$close

Filtry

Zobrazit výsledky

Hledejte zde bakalářské studium na špičkových školách a univerzitách!

Certifikát je program, se vzdělávacím zaměřením, které mohou být vydělal asi dvanácti měsíců, v závislosti na výsledcích žáků. Tyto programy poskytují školení v určité oblasti, a mohou pomoci absolventům zvýšit svůj potenciál výdělku.  Design je speciální disciplína s obrovskou škálou aplikací. Konstrukci objekt nebo proces je klíčem k uspokojování p… Čtěte více

Certifikát je program, se vzdělávacím zaměřením, které mohou být vydělal asi dvanácti měsíců, v závislosti na výsledcích žáků. Tyto programy poskytují školení v určité oblasti, a mohou pomoci absolventům zvýšit svůj potenciál výdělku. 

Design je speciální disciplína s obrovskou škálou aplikací. Konstrukci objekt nebo proces je klíčem k uspokojování potřeb klientů. Unikátní myšlení, výzkum, analýza a řešení problémů kombinovat pro výrobu produktů v korporátní, školství, státní správy a prostředí ne-pro-ziskové.

Singapur (新加坡) je městský stát v jihovýchodní Asii. Společnost byla založena jako britský obchodní kolonie v roce 1819, od nezávislosti se stala jedním ze světových 's nejvíce prosperujících zemí a může se pochlubit na světě "nejzaměstnanější port. Singapur má šest národních univerzit a jsou obecně dobře-pokládaný a láká zahraniční studenty z celého světa.

Najděte nejlepší akreditované vysoké školy, obchodní školy, univerzity s bakalářským studiem v Evropě, USA, Asii, Austrálii, Velké Británii, a mnoha jiných zemí zde! Ušetřete čas!

Méně
$format_list_bulleted Filtry
Seřadit podle:
Doporučeno Nejnovější Název
Emeritus Institute of Management
Singapur

Přihlaste se do 16. listopadu 2021 a získejte pomoc při výuce v raném věku ve výši 150 USD. Při platbě použijte kód NUS150EBTA. Co pro vás tento program udělá? Po úspěšném abs ... +

Přihlaste se do 16. listopadu 2021 a získejte pomoc při výuce v raném věku ve výši 150 USD. Při platbě použijte kód NUS150EBTA. Co pro vás tento program udělá? Po úspěšném absolvování programu budou účastníci schopni: Přizpůsobte designové myšlení a inovace jako strategii ve vaší organizaci Použijte rámec designového myšlení k vývoji inovativních řešení pro složité obchodní problémy Identifikujte potřeby zákazníků a příležitosti pro inovace Vyhodnoťte nápady na inovativní produkty a/nebo služby Používejte různé nástroje a strategie k vytváření nových hodnotových nabídek a obchodních modelů Programové moduly Modul 1: Úvod do designového myšlení Identifikujte cestu zákazníka, prohlášení o problému nebo základní problém a možné možnosti řešení Určete cílové uživatele a navrhněte dotazníky pro rozhovory, abyste porozuměli bolestivým bodům zákazníků Modul 2: Vytvořte mapu empatie Vytvořte mapu empatie pro definování profilu a potřeb zákazníka pomocí metod etnografického výzkumu (rozhovory a pozorování) Modul 3: Vytvořte Personu Zmapujte cestu zákazníka, abyste porozuměli zkušenostem zákazníků s vaším produktem/službou Rozvíjejte persona(y) svých cílových zákazníků Modul 4: Definujte úhel pohledu Analyzujte profesní profily zákazníků, abyste získali funkční, sociální, emocionální a základní potřeby zákazníka Seskupte své postřehy a vytvořte si úhel pohledu, abyste si představili a vyhodnotili možná řešení Modul 5: Nápad a syntéza Vymyslete nápady a prozkoumejte řešení, která pomohou zákazníkům splnit jejich potřeby Identifikujte žádoucí vlastnosti řešení a klastrových nápadů Vyberte vysoce kvalitní nápady řešení, které lze prototypovat Modul 6: Prototyp a experiment Navrhněte prototyp vybraného nápadu, abyste mohli konverzovat se zúčastněnými stranami Získejte poznatky z interakcí s prototypem uživatele a zpětné vazby od zainteresovaných stran, abyste napravili nedostatky, řešili omezení a zvýšili silné stránky Diskutujte o důležitosti selhání rychle a levně Modul 7: Ověření a upřesnění Upřesněte prototyp a řešení na základě zpětné vazby od cílových uživatelů, aby lépe odpovídaly potřebám uživatelů Testovat a upřesňovat úhel pohledu (POV) Modul 8: Praktické aplikace inovací a doplňkových nástrojů Diskutujte o praktických aplikacích designového myšlení Popište aplikace doplňkových nástrojů inovací: Value Proposition Designer, Business Model Canvas Programová fakulta Sarah Cheah Fakulta na NUS Business School Sarah Cheah je docentkou na katedře managementu a organizace na NUS Business School. Působí také jako členka vědeckého panelu Mezinárodní společnosti pro profesionální inovační management, nejstarší, největší a nejaktivnější mezinárodní inovační sítě na světě. Sarah Cheah je docentkou na NUS více než 15 let a vyučuje programy v oblasti technopodnikání, obchodní administrativy, obchodní analýzy a designového myšlení a inovací. Mezi její výzkumné oblasti patří technologické předvídání a budoucnost, komercializace výzkumu a vývoje, vývoj technologií v rané fázi, podnikání, národní inovační systém a technologické a otevřené inovace. Sarah Cheah se zúčastnila téměř 20 přednášek, spolupracovala s předními odborníky v oboru a na konferencích po celém světě prezentovala svůj výzkum v oblasti podnikání a inovací, mimo jiné v oblasti zájmu. Přispívala články do špičkových časopisů – včetně Jurimetrics: The Journal of Law, Science and Technology; Asijská výzkumná politika; a Sustainability – a také napsal knihy o podnikání, inovacích, designovém myšlení a strategickém předvídání. Sarah Cheah má titul Ph.D. v oboru podnikání a management z University of South Australia. Případové studie PepsiCo Podívejte se blíže na to, jak Indra Nooyi, bývalý generální ředitel PepsiCo, přijal designové myšlení, aby transformoval PepsiCo, zlepšil zákaznickou zkušenost a definoval konkurenční výhodu. StarHub Prozkoumejte, jak StarHub aplikoval designové myšlení a inovace při spouštění Smart Retail Solutions, cloudového podnikového softwaru business intelligence pro malé a střední prodejce v potravinářském a nápojovém průmyslu. Suning Commerce Group Diskutujte o tom, jak Suning Commerce Group, přední nevládní maloobchodní prodejce v Číně, přizpůsobil svá řešení potřebám uživatelů a problémům a vytvořil hodnotu. Microsoft Zjistěte, jak společnost Microsoft použila inkluzivní design k tomu, aby čerpala poznatky z mnoha úhlů pohledu a vytvořila inovativní, úspěšné produkty. P&G Prozkoumejte, jak P&G začlenila inovace a designové myšlení zaměřené na zákazníka do DNA své organizace, aby transformovala své obchodní modely a obrátila příliv komoditizace produktů. Program Learning Journey Video přednášky Diskusní panely Předem nahrané roleplay Příručka designového myšlení Proč se přihlásit do programu? Designové myšlení je proces, který se opírá o pochopení potřeb a zkušeností uživatelů, jak se neustále vyvíjejí. Je to způsob myšlení zaměřený na řešení, který je rozhodující pro vývoj nových nápadů, které mohou odhalit potenciální příležitosti, zpochybnit předpoklady a vést k inovacím produktů a služeb. Prostřednictvím analýzy a představivosti umožňuje designérské myšlení organizacím identifikovat a implementovat řešení komplexních obchodních problémů zaměřená na člověka a na akci. Získání hlubšího náhledu na potřeby a očekávání cílových uživatelů zase vede k vytváření větší hodnoty. To je jádro designového myšlení a vede to ke zlepšení produktů, služeb a interních procesů. Od učení se praktickým aplikacím designového myšlení až po vytváření produktů a služeb, které splňují funkční, sociální a emocionální potřeby vašich zákazníků, tento program vám poskytne znalosti pro vývoj návrhů zaměřených na uživatele, které vám pomohou řešit problémová místa vašich zákazníků a splnit vaše obchodní cíle. 219 % Společnosti řízené designem překonaly index S&P o 219 % za 10 let. zdroj: Design Management Institute, 2020 1,5X Společnosti, které podporují kreativitu, mají 1,5krát větší podíl na trhu. zdroj: Adobe, 2021 Příručka designového myšlení Příručka Design Thinking Playbook obsahuje šablony pro každý úkol modulu, kde si účastníci mohou zaznamenat svou práci. Na konci programu mohou účastníci použít svou příručku k tomu, aby z učení programu vytvořili personalizovaný akční plán pro svou organizaci nebo podnikání. -
Certifikát
Kombinované studium
2 měsíce
Angličtina
Online forma
 
Emeritus Institute of Management
Singapur

Přihlaste se ještě dnes a užijte si slevu 100 USD z poplatku za program. Při platbě použijte kód SMU100TA. Co pro vás tento program udělá? Po úspěšném absolvování programu bud ... +

Přihlaste se ještě dnes a užijte si slevu 100 USD z poplatku za program. Při platbě použijte kód SMU100TA. Co pro vás tento program udělá? Po úspěšném absolvování programu budou účastníci schopni: Identifikujte, jak mohou nové technologie umožnit digitální transformaci a narušit stávající průmyslová odvětví Prozkoumejte budoucnost obchodních strategií, které se týkají rychle se rozvíjejících projektů digitální transformace Navrhněte akční plán pro vaši organizaci, abyste vytvořili novou hodnotu nebo zvýšili hodnotu pro zákazníky Uvědomte si klíčové výzvy a rizika spojená s digitální transformací Nakreslete ekosystém vaší organizace a zjistěte, jak zlepšit její hodnotovou nabídku s pomocí nových partnerů Definujte digitální organizaci a její design, zdroje a lidi Vytvořte shrnutí pro vaši organizaci za účelem přijetí digitalizace Programové moduly Modul 1: Stav narušení Objevte technologie umožňující digitální transformaci a zlepšení výkonnosti podniku a jak využít nejnovější inovace, které narušují stávající průmyslová odvětví. Modul 2: Obchodní strategie v rámci digitální transformace Přezkoumat důležitost hodnotové nabídky a hodnotové sítě v obchodních strategiích; pochopit, jak staré strategie potřebují předělat v digitálním světě; a jak vypadá budoucnost strategií B2B a B2C. Modul 3: Digitální obchodní modely pro digitální věk Identifikujte příležitosti pro poskytování vyšší hodnoty zákazníkům; jak používat obchodní modely k vytváření hodnotových rámců; a jak nastínit plán, jak zvýšit ochotu zákazníků nakupovat. Modul 4: Implementace digitálního podnikání: Výzvy a rizika Prozkoumejte, jak porozumět výzvám a rizikům na cestě zákazníka; jak zaujmout a přesvědčit skupiny zákazníků a poskytnout očekávanou zkušenost. Modul 5: Inovace obchodního modelu Ponořte se do transformační síly inovace obchodního modelu, do vztahu mezi plány růstu a plátnem obchodního modelu a do různých spouštěčů, které mohou využívat technologii k umožnění inovace obchodního modelu. Modul 6: Inovace obchodního modelu s digitálními sítěmi Vybudujte si znalosti o obchodních ekosystémech; způsoby, jak zvýšit hodnotovou nabídku s pomocí nových partnerů; a jak efektivně nastartovat, vést a rozvíjet digitální obchodní ekosystém. Modul 7: Digitální organizace Naučte se definovat svou digitální organizaci a kulturu. Diskutujte o klíčových překážkách úspěšné digitální transformace, prozkoumejte hodnoty digitálního vedení a vytvořte shrnutí pro digitální přijetí. Programová fakulta Dr. Markus Karner Akademický ředitel SMU, výkonný rozvoj Dr. Markus Karner vyučuje na SMU od roku 2005 mezioborové kurzy teorie komplexity, ekologie, evoluce a strategie. Je držitelem titulu Ph.D. v oboru přírodních věd na univerzitě v Paříži a magisterský titul z univerzity ve Vídni v Rakousku. Dr. Karner také zastával postdoktorandské výzkumné pozice na University of Southern California a na University of Hawaiʻi. Jeho výzkum používal nástroje molekulární biologie v mikrobiální ekologii ve Středomoří, Tichém oceánu a Antarktidě. Získal medaili americké Národní vědecké nadace za služby v Antarktidě. Dr. Karner publikoval svůj původní výzkum v prestižním časopise Nature, další recenzované publikace a napsal učebnici biologických modelů pro podnikání. Jeho výzkum byl financován Národními vědeckými nadacemi Rakouska a USA a Komisí Evropských společenství. Dr. Flocy Joseph Programový ředitel SMU, výkonný rozvoj Dr. Flocy Joseph nastoupil do SMU v roce 2012 s Human Capital Leadership Institute jako vedoucí země pro Indii, který poskytuje služby indickým nadnárodním společnostem. Její role zahrnuje navrhování, poskytování a zprostředkování programů rozvoje výkonných pracovníků pro oborově specifické a přizpůsobené programy pro firemní klienty univerzity. Získala titul Ph.D. v Odpovědném vedení na SMU. Dr. Flocy je certifikovaným školitelem v poskytování Global Mindset Inventory a Facet 5 osobnostních nástrojů. Joseph je autorem různých případových studií o vedení, z nichž některé byly publikovány pro celosvětové uznání. Vedla také výzkumnou práci na téma „Cultural Transformation in the Digital World“, je autorkou oceněné studie „Beta Leadership“ a je spoluautorkou knihy Living the Corporate Purpose: Insights from Companies in Asia. Dr. Arnoud De Meyer Univerzitní profesor SMU, bývalý prezident Dr. Arnoud De Meyer je mezinárodně uznávaný vědecký pracovník a akademický vůdce s více než 35 lety zkušeností ve špičkových mezinárodních institucích v Evropě a Asii. V letech 2010–2018 působil jako prezident SMU. Dr. De Meyer získal titul Ph.D. v oboru Business Administration and Management na univerzitě v Gentu v Belgii. Jeho výzkumná centra se soustředí na řízení výzkumu, vývoje a inovací, výrobní strategii a mezinárodní management. V současné době působí jako ředitel společnosti Viva Energy Pty Ltd, Austrálie. Dr. De Meyer byl členem několika vládních panelů, managementu a rad neziskových organizací ve Spojeném království, Belgii a Singapuru, včetně představenstva Singapore Symphony Group. Dr. Shantanu Bhattacharya Profesor provozního managementu SMU Před výukou na SMU byl Dr. Bhattacharya docentem technologického a provozního managementu a odborným asistentem technologického a provozního managementu na INSEAD. Učil také na University of Texas v Austinu. Dr. Bhattacharya je držitelem titulu Ph.D. v oboru management na Texaské univerzitě v Austinu a magisterský titul z elektrotechniky na Louisianské státní univerzitě. Mezi jeho pedagogické a výzkumné zájmy patří řízení technologií, řízení provozu, řízení dodavatelského řetězce a vývoj nových produktů a služeb. Dr. Bhattacharya je členem INFORMS, přednesl několik prezentací o řízení nejistoty v průmyslu špičkových technologií a jeho výzkum byl uveden v Management Science. Dr. Les Buckley Přidružená Fakulta strategického managementu SMU Dr. Les Buckley působí jako přidružená fakulta strategického managementu na SMU od roku 2015, role zaměřená na rozvoj a vzdělávání vedoucích pracovníků. Je také akademickým ředitelem kurzu SMU o efektivitě podnikání v Asii sponzorovaného International Enterprise Singapore. Dr. Buckley je držitelem titulu Ph.D. v oboru historie z Kolumbijské univerzity v New Yorku. Dr. Buckley má více než 25 let provozních, výrobních, dodavatelských a obchodních zkušeností v řadě asijsko-pacifických zemí. Byl členem výboru pro audit a členem správní rady Národní agentury pro životní prostředí singapurské vlády, členem správní rady Fotbalové asociace Singapuru a členem správní rady Singapore Compact for Corporate Social Responsibility. V současné době působí jako člen rady a poradce Singapurského institutu pro mezinárodní záležitosti – geopolitického a ekologického think-tanku světového žebříčku. Program Learning Journey 80+ nahraných videí 7 Zadání 7 diskusních fór 4 případové studie Případové studie DBS: Digitální transformace na nejlepší banku na světě Prozkoumejte 6leté období, kdy DBS zahájila svou druhou strategii stát se Nejlepší bankou na světě do roku 2020. Banka dosáhla svého cíle v roce 2019 a nadále získává další bankovní ocenění. Převratná změna ve společnosti Bossard se SmartFactoryLogistics.com Prozkoumejte, jak Bossard Group – švýcarská rodinná společnost původně aktivní v prodeji spojovacích produktů – dosáhla efektivní digitální transformace prostřednictvím postupného vývoje svého obchodního modelu. Konecranes: Pozvednutí nejen „věcí“, ale celých podniků do nových výšin Podívejte se, jak přední výrobce zvedacích zařízení a lídr na trhu průmyslových jeřábů úspěšně převedl své zákazníky z reaktivní na preventivní údržbu a jeho obchodní logiku z orientované na produkty na orientovanou na služby. Digitální obchodní model: LAIIER© Prozkoumejte, jak LAIIER podporuje průmysl k digitalizaci tím, že přeměňuje povrchy na senzory, které umožňují tradičně analogovým firmám s nedostatkem dat přeměnit jejich interakce na smysluplnou zpětnou vazbu potřebnou k řízení obchodní strategie v digitálním světě. Proč se přihlásit na digitální transformaci? Obchodní lídři 21. století musí zvážit, co digitální transformace znamená pro jejich organizaci – nyní i do budoucna. Od mladých start-upů přes středně velké společnosti až po velké podniky se nové technologie integrují do všech oblastí podnikání. A s touto integrací přichází zásadní posun v tom, jak podniky fungují, jak je zákazníkům dodávána hodnota a co je třeba udělat, abychom zůstali relevantní ve stále více konkurenčním digitálním světě. 50 % respondentů průzkumu uvádí, že jejich společnosti zavedly AI alespoň v jedné obchodní funkci. zdroj: McKinsey Global Survey, 2020 66 % vedoucích pracovníků c-suite poznamenává, že jejich organizace buď již používají AI a technologii strojového učení, nebo do nich plánují investovat. zdroj: Zpráva o trendech digitální transformace, 2020 85 % CEOs potvrdilo, že být digitálním byznysem je důležité pro úspěch. zdroj: Deloitte, 2020 Pro koho je tento program určen? Program je určen pro profesionály, kteří chtějí vést digitální transformaci ve své organizaci. Pokud vaše role zahrnuje strategii pro obchodní růst; inovace procesů, produktů a služeb; a/nebo s využitím nejnovějších nástrojů a postupů pro digitální narušení, tento program je pro vás to pravé. Program je ideální pro střední až vyšší profesionály napříč průmyslovými odvětvími, kteří chtějí porozumět různým oblastem digitální transformace a implementovat strategie pro svou funkci/organizaci. Kromě toho budou z programu těžit manažeři, kteří jsou zodpovědní za růst svého podnikání prostřednictvím inovací svých obchodních modelů. -
Certifikát
Kombinované studium
2 měsíce
Angličtina
Online forma