$close

Filtry

Zobrazit výsledky

Hledejte zde bakalářské studium na špičkových školách a univerzitách!

Certifikát je program, se vzdělávacím zaměřením, které mohou být vydělal asi dvanácti měsíců, v závislosti na výsledcích žáků. Tyto programy poskytují školení v určité oblasti, a mohou pomoci absolventům zvýšit svůj potenciál výdělku.  Ti, kteří se rozhodnou studovat design, servisní často dozvědět se o logistiku, psychologie, organizační principy a te… Čtěte více

Certifikát je program, se vzdělávacím zaměřením, které mohou být vydělal asi dvanácti měsíců, v závislosti na výsledcích žáků. Tyto programy poskytují školení v určité oblasti, a mohou pomoci absolventům zvýšit svůj potenciál výdělku. 

Ti, kteří se rozhodnou studovat design, servisní často dozvědět se o logistiku, psychologie, organizační principy a teorie designu. Konečným cílem je vytvořit služby, které uspokojí spotřebitele a zlepšení organizace 's efektivitu.

Méně
Další možnosti v rámci tohoto oboru: 
$format_list_bulleted Filtry
Seřadit podle:
Doporučeno Nejnovější Název
Emeritus Institute of Management
Singapur

Přihlaste se do 16. listopadu 2021 a získejte pomoc při výuce v raném věku ve výši 150 USD. Při platbě použijte kód NUS150EBTA. Co pro vás tento program udělá? Po úspěšném abs ... +

Přihlaste se do 16. listopadu 2021 a získejte pomoc při výuce v raném věku ve výši 150 USD. Při platbě použijte kód NUS150EBTA. Co pro vás tento program udělá? Po úspěšném absolvování programu budou účastníci schopni: Přizpůsobte designové myšlení a inovace jako strategii ve vaší organizaci Použijte rámec designového myšlení k vývoji inovativních řešení pro složité obchodní problémy Identifikujte potřeby zákazníků a příležitosti pro inovace Vyhodnoťte nápady na inovativní produkty a/nebo služby Používejte různé nástroje a strategie k vytváření nových hodnotových nabídek a obchodních modelů Programové moduly Modul 1: Úvod do designového myšlení Identifikujte cestu zákazníka, prohlášení o problému nebo základní problém a možné možnosti řešení Určete cílové uživatele a navrhněte dotazníky pro rozhovory, abyste porozuměli bolestivým bodům zákazníků Modul 2: Vytvořte mapu empatie Vytvořte mapu empatie pro definování profilu a potřeb zákazníka pomocí metod etnografického výzkumu (rozhovory a pozorování) Modul 3: Vytvořte Personu Zmapujte cestu zákazníka, abyste porozuměli zkušenostem zákazníků s vaším produktem/službou Rozvíjejte persona(y) svých cílových zákazníků Modul 4: Definujte úhel pohledu Analyzujte profesní profily zákazníků, abyste získali funkční, sociální, emocionální a základní potřeby zákazníka Seskupte své postřehy a vytvořte si úhel pohledu, abyste si představili a vyhodnotili možná řešení Modul 5: Nápad a syntéza Vymyslete nápady a prozkoumejte řešení, která pomohou zákazníkům splnit jejich potřeby Identifikujte žádoucí vlastnosti řešení a klastrových nápadů Vyberte vysoce kvalitní nápady řešení, které lze prototypovat Modul 6: Prototyp a experiment Navrhněte prototyp vybraného nápadu, abyste mohli konverzovat se zúčastněnými stranami Získejte poznatky z interakcí s prototypem uživatele a zpětné vazby od zainteresovaných stran, abyste napravili nedostatky, řešili omezení a zvýšili silné stránky Diskutujte o důležitosti selhání rychle a levně Modul 7: Ověření a upřesnění Upřesněte prototyp a řešení na základě zpětné vazby od cílových uživatelů, aby lépe odpovídaly potřebám uživatelů Testovat a upřesňovat úhel pohledu (POV) Modul 8: Praktické aplikace inovací a doplňkových nástrojů Diskutujte o praktických aplikacích designového myšlení Popište aplikace doplňkových nástrojů inovací: Value Proposition Designer, Business Model Canvas Programová fakulta Sarah Cheah Fakulta na NUS Business School Sarah Cheah je docentkou na katedře managementu a organizace na NUS Business School. Působí také jako členka vědeckého panelu Mezinárodní společnosti pro profesionální inovační management, nejstarší, největší a nejaktivnější mezinárodní inovační sítě na světě. Sarah Cheah je docentkou na NUS více než 15 let a vyučuje programy v oblasti technopodnikání, obchodní administrativy, obchodní analýzy a designového myšlení a inovací. Mezi její výzkumné oblasti patří technologické předvídání a budoucnost, komercializace výzkumu a vývoje, vývoj technologií v rané fázi, podnikání, národní inovační systém a technologické a otevřené inovace. Sarah Cheah se zúčastnila téměř 20 přednášek, spolupracovala s předními odborníky v oboru a na konferencích po celém světě prezentovala svůj výzkum v oblasti podnikání a inovací, mimo jiné v oblasti zájmu. Přispívala články do špičkových časopisů – včetně Jurimetrics: The Journal of Law, Science and Technology; Asijská výzkumná politika; a Sustainability – a také napsal knihy o podnikání, inovacích, designovém myšlení a strategickém předvídání. Sarah Cheah má titul Ph.D. v oboru podnikání a management z University of South Australia. Případové studie PepsiCo Podívejte se blíže na to, jak Indra Nooyi, bývalý generální ředitel PepsiCo, přijal designové myšlení, aby transformoval PepsiCo, zlepšil zákaznickou zkušenost a definoval konkurenční výhodu. StarHub Prozkoumejte, jak StarHub aplikoval designové myšlení a inovace při spouštění Smart Retail Solutions, cloudového podnikového softwaru business intelligence pro malé a střední prodejce v potravinářském a nápojovém průmyslu. Suning Commerce Group Diskutujte o tom, jak Suning Commerce Group, přední nevládní maloobchodní prodejce v Číně, přizpůsobil svá řešení potřebám uživatelů a problémům a vytvořil hodnotu. Microsoft Zjistěte, jak společnost Microsoft použila inkluzivní design k tomu, aby čerpala poznatky z mnoha úhlů pohledu a vytvořila inovativní, úspěšné produkty. P&G Prozkoumejte, jak P&G začlenila inovace a designové myšlení zaměřené na zákazníka do DNA své organizace, aby transformovala své obchodní modely a obrátila příliv komoditizace produktů. Program Learning Journey Video přednášky Diskusní panely Předem nahrané roleplay Příručka designového myšlení Proč se přihlásit do programu? Designové myšlení je proces, který se opírá o pochopení potřeb a zkušeností uživatelů, jak se neustále vyvíjejí. Je to způsob myšlení zaměřený na řešení, který je rozhodující pro vývoj nových nápadů, které mohou odhalit potenciální příležitosti, zpochybnit předpoklady a vést k inovacím produktů a služeb. Prostřednictvím analýzy a představivosti umožňuje designérské myšlení organizacím identifikovat a implementovat řešení komplexních obchodních problémů zaměřená na člověka a na akci. Získání hlubšího náhledu na potřeby a očekávání cílových uživatelů zase vede k vytváření větší hodnoty. To je jádro designového myšlení a vede to ke zlepšení produktů, služeb a interních procesů. Od učení se praktickým aplikacím designového myšlení až po vytváření produktů a služeb, které splňují funkční, sociální a emocionální potřeby vašich zákazníků, tento program vám poskytne znalosti pro vývoj návrhů zaměřených na uživatele, které vám pomohou řešit problémová místa vašich zákazníků a splnit vaše obchodní cíle. 219 % Společnosti řízené designem překonaly index S&P o 219 % za 10 let. zdroj: Design Management Institute, 2020 1,5X Společnosti, které podporují kreativitu, mají 1,5krát větší podíl na trhu. zdroj: Adobe, 2021 Příručka designového myšlení Příručka Design Thinking Playbook obsahuje šablony pro každý úkol modulu, kde si účastníci mohou zaznamenat svou práci. Na konci programu mohou účastníci použít svou příručku k tomu, aby z učení programu vytvořili personalizovaný akční plán pro svou organizaci nebo podnikání. -
Certifikát
Kombinované studium
2 měsíce
Angličtina
Online forma