Bakalářský titul v oboru grafiky, specializace: multimédia, 3D grafiky, herní umění a vizuální komunikace

AHE - The University of Humanities and Economics

Popis programu

Read the Official Description

Bakalářský titul v oboru grafiky, specializace: multimédia, 3D grafiky, herní umění a vizuální komunikace

AHE - The University of Humanities and Economics

AHE

Think kreativně rozvíjet řešení, reagovat na změny, být inovativní, bavit a inspirovat!

Grafický design bakalářské studijní programy nabízejí bohaté zkušenosti s grafickým designem s možností se specializují na jednom ze tří cest: Vizuální komunikace a multimédia, fotografie, počítačová hra Art and Design. Naším cílem je povzbudit vnímavý, flexibilní a průzkumné přístup k designu v podpůrném výukovém prostředí. Vám bude představen na klíčové oblasti komunikačního designu, budování důvěry návrhu přes individuální i týmové projekty. Prostřednictvím řady workshopů a přednášek, budete dosáhnout dovednosti v oblastech, jako je multimediální design, typografie, značkování, grafiky, motion designu. Pedagogové jsou celostátně uznávané umělce.

Vraťme se v čase do roku 1972. Ve Spolkové republice Německo Letní olympijské hry se děje, „The Godfather“ vstoupil do kin, a Michael Jackson nahrál své první sólové album „Musím tam být.“ Tentýž rok se společnost Atari zahájil hru Pong, který zahájil velkolepé růst herního průmyslu.

O 45 let později, máme osmou generaci her. Globální trh s počítačovými hrami je v hodnotě více než 90 miliard dolarů, a jeho hodnota se neustále zvyšuje. Vyrobit jednu pozici často trvá výši 100 milionů dolarů.

Polsko také přispívá značně k rozvoji herního trhu, který je jedním z nejvíce inovativních oblastí polského kreativního průmyslu. V roce 2015 polské hrách jako The Witcher od CD Projektu a umírající světlo Techland od Vratislavi, byli propuštěni a další zprávy jsou oznámeny přijít.

The University of humanitních a ekonomie v Lodži připravil jedinečnou nabídku pro budoucí 3D umělců. Na rozdíl od mnoha jiných vysokých škol, AHE nabízí umělecký přístup k navrhování virtuálního prostoru a počítačové herní prvky.

V průběhu 3D grafiky a hra uměleckých studií, předměty 3D modelování a animace, videa a editaci zvuku, digitální obraz, práce v Autodesk 3dmax a Adobe Creative Cloud se přiblížil. Tyto jedinečné kurzy v novém oboru jsou přesně šité na míru potřebám vznikajícím trhu: Hra umění - konstrukční blok: navrhování hru jako celek, post-produkci a speciální efekty; Životní prostředí a design charakteru - 3D modelování, scénografie, znaky, level design; Grafický design ve hrách - interface.

Adepty na 3D grafiku a herní umění Specializované na univerzitě humanitních věd a ekonomie v Lodži, naučit se, jak vytvořit umělecký design, prostředí scénografii, znaky (založené na digitální obraz, koncept art), design a učinit určené prvky s 3D programy a za použití vhodných modelovacích technik. Absolventi najdou práci v grafických týmy, reklamní agentury, architektonických firem a - samozřejmě - v počítačovém herním průmyslu.

Podle očekávaného směru vývoje herního průmyslu, že umělecký přístup k virtuálním prostoru a vysoce kvalitního grafického designu bude velmi důležitým faktorem v jejich popularitě a finanční úspěch.

Nabídka Univerzity humanitních a ekonomické v Lodži je reakcí na potřeby studentů se zájmem o návrhu počítačových her, ale tuhého programového přístupu, AHE klade důraz na kreativitu a umění, která je v Evropě obdoby.

Účelem studií

Vzdělávání v oblasti 3D grafiky, se zvláštním důrazem na realtime renderování a multimediálních aplikací.

Záležitosti spadající do programu:

  • Struktura multimediální aplikace.
  • typů her / zábavy; historický pohled.
  • pre-produkce (game design). Od nápadu k vytvoření dokumentu návrhu (Design doc); kreslení koncepce; plán - pravidla a odlišnosti.
  • Výrobní proces (pipeline) projektu jako celku a výrobních procesů jednotlivých oddělení. Druhy struktury modelů týmu a managementu. Profesní dráhy a specializace v rámci týmů.
  • Design uživatelského rozhraní (UI). Příklady. Implementace.

vytvoření modelu:

  • nástroje a metody modelování
  • nízká poly modelování (nástroje, metody, topologie sítě - průtokový uzavřený okruh)
  • UV mapování (UV layout, stažení z kůže, atd.)
  • tvarování (typy textur, digitální obraz, použití fotografie, bezešvé textury, procedurální materiály)
  • vyřezávat nástroje a nástroje pro malování 3D
  • běžných bankovních
  • retopology z netu

stínování:

  • filozofie práce s shadery, teorie o shaderů a principy jejich výstavby
  • způsoby, jak se připravit na shaderů pro dva typy motorů (PBR a zrcadlových)
  • Pracovní postup (tvarování) pro každý z typů
  • plošinu a animace. Typy, použití
  • speciální efekty (VFX) - částicové systémy
  • rendering (účinky postprodukci v reálném čase rendering)
This school offers programs in:
  • Angličtina
Doba a cena
This course is
Online forma
Studium v kampusu
Start Date
Datum začátku
Říj. 2019
Duration
Délka trvání
6 semestry
Denní studium
Price
Cena
3,400 EUR
Non-občané EU, na plný úvazek.
Information
Deadline
Locations
Polsko - Łódź, Greater Poland Voivodeship
Datum začátku : Říj. 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Říj. 2019
Polsko - Łódź, Greater Poland Voivodeship
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu