Vydělávat Bachelor of Science může trvat asi čtyři roky, avšak přínosy získání lepších dovedností může trvat celý život. Mnohé školy nabízejí on-line nebo na částečný úvazek možností školení, takže si vydělávat bakalářský může být výhodné pro studenty bez ohledu na jejich rušného života.V oboru astronomie je slibný, pokud hledáte pracovní přílež… Čtěte více

V oboru astronomie je slibný, pokud hledáte pracovní příležitosti ve fyzice a příbuzných oborů. To vyžaduje kalkul a matematiky jít spolu s ním a je nabízena nejlepších univerzit na světě.

Distanční vzdělávání je způsob poskytování vzdělání pro studenty, kteří nejsou fyzicky přítomni na akademické půdě. Různé studie ukázaly, že programy distančního vzdělávání může být stejně účinné a efektivní jako konvenční třídními programy, někdy dokonce lepší!

Vzdělávání ve Spojeném království je přenesl to s každou ze zemí Spojeného království, které mají samostatné systémy pod různými vládami: Britská vláda odpovědná za Anglii, a skotská vláda, velšský vláda a Severního Irska Executive jsou odpovědné za Skotsko , Wales a Severní Irsko, resp.

Open University