je všechno spojit do strategie, která nejen funguje, ale pracuje efektivně a výdělečně.

Začněte se učit nyní

Poslední aktualizace Bře 2020

Stipendium Keystone

Objevte, jaké možnosti vám může nabídnout naše stipendium

Informace o škole

Shaw Academy is the largest live online educator in the world, where you learn practical skills that transform your life and those around you!

Shaw Academy is the largest live online educator in the world, where you learn practical skills that transform your life and those around you! Méně