Data Science for Digital Marketing - online kurz

Southampton Data Science Academy

Popis programu

Read the Official Description

Data Science for Digital Marketing - online kurz

Southampton Data Science Academy

O tomto kurzu

Praktický šestitýdenní úvod do používání datových a datových vědních technik pro posílení marketingových poznatků a řízení online interakcí zákazníků v prostředích založených na webu. Vyvinutá pro lidi, kteří se angažují s klienty své organizace v digitálním věku, má za cíl pomoci zlepšit získávání a uchovávání zákazníků a zvýšit celoživotní hodnotu zákazníka.

Kurz je dodáván online a obsahuje směs vyučovaného materiálu, samostatné studium, aktivity a praktické cvičení. Všechny materiály jsou k dispozici na začátku každého týdne, aby vám umožnily dokončit je svým vlastním tempem a v době, která vám vyhovuje.

Tento kurz je praktickým úvodem k tomu, jak můžete využít techniky datových a vědeckých dat pro zlepšení marketingových znalostí a řízení interakcí zákazníků v prostředích založených na webu. Jeho obsah je zaměřen na osoby pověřené poskytováním skutečného vztahu s klienty organizace v digitálním věku. Nabízí praktické využití datových věd pro marketingové poznatky, které vám pomohou zlepšit získávání zákazníků, udržet si a zvýšit životnost vašich zákazníků.

Po více než šesti týdnech bude každý týden obsahovat kombinaci vyučovaných materiálů, samostudií, aktivit a praktických cvičení, které se provádějí online.

Přehled kurzu

Údaje získané interakcí lidí s digitálními marketingovými kanály nabízejí nové způsoby, jak mohou obchodníci efektivně zaměřit své zákazníky pomocí personalizovanějších kampaní. Umožňuje také sledovat cestu zákazníka, zlepšit segmentaci zákazníků a předpovědět jejich chování. Kurz v Data Science for Digital Marketing učí základní pojmy a nástroje potřebné pro co nejlepší využití těchto příležitostí.

Během kurzu se naučíte, jak nastavit příkladnou marketingovou kampaň. Budete procházet každou etapou rozhodovacího procesu s důrazem na typy dat, které se mají shromažďovat nebo používat, a budete seznámeni s řadou nástrojů a technik, které vám pomohou analyzovat. V důsledku toho budete lépe porozumět roli, kterou mohou hrát různé zdroje dat, které vám pomohou získat smysl pro zapojení zákazníků. To zahrnuje aspekty jako:

  • Segmentace zákazníků
  • Behaviorální data a metriky
  • Předpovídat churn

Díky přístupu k reálným údajům o provozu na webu a cestování po cestách se naučíte, jak používat různé zdroje dat a metody analýzy pro vytváření pohledů na návštěvníky a jejich chování. Měřením aktivity v rámci webu a sledováním klíčových událostí, které signalizují angažovanost, zjistíte, jak se tyto postupy používají při vytváření profilů vašich zákazníků a předvídání chování budoucích návštěvníků. Potom se budete učit, jak kombinovat data se sociálním mediálním obsahem, abyste získali více relevantních poznatků.

Během kurzu zvážíte, jak byste ve svých vlastních kampaních používali techniky. Zamyslíte se na snížení nákladů a lepší výsledky získané z používání pokročilého strojního učení a velkých datových technologií.

Jsme obzvlášť rádi, abyste se nejen dozvěděli, jak může datová věda pomoci vašemu marketingovému týmu, ale také, jak sami využívat techniky. Se základními zkušenostmi s fungováním prostředí datové vědy budete mít mnohem silnější pozici při správě webových a sociálních mediálních kanálů ve vaší organizaci.

Každý týden budete vyzváni, abyste dokončili několik aktivit a předložili tři práce. To vše bude dosaženo individuálně, ale budete také pracovat v malých skupinách pod dohledem školitelů kurzu, kteří vám rádi poskytnou podrobnou pomoc v případě vzniku problémů.

Cíle a výsledky učení

Po dokončení kurzu budete schopni:

  • Pochopte roli datové vědy v moderním digitálním marketingu
  • Pochopte, jak optimalizovat proces digitálního marketingu prostřednictvím shromažďování konkrétních dat.
  • Rozumět rolím zdrojů pro přehrávání dat a jak mohou být různé kombinace použity k vytváření přidané hodnoty.
  • Využijte techniky vědecké techniky pro testování výkonnosti kampaně a určení způsobů, jak je zlepšit.
  • Měření úspěšnosti kampaně.

Výsledky výuky týdně

1. týden

  • Vyplňte potřebný úvodní a přípravný materiál pro kurz.

2. týden

  • Pochopte potenciál datové vědy, abyste zlepšili přehled a výkon digitálního marketingu.
  • Sledovat aktivity proti cílům a interpretovat výsledky.

Týden 3

  • Sledujte činnost webu proti konkrétním cílům.
  • Vyhodnoťte účinnost obsahu stránky pro vytváření výsledků.
  • Sledujte události prostřednictvím zobrazení videa a stahování.

4. týden

  • Popište potenciál využití analýzy sociálních sítí pro získání marketingových informací.
  • Pomocí analýzy sociálních sítí můžete interpretovat data z Twitteru, abyste identifikovali klíčové členy vašeho publika.
  • Popište, jak používat nástroje Facebook, abyste rozšířili cílové publikum pro reklamu s využitím vlastností zákazníka / návštěvníka.
  • Vytvořte slovo cloud, pomocí recenzí nebo obsahu generovaného uživatelem a vizualizačním nástrojem, abyste se domluvili na klíčová slova používaná vaší zákazní základnou a použijte ji k aktualizaci klíčových slov na webu.

5. týden

  • Vysvětlete strojové učení a jak se používá.
  • Popište, jak se strojní učení vztahuje na predikci churn, segmentaci a angažovanost zákazníků.

6. týden

  • Rozumět velkým datům a jak se to týká vašich obchodních problémů.
  • Získejte přehled nástrojů a technologií, které vám pomohou vyřešit výzvy Big Data.
This school offers programs in:
  • Angličtina


Poslední aktualizace August 24, 2018
Doba a cena
This course is Online forma
Start Date
Datum začátku
Mar. 2019
Dub. 2019
Duration
Délka trvání
60 hodin
Kombinované
Denní studium
Price
Cena
1,500 GBP
Information
Deadline
Locations
Spojené království - Cambridge, England
Datum začátku : Mar. 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Datum začátku : Dub. 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Datum začátku : May 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Datum začátku : Červen 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Datum začátku : Červenec 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Datum začátku : Srp. 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Mar. 2019
Spojené království - Cambridge, England
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dub. 2019
Spojené království - Cambridge, England
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
May 2019
Spojené království - Cambridge, England
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Červen 2019
Spojené království - Cambridge, England
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Červenec 2019
Spojené království - Cambridge, England
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Srp. 2019
Spojené království - Cambridge, England
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu