Hledejte zde bakalářské studium na špičkových školách a univerzitách!
12 Výsledky v Marketing, Spojené státy americké, Dálkové
Hodgesův moderní marketingový program vám poskytuje školení v oblasti marketingu a digitálního designu v kombinaci se solidním základním vzdělávacím programem, který vás připr ... +
co se naučím? Studijní program Bachelor of Arts in Communication – Public Relations (PR) vás naučí pomáhat organizacím budovat a udržovat prospěšné vztahy s jejich publikem. N ... +
Marketing je i nadále hybnou silou úspěchu organizace a marketingové profese budou nadále růst. 100% online bakalářský titul obchodní administrativy v marketingu EKU poskytuje ... +
Získejte stipendium v hodnotě až $ 10000
Online bakalářský program Business Administration - Marketing na Campbellsville University je prvním krokem k neomezenému kariérnímu potenciálu v rychle rostoucí oblasti marke ... +
Pěstujte strategické myšlení a dokončete vysokoškolské vzdělání pomocí 100% online bakalářského programu Business Administration in Business Studies, který nabízí Pace Univers ... +
S online Bachelor of Business Administration z University of West Alabama budete mít příležitost pokračovat v programu zaměřeném na marketing. Ve výsledku vytvoříte aktuální z ... +
V BA v marketingu na univerzitě Concordia v St. Paul se vaše studium zaměřuje na kombinované dovednosti v podnikání a marketingu. Absolventi jste připraveni analyzovat kritick ... +
Kurzy koncentrace marketingu pokrývají témata včetně chování spotřebitelů, propagačních strategií, mezinárodního marketingu a internetového marketingu.
Náš online Bachelor of Business Administration in Marketing akreditovaný AACSB vás připraví na odbornou propagaci organizace prostřednictvím tradičního i digitálního marketing ... +
Všechny kurzy v oboru online public relations a reklamy v Point Park vytvářejí profesionálové pro profesionály zaměřené na přípravu studentů na budoucí kariéru. Kombinace kurz ... +
Marketingový výzkum Základy marketingu Chování spotřebitelů
Bakalář v marketingu klade zvláštní důraz na marketingových funkcí, plánování, provádění a kontrola, stejně jako vyvíjet nástroje potřebné ke spuštění prodejní síly, výzkum ch ... +