Popis programu
Švédský herní průmysl rychle roste a potřeba obchodníků a komunikačních profesionálů s příslušnými znalostmi v oboru je velká. Rozšiřte své dovednosti a získejte nové kompetence v rámci herního marketingu.
Futuregames Games Marketer je nový diplomový kurz vyvinutý v úzké spolupráci se švédským herním průmyslem - aby vám poskytl dovednosti, které potřebujete, abyste mohli začít pracovat v marketingu a komunikaci v herním studiu nebo jiné společnosti související s hrami. Kurz je určen pro kohokoli, kdo dnes pracuje v oblasti komunikace nebo marketingu a hledá vstup do herního průmyslu a souvisejících oborů. Po dokončení budete atraktivním novým klíčovým hráčem pro jednu z mnoha herních společností ve Švédsku i mimo něj.
Herní průmysl ve Švédsku vzrostl v roce 2018 o 33% a bude nadále růst. Švédská herní studia potřebují více talentů na herní marketing, aby neustále rostly a konkurovaly na celém světě, ale ve Švédsku se v současné době těžko hledají správné dovednosti.
Společnosti Changemaker Educations a Futuregames společně s partnerskými herními studii s hrdostí představují nový Futuregames online diplomový kurz herního marketingu. První svého druhu ve Švédsku. Futuregames Games Marketer je vyšší odborné vzdělání (YH-utbildning) a studenti mají nárok na CSN.
ONLINE OTEVŘENÝ DŮM VE Futuregames ŠVÉDSKO 2. BŘEZNA 17:30 (SEČ)Večer plný inspirace a informací o všech našich programech na Futuregames Sweden
Stockholm - Boden - Skellefteå - Karlstad
Začínáme v 17:30 (SEČ) prezentací našich programů pro herní umění, programování her, herní design, indie hry, mobilní herní design, testování UX a QA / hry na našich čtyřech školách po celém Švédsku. Po úvodu budete mít možnost klást našim studentům a učitelům dotazy ohledně konkrétních programů, které vás nejvíce zajímají. Akce je zcela online, takže vítáme všechny, ať se k nám připojíte kdekoli!
Datum: 2. března 2021
Čas: 17:30 (SEČ)
Místo: Online - odkaz na událost bude den předem zaslán e-mailem
REGISTRUJTE SE ZDE !Získejte nové dovednosti v marketingu herÚčastí na Futuregames Games Marketer se dozvíte více o herním průmyslu, marketingu her a gamifikaci jako komunikační metodě. Dozvíte se praktické zkušenosti profesionálů z oboru o marketingu značek a produktů v herním průmyslu, důležitosti strategií získávání uživatelů a metodik spotřebitelských vhledů, jakož i optimalizaci vyhledávání App Store (ASO) pro růst úspěchu herní aplikace v mobilní aplikaci obchody. Na konci kurzu budete pracovat na sestavení marketingového plánu hry, který předvede vaše nové znalosti v oblasti herního marketingu, a získáte koučování a zpětnou vazbu přímo od profesionálů z oboru.
Kurz se bude konat na dálku s přednáškami a koučováním, které jsou k dispozici online. Každý týden se budou konat dvě online přednášky a budou vytvořeny studijní skupiny skládající se z 3-4 studentů, které budou v průběhu kurzu pracovat na zadávání kurzů. Na začátku kurzu budou pro každého studenta sestaveny individuální studijní plány. Kurz končí jedním až dvěma dny prezentací, koučování a zakončení naší školy na Södermalmu ve Stockholmu. (Zřeknutí se odpovědnosti: fyzická schůzka na konci kurzu se může změnit v důsledku nových doporučení od orgánu veřejného zdraví (Folkhälsomyndigheten)).Zvyšování kvalifikace pro komunikační profesionályTento kurz je zaměřen na ty, kteří již pracují v oblasti komunikace a / nebo marketingu, ale chtějí udělat další krok se zaměřením na herní průmyslová odvětví. Zatímco mnoho odborníků na komunikaci vidí v důsledku pandemie méně pracovních příležitostí a může stát bez práce nebo úkolu, herní průmysl prosperuje a potřebuje více talentů.
Futuregames Games Marketer je příležitost připravit vás na herní průmysl jako cenný zaměstnanec nebo konzultant. Po patnácti týdnech jste získali nové kompetence v metodikách a rolích herního průmyslu, jako jsou „Product Marketing“, „User Acquisition“ a „App Store Optimization“.„Švédský průmysl videoher je živý, různorodý a rostoucí a švédské herní společnosti potřebují pro podporu místního a mezinárodního růstu rozmanitější marketingové talenty. Dnes ve Švédsku není dostatek obchodníků se zkušenostmi s herním průmyslem, což znamená, že pro Star Stable často naplňujeme náš marketingový tým zkušenými zahraničními talenty. Celosvětový trh s videohrami se v příštím roce zvýší na 160 miliard dolarů, přičemž Švédsko má více než 300 studií pro vývoj her, které vytvářejí obsah pro globální publikum. Budování většího a zkušenějšího ekosystému herního marketingu ve Švédsku je skvělou příležitostí pro toto odvětví. “
- Tabitha Hayes, marketingová ředitelka společnosti Star Stable Entertainment.Futuregames byla The Rookies dva roky označována za druhou nejlepší školu na světě v oblasti vývoje her. Nyní rozšiřujeme naše zaměření na další klíčové role v herním průmyslu. Potřebu více profesionálů v oblasti herního marketingu potvrdili marketingoví profesionálové z předních herních studií, jako jsou Star Stable, Avalanche Studios Group, Paradox Interactive, Raw Fury a Fast Travel Games.Futuregames hrami Futuregames vám nabízíOnline vzdělávání - setkání na místě na konci kurzu v jednom z našich center / škol ve Stockholmu, Boden, Karlstadu nebo SkellefteåInspirativní přednášky profesionálů herního průmysluŠkolicí materiálMentorování lidmi v oboruPlán kurzu:Úvod do herního průmyslu, marketing her a gamifikace, 5 YHP
Marketing značky a produktu, 10 YHP
Akvizice UA / User & Consumer, 10 YHP
ASO - optimalizace vyhledávání v App Store, 10 YHP
Projekt - marketingový plán, 15 YHPPo absolvování kurzu získáte nové dovednosti a dovednosti v:Metody a nástroje související s rolí Games Marketer v herním průmyslu
Využití analýzy produktů a uživatelů v herním průmyslu
Znalosti pro rozvoj marketingových sdělení a aktivit přizpůsobených cílovému publiku
Využití optimalizace vyhledávání App Store ke zvýšení prohledávatelnosti a konverzace hry nebo jiné aplikace na mobilních tržištích
Schopnost vyvíjet a implementovat marketingové plány pro hru nebo jiný produkt související s hrouCo potřebuji k uplatnění?Vzhledem k tomu, že přednášky budou v angličtině, jsou vyžadovány Eng 6 / B nebo ekvivalentní znalosti.
Dále je nutné, aby byly do kurzu přijaty alespoň dva roky související odborné praxe. Příbuzným máme na mysli zkušenosti v oblasti komunikace a / nebo marketingu.
Nahrajte svůj diplom ze střední školy, životopis / osobní dopis nebo jakékoli jiné osvědčení, které prokazují vaše zkušenosti v oblasti komunikace a / nebo marketingu.
Speciální test pro výběr uchazečů
Pokud počet oprávněných žadatelů překročí počet volných míst na kurzu, bude proveden výběr na základě zvláštního testu (särskilt prov), který se skládá ze 6 otázek.
Test je dobrovolný a bude bodován. Odpověď na níže uvedené otázky zvýší vaše šance na přijetí ke vzdělání. V současné době máme k dispozici 30 míst. Test se skládá ze šesti otázek a jedná se o sebehodnocení. Přemýšlejte o svých minulých zkušenostech a znalostech, které jsou relevantní pro kurz. Písemný test může dát maximálně 30 bodů.
Písemný test se nahraje společně s vaší aplikací na YH-antagning.se jako PDF a měl by být pojmenován následovně: firstname_lastname
Hodně štěstí!
Otázky
Vaše odpovědi by měly být co nejkratší a nejrozumnější. Maximálně polovina A4 na otázku a maximálně pět (5) stránek celkem (s velikostí písma 11 bodů). Pokud existují oblasti, se kterými jste dříve nebyli v kontaktu, nemusíte na tyto otázky odpovídat.Jaké máte minulé zkušenosti / znalosti o hrách a / nebo gamifikaci?
Jaké máte minulé zkušenosti / znalosti z marketingových strategií?
Jaké máte minulé zkušenosti / znalosti s analýzou produktu?
Jaké máte minulé zkušenosti / znalosti z marketingové analýzy?
Jaké minulé zkušenosti / znalosti máte s optimalizací vyhledávání App Store a / nebo optimalizací vyhledávače?
Proč chcete být přijati na 'Games Marketer' v Changemaker Educations / Futuregames ?