Bachelor of Science je míra, která je ideální pro studenty, kteří chtějí zlepšit své praktické znalosti a pracovní zkušenosti. Příjem BSC může pomoci vést studenty k větší osobní a profesní příležitosti. Fyzika studie jsou určeny pro ty, kteří chtějí prozkoumat vesmíru v různých základních aspektů, jako jsou energie, rychlost a elektřiny. Studenti se mohou do… Čtěte více

Fyzika studie jsou určeny pro ty, kteří chtějí prozkoumat vesmíru v různých základních aspektů, jako jsou energie, rychlost a elektřiny. Studenti se mohou dozvědět o tom, jak vesmír funguje prostřednictvím studia zákony, pokusy a pozorování.

Distanční vzdělávání nebo distanční vzdělávání je způsob, jak dosáhnout vzdělání a poučení, často na individuální bázi, pro studenty, kteří nejsou fyzicky přítomni na akademické půdě.

Austrálie má sedm z 100 nejlepších instituce vyššího vzdělání na světě! Austrálie sedí nad likes Německu, Holandsku a Japonsku, umístění osmý Universitas 2012 U21 žebříčku národních vysokoškolských systémů.

University of Southern Queensland (USQ)