Bakalář marketingu
London School of Design and Marketing (ES)
Klíčová informace
Umístění kampusu
London, Spojené království
Jazyky
Španělština, Angličtina, Portugalština
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
30 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
GBP 11 385 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Úroveň 3 450,00 GBP (3 úrovně) – registrace: 180 GBP
Úvod
Jsme poskytovatel online vzdělávacích programů s pobočkami ve Velké Británii. Naše programy jsou vyučovány ve třech jazycích pro všechny.
Proč titul v marketingu?
V globální a vysoce konkurenční éře se společnosti musí rozlišovat a získávat specializované lidské zdroje. Tato potřeba zvyšuje hledání vysoce kvalifikovaných odborníků s pokročilými znalostmi v oblasti marketingu, silnými dovednostmi pro řešení problémů a kreativním myšlením.
Titul Marketing z londýnské školy designu a marketingu bude důležitým krokem ve vaší kariéře a nabídne vám tři nástroje:
- Znalosti: získání silných znalostí týkajících se konceptů, nástrojů, modelů a postupů;
- Kapacity: schopnost vytvářet, naplánovat, realizovat a řídit úspěšné projekty;
- Postoj: rozvoj důležitých osobních charakteristik, jako je strategické myšlení, metodologie, autonomie, flexibilita a důvěra.
LSDM titul v marketingu je výhradně online a je k dispozici v angličtině, španělštině a portugalštině.
Personál
Náš učitelský sbor se skládá z kvalifikovaných, uznávaných a zkušených učitelů. Vedle akademické úrovně doktorátu představují konsolidovanou profesní kariéru, propojující akademickou složku s pracovním trhem.
Tutor Centrum
Studenti LSDM se každodenně doprovázejí prostřednictvím Tutorského centra, které se skládá z týmu specializovaných Tutorů v oblasti marketingu, Masters a několikaleté zkušenosti. Naše školicí středisko je také k dispozici v angličtině, španělštině a portugalštině.
Galerie
Osnovy
Náš titul v marketingu je 100% online, vytvořen tak, aby se učil v souladu s dostupností našich studentů a bez pevného plánu. Jinými slovy, studenti LSDM mohou definovat, kdy a kde mají přístup k našemu obsahu. Pouze finální úkoly a konkrétní prezentace budou naplánovány podle pevného plánu, který bude včas sdělen studentům LSDM.
Asi za 30 měsíců absolvují studenti LSDM náš titul v oboru Marketing akreditovaný Univerzitou pro výtvarná umění (UCA), jednou z nejlepších speciálních univerzit ve Velké Británii.
Metody výuky a učení přijaté v tomto kurzu:
- Učil se španělsky, anglicky a portugalsky;
- Kurz se skládá ze 3 úrovní s celkem 26 kurikulárními jednotkami;
- Obsah jednotek je asynchronní a jsou uspořádány podle týdenních témat;
- K obsahu můžete přistupovat kdykoli a kdekoli chcete;
- Naše školitelské centrum funguje jako nástroj podpory a interakce pro naše studenty;
- Online zdroje (jako jsou přednášky, semináře a diskuse, konzultace a setkání se zpětnou vazbou, fóra, online diskusní skupiny a praktická cvičení).
Přehled kurzu
Úvod
Náš titul v oboru marketing byl vytvořen pro ty, kteří chtějí získat nové dovednosti, znalosti v oblasti marketingu, propagaci managementu a marketingových řešení a návrhů. Kreativní a strategické myšlení našeho kurzu je v popředí marketingového managementu a nabízí studentům LSDM znalosti a porozumění marketingovým postupům v obchodním kontextu. Jeho vysoce praktická součást umožní studentům LSDM vytvořit tabulku strategií marketingového řízení a procesů a technik analýzy a hodnocení.
Učební schopnosti
Náš titul v oboru marketingu připravuje profesionály pro různé oblasti marketingu a managementu a nabízí pokročilé a široké vysokoškolské vzdělání, koordinované a podporované nejnovějším vývojem ve vědeckých a technologických oblastech. Studijní plán pro LSDM titul v marketingu byl vyvinut a rozdělen do tří různých fází:
Stupeň 1
První fáze, která odpovídá prvnímu ročníku našeho kurzu, se snaží nabídnout studentům znalosti a porozumění konceptům, nástrojům a modelům, jakož i příslušným vzájemným vztahům v hlavních oblastech marketingových znalostí. V této fázi se očekává, že studenti LSDM budou schopni definovat obchodní koncepty a problémy související s marketingovým managementem, stejně jako aplikovat výzkumné nástroje a metody. Obecně budou vyvinuty následující možnosti:
- Hluboké porozumění marketingovému konceptu, jeho rozsahu a relevanci dnes;
- Integrace a porozumění současným modelům řízení na základě trilogie DDA (diagnostika, rozhodnutí, akce);
- Na základě spolehlivé diagnostiky identifikace oken příležitostí;
- Rovnováha diagnostiky a marketingové strategie;
- Kalibrace a rozhodování strategií, artikulace cílů, segmentace, zaměření, polohování a marketingový mix;
- Akční plány zaměřené na principy provádění, zaměřené na spokojenost jednotlivců a organizací, současně v souladu s obchodními a environmentálními cíli.
Stupeň 2
Druhá fáze, která odpovídá druhému ročníku našeho kurzu, se snaží nabídnout studentům LSDM dovednosti, které jim pomohou plánovat, řídit a uzavírat projekty aplikované na dříve získané znalosti. V této fázi budou studenti LSDM rozvíjet výzkumné dovednosti a budou schopni vytvářet zprávy o datech, nápadech, závěrech a / nebo doporučeních, připravovat kvalitní prezentace, používat statistické nástroje ke shromažďování, analýze a interpretaci dat, využívat příležitostí k osobnímu rozvoji a experimentování s novými nápady a chováním.
Stupeň 3
Třetí fáze, která odpovídá třetímu ročníku našeho kurzu, se snaží upevnit znalosti získané v předchozích jednotkách kurzu a postupovat s důvěrou, realisticky a podnikavě. V této fázi budou studenti LSDM rozvíjet svůj projekt závěrečného kurzu prostřednictvím těchto úkolů:
- Flexibilita: schopnost řídit různé projekty a perspektivy;
- Důvěra: víra ve vaše vlastní schopnosti a výkon;
- Realismus: proveďte rychlé zhodnocení svých schopností;
- Podnikání: schopnost rozvíjet a prodávat myšlenku, produkt nebo službu;
- Mít otevřenou mysl a mezinárodní myšlení, rozvíjet proaktivní chování.
Kariérní možnosti
Náš titul v oboru marketing je určen studentům, profesionálům, manažerům a podnikatelům s ambicemi nebo konsolidovanou kariérou v marketingovém průmyslu. Studenti našeho oboru Marketing budou mít možnost pracovat v komunikačních agenturách, společnostech v různých oblastech prodeje nebo vyvíjejících produkty nebo služby, studie trhu, digitální marketing a reklamu, přičemž budou zastávat funkce marketingových manažerů, kreativců, manažerů klientů, mimo jiné obchodní manažeři.